Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، علی اکبر عزیزی عصر امروز در اولین یادواره شهدای دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان یزد با بیان این‌که شهدا در نظام مقدس اسلامی چراغ راه مردم و مسئولان هستند، اظهار کرد: یکی از مواردی که شهدا در وصایای خود بر آن تاکید داشتند مسئله نماز اول وقت است که باید در ادارات به نماز اول وقت اهمیت بیشتری داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس بررسی های انجام شده در کشور ۳هزار صندلی مدیریتی ارشد وجود دارد که به ازای هر صندلی بالغ بر ۷۲شهید تقدیم انقلاب شده، بنابراین همه ما باید با خود بیندیشیم بعد از شهدا چه کرده ایم؟ اگر مسئولی پست گرفته برای خدمت، و خدمتگزار شایسته ای برای مردم نبوده باید فردای قیامت جوابگوی خون شهدا باشد.

معاون استاندار یزد در ادامه تصریح کرد: شهدا ناظر بر اعمال ما هستند بنابراین مسئولان باید مراقب باشند در محضر شهدا خدمتگزار شایسته ای برای مردم باشند.

عزیزی تاکید کرد: همه آحاد جامعه به ویژه مسئولان، باید در هر سنگری قرار دارند و در هر جایگاهی فعالیت می‌کنند به تکلیف خود عمل کرده و به درستی انجام وظیفه کنند.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: صندلی مدیریتی خون شهدا استان یزد معاون سیاسی استاندار یزد علی اکبر عزیزی یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت

اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران روز پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عبدالوهاب عبدی‌پور،جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی ۲هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه شهدا و رزمندگان باشت با میزبانی شهدا و خانواده‌های والا مقامشان و با حضور سردارفدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

عبدی پور در خصوص اجرای اجلاسیه شهدای شهرستان باشت افزود: اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان که از این تعداد دو شهید نیز گمنام هستند در روز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبشهت‌ماه از ساعت۹صبح در مصلی امام خمینی (ره) باشت برگزار خواهد شد. 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت افزود: مراحل کار فضاسازی مکان اجلاسیه در دست اقدام است و این آمادگی وجود دارد که با حضور اعم مردم به شکل باشکوهی برگزار شود. 

عبدی پور بیان کرد: اجلاسیه شهدا رأس ساعت ۹ صبح در مصلی نماز جمعه شهرستان باشت با حضور مسئولین کشوری و لشکری، استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم با سخنرانی سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد و به‌صورت زنده از شبکه استانی دنا پخش خواهد شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در پایان گفت: از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان باشت و هم استانی‌های عزیز، خانواده‌های محترم شهدا و رزمندگان و ایثارگران برای شرکت در این اجلاسیه دعوت به عمل می‌آید.

دیگر خبرها

  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند
  • محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه
  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان