Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: رسیدگی در تعزیرات حکومتی در سه حوزه کانون خدمات، قاچاق کالا و بهداشت در حال انجام است.

آقای بیرانوند  گفت: در این راستا در سال گذشته ۲۵ هزار و ۶۶۱ پرونده مختومه شده و در سه ماهه اول امسال نیز ۶ هزار و ۳۳۵ پرونده مختومه شده است. کشف و توزیع اقلام احتکاری در خوزستان

این مقام مسئول ادامه داد: در خصوص همکاری در نظارت و پایش بازار نیز علاوه بر وظیفه رسیدگی، با حضور در اکیپ‌های مشترک دو هزار و ۴۹۷ مورد کار رسیدگی و همراهی با دستگاه نظارتی توسط شعب تعزیزات حکومتی را انجام داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: در خصوص تعیین تکلیف اموال حاصل از قاچاق نیز از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۱۲۵ فقره احکام قطعی و لازم‌الاجرا صادر شده است.

آقای بیرانوند ادامه داد: مردم می‌توانند شکایت خود را در سامانه ۱۳۵ و صفحه اصلی سایت تعزیزات حکومتی استان خوزستان مستقیماً ثبت کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: هفته گذشته ۱۵۰ واحد متخلف که در تکرار تخلف اصرار می‌کردند و آن‌هایی که جریمه خود را پرداخت نکرده بودند، شناسایی شدند. تا دو هفته دیگر نیز این روند ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول گفت: جمعاً برای ۴۵۰ واحد متخلف، نصب بنر و پلمب انجام خواهد شد. این موضوع خاص خرده‌فروش‌ها نیست بلکه عمده‌فروشی‌ها، کارخانجات، صنایع تولیدی، توزیعی و خدماتی نیز اگر تخلف داشته باشند، مشمول نصب بنر و پلمب خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احتکار کالا کشف احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی گفت: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام کرد.

لقمانی فر اضافه کرد: علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج