Web Analytics Made Easy - Statcounter

روند فدراسیون موقت و تیم تولید محتوای آن خسته کننده شده است. ابتدا هر خبری که رسانه طرفداری منتشر کند را تکذیب می کند، بعد از طریق رسانه های دیگر خبرهای کذب منتشر می کند تا جریان سازی کند، کمی بعدتر مسئولان فدراسیون که آب ها از آسیاب افتاد کم کم شروع به تایید خبرها می کنند!

زمانی که رسانه طرفداری از پشت پرده ماجراهای فدراسیون فوتبال، جادوگری، درگیری و تنش بین میرشاد ماجدی و اسکوچیچ نوشت، تیم تولید محتوای فدراسیون فوتبال مدام آن را تکذیب کرد، جالب اینکه این تیم تولید محتوا اخبار خود فدراسیون را هم به صورت روزانه منتشر نمی کند و بیشتر سرش به این گرم است که اگر رسانه ای واقعیت ها را نوشت و این موضوع خلاف جهت حرکت فدراسیون بود، آن را بدون هیچ فکری تکذیب کند!

به گزارش طرفداری، رسانه طرفداری از روزی که شهاب عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال حضور داشت، نوشت عزیزی خادم و اطرافیان او به نیروهای ماورایی متوسل شدند (خوبان عالمِ شهاب عزیزی خادم، ادعای امام زمانی کرده بود!، طرفداری افشا می کند؛ پیام های تصویری خوبان عالم برای حلقه مریدان! + تصاویر،خوبان عالم یا جریان انحرافی؛ امیر اسکندری نام مستعار است؟تصاویر منتشر نشده از خوبان عالم؛ امیر اسکندری همان علی اسکندری است! + عکس ها)، بسیاری این موضوع را تکذیب کردند (البته شهاب عزیزی خادم هرگز این کار را نکرد چرا که همانطور که می دانید کسانی که پیرو جادوگر معروف کرج هستند، اگر وجود او را انکار کنند، او از آن ها روی برمی گرداند!)

تایید جادوگری در فدراسیون فوتبال؛ میرشاد ماجدی: این ماجرا برایم ثابت شد

این موضوع بارها و بارها از طریق افراد مختلف به مرور زمان تایید شده بود ولی حالا میرشاد ماجدی که در زمان شهاب عزیزی خادم کنار او بود و مدام دکتر دکتر می کرد و این موضوع را نمی پذیرفت هم این موضوع را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن زمان میرشاد ماجدی وقتی کنار دوستان نزدیک خود می نشست، می گفت تا فلانی در کرج از روی حروف ابجد و اسم مادر، کسی را تایید نکند، شهاب برایش حکم نمی زند اما وقتی به صورت رسمی با این پرسش مواجه می شد اعتقاد انحرافی شهاب عزیزی خادم را از بیخ و بن تکذیب می کرد.

میرشاد ماجدی که تلاش می کرد خیلی درباره این موضوع حرف نزند و حتی با کنایه عادل فردوسی پور هم مواجه شد (عادل فردوسی پور وقتی میرشاد ماجدی از پاسخ دادن طفره می رفت به او گفت: گویا می ترسید در این باره صحبت کنید که میرشاد بلافاصله اعلام کرد چون به خدا اعتقاد دارد از چیزی نمی ترسد) دست و پا شکسته این موضوع را تایید کرد و این چنین گفت:

خوبان عالم مال ایشان (شهاب عزیزی خادم) است، نمی خواهم وارد آن بازی شوم.

ماجدی در بخش دیگری از حرف هایش می گوید موضوع جادوگری برایش اثبات شده است:

عده ای آمدند گفتند و برایم آن ماجرا اثبات شد. آقای شهاب عزیزی خادم اعتقاد داشت. بعدها که از دوستان مشترک پیگیر این ماجرا شدم، فهمیدم از کسی به جز خدا کمک گرفته می شود.

البته جادو و جنبل چیزی خیلی درشتی نبود و همانطور که گفتیم بارها خود شهاب عزیزی خادم حتی در تلویزیون هم این موضوع را تایید کرد ولی در این میان تکذیب عده ای خنده دار بود.

تایید تلاش برای ضبط صدای رییس فیفا

چند ماه پیش وقتی صحبت از ضبط صدای رییس فیفا به میان آمد، بلافاصله سردسته تیم تولید محتوا هجوم آورد و مدعی شد اصلا چنین چیزی وجود نداشته است. رسانه طرفداری نوشت خشم رییس فیفا در جلسه با مسوولان ایرانی / رسوایی ضبط صدای اینفانتینو! و فدراسیون انکار کرد.

این در حالی است که میرشاد ماجدی در تازه ترین گفتگوی خود به صورت کاملا مستقیم این موضوع را تایید می کند.

یکی از دوستان می خواست صدای ایشان را ضبط کند و البته این موضوع پنهانی نبود ولی اینفانتینو با قاطعیت گفت نه، بردار، اگر چنین چیزی باشد من ناراحت می شوم و نمی مانم.

رسانه طرفداری دقیقا همین موضوع را بیان کرده بود؛ اینکه فردی قصد داشته صدای رییس فیفا را ضبط کند و وقتی اینفانتینو از این موضوع آگاه می شود، تهدید می کند جلسه را ترک خواهد کرد.

پس دقیقا دوستان چه چیزی را تکذیب کرده بودند؟

تایید پرتاب اشیا در جلسه با اعضای هیات رییسه

در یکی از جلسات هیات رییسه فدراسیون فوتبال تنش بین اعضا به اوج خود رسید و همان زمان بود که میرشاد ماجدی یک شی را به سمت دیگران پرتاب می کند و البته این موضوع 55 روز بعد از جلسه برملا شد. (پرتاب قندان در هیات رییسه فدراسیون فوتبال خبرساز شد)

مسئولان فدراسیون فوتبال وقتی در این باره از آن ها سوال می شد با خنده می گفتند چنین چیزی غیرممکن است ولی میرشاد ماجدی این موضوع را هم تایید کرده است:

قندان نبود، زیر دستی و این چیزها بود... صداها هم مقداری بالا رفت.

نشان به آن نشان که یکی از اعضای هیات رییسه در همان جلسه وقتی صداها بالا رفت خطاب به میرشاد ماجدی گفته بود:

شهاب عزیزی خادم هیچ وقت به من بی احترامی نکرد، عزلش کردیم اما یک قند هم سمت ما پرت نکرد، تو برای من قندان پرت می کنی؟

روند خسته کننده فدراسیون؛ تکذیب واقعیت، نرمش و تایید آن!

روند فدراسیون فوتبال و تیم تولید محتوای آن خسته کننده شده است. ابتدا هر خبری که رسانه طرفداری منتشر کند را تکذیب می کند، بعد از طریق رسانه های دیگر خبرهای کذب منتشر می کند تا جریان سازی کند، کمی بعدتر مسئولان فدراسیون که آب ها از آسیاب افتاد کم کم شروع به تایید خبرها می کنند!

دقیقا مثل ماجرای اسکوچیچ که میرشاد ماجدی درگیری لفظی با او را ابتدا تکذیب کرد ولی بعدا کم کم آن را تایید کرد. (میرشاد ماجدی داد و فریاد با اسکوچیچ را تایید کرد؛ باید گلایه ها و انتقادها را بگویم!)

نگاهی به نوشته های بالا بیندازید؛ این فقط بخشی از تکذیب های متوالی تیم تولید محتوا است که چند ماه بعد همان تکذیب ها، تایید می شود و رو سیاهی اش می ماند برای آن هایی که حتی روز را هم می خواهند شب وانمود کنند.

اخبار داغ 

شادی گل معروف محمد دانشگر در لباس سپاهان! / عکس واکنش باشگاه پورتو به قرار گرفتن طارمی در تیم منتخب فصل ناصر الخلیفی پشت پرده لغو بازی بارسلونا و آاس رم! روملو لوکاکو آماده پیوستن به اینتر / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: موضوع را تایید فدراسیون فوتبال شهاب عزیزی خادم رسانه طرفداری میرشاد ماجدی خوبان عالم هیات رییسه تیم تولید رییس فیفا ضبط صدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • صدای آرامبخش باران بهاری در مشهد + فیلم
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟