Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان فسا فارس گفت: کاربری که با ترفند در فضای مجازی قصد فریب کارکنان مدرسه و تقلب در امتحانات پایانی را داشت توسط پلیس فتا این شهرستان شناسایی، احضار و روانه دادسرا شد.   به گزارش ایرنا؛ سرهنگ محمد هاشم قسام روز چهارشنبه  اظهار کرد: در پی گزارش حراست اداره آموزش و پرورش مبنی بر ارسال پیامی از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی به یکی از دبیران مدارس با قصد تقلب در امتحان پایانی، رسیدگی به موضوع در دستور کار افسران پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد کاربر با جعل هویت مدیر دبیرستان در فضای مجازی، به یکی از معلمان پیام فرستاده و ارسال سوالات امتحانات پایانی را از همان طریق درخواست کرده است.   فرمانده انتظامی فسا ادامه داد: افسران پلیس فتا موفق شدند با اقدامات تخصصی کاربر متخلف که تمامی تلاش خود را برای فاش نشدن هویتش به کار گرفته بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را احضار کردند.   وی با بیان اینکه کاربر متخلف برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: استفاده صحیح از فرصت‌های فضای مجازی و همچنین حفظ هوشیاری به هنگام استفاده از این تکنولوژی همواره مورد تاکید است. تماشاخانه روایت ۷۵ سال عاشیقی حسن اسکندری با موسیقی آذربایجان/ «من رو عاشیق صدا نکنید، من به عاشیقی نرسیدم» (فیلم) ببینید| "ری را " کراس اوور جدید ایران خودرو مقابل خبرنگاران قرار گرفت (+فیلم و عکس و مشخصات خودرو) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد

تصویری از خیابانی در بروکسل پایتخت بلژیک در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است.  

دیگر خبرها

  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی