Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@11:20:32 GMT

جواب منفی به چلسی؛ ریچارلیسون تاتنهامی شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۵۱۹۰

جواب منفی به چلسی؛ ریچارلیسون تاتنهامی شد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه انگلیسی اتلتیک اعلام کرد تلاشهای تاتنهام برای جذب ریچارلیسون، ستاره برزیلی اورتون، به نتیجه رسیده و او تا 48 ساعت آینده با قراردادی 70 میلیون یورویی به این تیم خواهد پیوست. مهمترین رقیب تاتنهام در جذب ریچارلیسون، چلسی بود اما سفیدپوشان در نهایت موفق‌تر از آبی‌های لندن عمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش اتلتیک، مذاکرات دو باشگاه تاتنهام و اورتون، در روزهای اخیر خوب پیش رفته و حالا به مراحل پیشرفته رسیده. اورتون خواهان دریافت نزدیک به 70 میلیون یورو است و این نشریه انگلیسی می‌گوید تاتنهام موافقت اصولی خود را با این قیمت اعلام کرده است.

اورتون از تاتنهام خواسته که تا 30 ژوئن قرارداد را کامل کند چرا که باشگاه مرسی‌سایدی اگر بخواهد بودجه‌اش را متوازن کند تا از نظر قوانین فیرپلی مالی به مشکل برنخورد به اینکه رقم قرارداد ریچارلیسون را تا پیش از 30 ژوئن از تاتنهام دریافت کند نیاز دارد.

اگر این اتفاق بیفتد و تاتنهام تا فردا مبلغ مد نظر اورتون را بپردازد، انتقال ریچالیسون به تاتنهام حداکثر تا پس‌فردا رسمی خواهد شد.

یک روزنامه‌نگار انگلیسی به اتلتیک گفته که دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام و بیل کن‌رایت، رئیس باشگاه اورتون، این هفته روز دوشنبه در یک رستوران با هم شام خورده و درباره انتقال ریچارلیسون گفتگو کرده‌اند. بر اساس گزارش اتلتیک، تکلیف ستاره برزیلی در همین قرار شام مشخص شده است.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم

سال 1998 در چنین روزی و از چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، آرسنال با پیروزی 4 بر 0 مقابل اورتون موفق شد اولین قهرمانی خود در لیگ برتر انگلیس و یازدهمین قهرمانی در تاریخ رقابت های لیگ انگلستان را مسجل کند.

دانلود (13.3MB)

دیگر خبرها

  • گل ریچارلیسون به لیورپول (لیورپول 4-1 تاتنهام)
  • (ویدئو) گل اول تاتنهام به لیورپول توسط ریچارلیسون در دقیقه ۷۲
  • موتور چلسی در انتهای فصل روشن شد/ شکست استون ویلا به نفع تاتنهام+ فیلم
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • دو گل اینیاکی ویلیامز مقابل ختافه روی دو پاس گل برادرش نیکو ویلیامز (ختافه 0-2 اتلتیک بیلبائو)
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر