Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر انصارالله یمن در سخنانی اظهار کرد که به رغم استقرار سامانه‌های پیشرفته آمریکایی، دشمن در زمینه مقابله با موشک‌های یمنی با شکست مواجه شده است.

به گزارش ایسنا، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی»، رهبر جنبش انصارالله یمن، عصر امروز (چهارشنبه) در سخنانی در جمع روساء و مردم استان حجه یمن گفت که دشمنان خواستند با محاصره، مردم را تحریک کنند تا دچار درگیری داخلی شوند، آن ها جنایات و کشتار زیادی را علیه غیرنظامیان در مراسم‌های عروسی‌ و بازارهای استان حجه مرتکب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر انصارالله گفت: دشمن در توطئه هایش برای ایجاد فتنه در داخل و جنگ تبلیغاتی با شکست مواجه شد و با دژ مستحکم آگاهی مردم یمن برخورد کرد. ما در پایداری مان در برابر چالش ها به خداوند متعال متکی هستیم.

به گزارش العالم، الحوثی تاکید کرد: دشمن امیدوار بود مردم یمن در برابر این حجم از حمله سردرگم شوند اما با واکنش مردم آگاه و با بصیرت ما مواجه و غافلگیر شد.

وی افزود: استان حجه هزاران شهید تقدیم کرد و آنچه داشت را در تمام سطوح در طبق اخلاص قرار داد. استان حجه از ابتدای تجاوز آل سعود نقش ویژه ای ایفا کرد که نشانه دهنده ارزش های ایمانی اش است. به یاری خداوند توانستیم هشت سال در برابر تجاوز آمریکایی سعودی دوام بیاوریم و مراحل دشوار و چالش های بزرگی را پشت سر بگذاریم از همین رو پایداری و ثبات مردم یمن باعث سرخوردگی و شکست دشمن شد و کشورهای جهان را غافلگیر کرد که به همین دلیل به مردم یمن با دیده احترام می نگرند.

رهبر انصارالله بیان کرد: سیاست های آمریکا و لابی صهیونیستی باعث ایجاد بحران های بزرگ در کشورهای جهان و جهان اسلام شده است. آمریکا برای باز کردن درهای جدید جنگ و بحران با روسیه و چین گام برداشت. جنگ در اوکراین نتیجه سیاست‌های جنگ‌افروزانه آمریکا و فتنه‌افکنی‌های این کشور در جامعه بشری است.

وی با بیان اینکه موشک‌های بالستیک دوربردی را می سازیم که برد آن به کشورهای متجاوز همجوار می رسد تاکید کرد: انواع کلت، کلاشینکوف، توپ، موشک و غیره را در داخل می سازیم و این دستاوردی بزرگ و امیدوار کننده است. تولید موشک های متنوع ادامه دارد و هر روز بهینه، پیشرفته تر، دقیق تر و قدرت ویرانگری آن بیشتر می شود.

الحوثی با بیان اینکه جلوگیری از اشغال کامل یمن از پیروزی هایی است که به یاری خداوند متعال محقق کردیم و باید جبهه ها و توانمندی نظامی مان را تقویت کنیم گفت: به رغم استقرار سازمانه های پیشرفته و گرانقیمت آمریکایی، دشمن در زمینه مقابله با موشک های یمنی با شکست مواجه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انصارالله یمن عبدالملک الحوثی یمن رهبر انصارالله استان حجه مردم یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود

ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود، گفت: درست است که امروزه مردم در خصوص معیشت مشکل دارند، اما در این جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد و دشمن را شکست خواهیم داد.

سید هادی طباطبایی امروز، ۱۰ اردیبهشت در جشنواره امتنان اظهار کرد: کارگران و کارفرمایان دو بال عمده تولید در کشور هستند. حوزه تولید سالیان سال مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و امسال تاکید ایشان در خصوص جهش تولید با مشارکت مردم است. بنابراین باید این حوزه در سال ۱۴۰۳ با مشارکت مردمی و حرکت تند همراه باشد تا به نقطه مطلوب برسیم. 

وی با اشاره به اینکه جمعه هفته آینده دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم برگزار می‌شود، افزود: از مردم انتظار می‌رود مانند مرحله اول انتخابات که مشارکت آنان افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران بود، در این مرحله هم به صورت حداکثری مشارکت داشته و با حضور گسترده خود دشمن را ناامید کنند، زیرا این مرحله تکمیل‌کننده مرحله اول است‌. پیش‌بینی دشمن از مشارکت مردم در مرحله اول ۲۰ الی ۳۰ درصد بود که مردم خراسان رضوی افتخارآفرینانه مشارکت ۴۷.۴ درصدی را ثبت و دشمن را ناامید کردند. 

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: نتیجه افتخار در انتخابات، افتخار در میدان و دیپلماسی‌ ایران بود، زیرا وعده صادق به پشتوانه مردم شکل گرفت و باعث شد که اسرائیل از خاک ایران مورد حمله قرار گیرد و در پاسخ به تجاوزی که به کنسولگری ایران انجام داده بود، تنبیه شود. بارها گفته‌ایم که اهل جنگ نیستیم اما دفاع را به خوبی انجام می‌دهیم، زیرا زمان بزن در رو تمام و این امر به تمامی دشمنان جمهوری اسلامی ثابت شده است. 

طباطبایی با بیان اینکه زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود، گفت: درست است که امروزه مردم در خصوص معیشت مشکل دارند، اما قطعا به فرمان مقام معظم رهبری در این جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد و دشمن را شکست خواهیم داد. وعده خداوند، وعده‌ای صادق است و در آیه ۷ سوره محمد فرموده است: «ای اهل ایمان! اگر خدا را یاری کنید، خداوند نیز شما را یاری می‌کند و قدم‌هایتان را ثابت خواهد کرد.» 

وی ادامه داد: بنده تمامی زحمات شما کارگران را در جبهه جنگ اقتصادی و تولید ارج می‌نهم و از تمامی کارگران عزیز که برای پیشرفت و سربلندی کشور ایران تلاش می‌کنند، صمیمانه کمال تشکر را دارم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • ادامه حمایت‌های دانشجویان آبادانی از خیزش دانشجویان حامی مردم غزه
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • سوخت موشک ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل چه بود؟
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • آمار تصادفات عید امسال به نظر من اصلاً رسمیت ندارد/ ده برابر کشورهای پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود