Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری در تیرماه بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های دیپلماسی شهری در جهت رونق اقتصاد شهری تاکید کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، عبدالمطهر محمدخانی در نشست امروز (چهارشنبه) با موضوع نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری، گفت: این نمایشگاه با اولویت اقتصاد شهری شامل جذب سرمایه گذاری و صدور خدمات فنی و مهندسی از ۱۲ لغایت ۱۷ تیرماه در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حال حاضر نیز پیشنهاداتی در حوزه بهره گیری از توان فنی مهندسی شهرداری تهران و یا حتی راه اندازی فروشگاه شهروند در حد پیشنهاد از سوی شهرهای کشورهای همسایه داریم. در این نمایشگاه علاوه بر معرفی توانمندی های مدیریت شهری بیشتر به دنبال تقویت تعاملات اقتصادی به ویژه جذب سرمایه با شهرهای خواهرخوانده هستیم.

محمدخانی ادامه داد: در بخش دیگری از این نمایشگاه از اسناد تاریخی شهر و شهرداری‌ تهران رونمایی خواهد شد که بخش قابل توجهی از این اسناد برای اولین بار رونمایی می شوند همچنین در بخش دیگر نمایشگاه پنل های تخصصی برای مدیران شهرداری و کسانی که از بیرون مجموعه علاقمند باشند برگزار خواهد شد که پس از نهایی شدن فهرست پنل ها امکان ثبت نام آنها نیز فراهم خواهد شد.

سخنگوی شهرداری تهران با اعلام اینکه شهرداران یا مدیران، معاونان و سفرای ۱۷ شهرخواهرخوانده تهران در این نمایشگاه دعوت شده اند، افزود: غرفه‌های مربوطه به شهرهای خواهرخوانده ارائه خواهد شد که در اختیار سفارتخانه ها خواهد بود البته مجمع کلانشهرهای کشور نیز در این نمایشگاه غرفه خواهد داشت علاوه بر این کلانشهرهای کشور نیز در این نمایشگاه غرفه خواهند داشت.

وی تاکید کرد کرد: هدف گذاری در این نمایشگاه بر روی نخبگان، اهالی رسانه، تصمیم گیران و تصمیم سازان است که بگوییم چه اقداماتی انجام گرفته و چه اقداماتی در دستور کار است. در برگزاری این نمایشگاه تلاش کرده‌ایم کمترین هزینه صورت بگیرد و از اسپانسر نیز برای برگزاری استفاده خواهیم کرد؛ اما در مقابل بی تردید یکی از اقداماتی که برای افزایش درآمدهای شهرداری موثر خواهد بود برگزاری همین نمایشگاه و همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران به صورت همزمان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: شهرداری تهران ، خواهرشهری ، دیپلماسی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شهرداری تهران خواهرشهری دیپلماسی شهرهای خواهرخوانده شهرداری تهران خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر

شهرداری منطقه ۷ درباره قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ‌موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی توضیحاتی ارائه کرد.   به گزارش شهر، این روابط عمومی طی اطلاعیه اظهار کرده است:   ضمن تشکر از حساسیت شهروندان نسبت به حفظ و نگهداشت فضای شهر که همواره مورد تاکید مدیریت شهری بوده به اطلاع می‌رساند که ۱۳ اصله درخت طبق نظر پزشک گیاه، مبتلا به آفت پوست خوار و چوب خوار شده بود و ضرورت قطع این درختان توسط پزشک گیاه به اداره فضای سبز اعلام شد. سپس این موضوع با ارائه مستندات پزشکی در کمیسیون ماده ۷ طرح و اعلام شد که برای حفظ سایر درختان آن محوطه و نیز حفظ جان عابران و شهروندانی که در این محوطه تردد می‌کنند، قطع این درختان اجتناب ناپذیر است و کمیسیون بر اساس مستندات پزشک گیاه و نیز سایر کارشناسان، رای به قطع این درختان داد.   در نتیجه بر خلاف فضاسازی رسانه‌ای که قطع این درختان را در جهت بی‌توجهی به نگهداشت فضای سبز توسط شهرداری تلقی می‌کرد، واقعیت این است که برای حفظ فضا‌های سبز شهری و طبق قوانین موجود و با نظر کارشناسان معتبر این اتفاق موجود است و در صورت لزوم تمامی اسناد و مدارک به انتشار در خواهد آمد.   از سوی دیگر با توجه به این که آفت چوب خوار تنه درخت را به تدریج از داخل پوک می‌کند در فصولی که در شهرمان باد و طوفان وجود دارد، شکستن و افتادن این درختان به جان و مال شهروندان آسیب می‌زند.   در پایان اعلام می‌کند که حساسیت افکار عمومی نسبت به نگهداشت فضای سبز شهری یک سرمایه ارزشمند برای شهرداری و خادمان شهر است و ضمن ارج نهادن به این نگرانی، به صورت کامل پاسخگوی تمامی دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در این زمینه هستیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان