Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:55:25 GMT

امنیت پیش زمینه توسعه آذربایجان غربی است

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۴۶۴۹

امنیت پیش زمینه توسعه آذربایجان غربی است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان امروز در جلسه پشتیبانی از حوزه امنیت مرزی، با اشاره به چالش‌ها و تهدیداتی که مرزهای استان همواره با آن روبرو بوده، افزود: نظارت بر تحرکات گروهک‌های تروریستی در مرزهای آذربایجان غربی با کشورهای همسایه، جهت جلوگیری از آسیب‌های احتمالی از سوی این گروهک‌ها باید تشدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر گسترش تعاملات با کشورهای همسایه جهت مبارزه با انواع مختلف قاچاق در مرزهای استان، افزود: برخی کاستی‌ها در پاسگاه‌های مرزی شایسته آذربایجان غربی نبوده و شأن نیروهای مرزبانی باید در مقابل کشورهای همسایه حفظ شود.

معتمدیان از عزم جدی دولت سیزدهم برای ارتقای امنیتی مرزهای آذربایجان غربی خبر داده و یادآور شد: صعب العبور بودن مرزهای استان مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده و وظیفه سنگینی را بر دوش مرزبانان آذربایجان غربی در صیانت از امنیت استان نهاده است.

وی در ادامه تأمین امنیت استان را اولویت اول دولت و نهادهای متولی اعلام کرده و افزود: امنیت پیش زمینه توسعه آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف بوده و باید شرایط برای حضور مقتدرانه نیروهای مرزبانی در مرزهای استان تسهیل و تقویت شود.

استاندار آذربایجان غربی در پایان، پایبندی دستگاه‌های متولی بر اجرای تعهدات خود در قبال مرزبانی را ضروری دانسته و تصریح کرد: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای تجهیز و تقویت مرزبانی استفاده شده و تدابیر لازم برای تسهیل تردد نیروهای مرزبانی در مرزهای استان اندیشیده شود.

کد خبر 5526992

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی امنیت پایدار بوشهر مشهد خراسان رضوی کرمانشاه شیراز ایلام مواد مخدر بیرجند ویروس کرونا سنندج اردبیل قوه قضاییه گرد و غبار شهدای هفتم تیر آذربایجان غربی مرزهای استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۴۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ۷ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برگزار شد، با اشاره به روز کارگر و دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب تصریح کرد: در دنیا به مسئله کار و کارگر توجه شده اما در دین اسلام کار و کارگر جایگاه ویژه و ارزشمندی دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید به اینکه  کشور در جنگ اقتصادی است و رهبر انقلاب هر سال شعار سال را در این حوزه انتخاب می‌کنند، اظهار کرد: مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند و کارگران نیز کار را به عنوان یک امانت الهی بدانند.

حجت الاسلام قریشی، با اشاره به موضوع حجاب گفت: مسئله حجاب یک واجب شرعی است و زنان ایرانی با حفظ حجاب و عفت به جایگاه‌های با ارزش علمی و مدیریتی رسیدند و به دشمن ضربه زده اند و دشمن در پی جبران این ضربه است.

وی ادامه داد: دشمن میژخواهد حجاب را به چالش بکشد لذا نیاز است با برخورد مناسب، مسئله حجاب مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه ارومیه با تبریک هفته گرامیداشت معلم،با تاکید به اینکه پیامبر اسلام نیز معلم بودند، ادامه داد: مقام معلم یک مقام ارزشمند در دین اسلام است و به هیچ مسئله ای همچون علم و دانش توجه نشده است لذا معلمان تلاش کنند روش ومنش پیامبر را الگو خود قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی