Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه،به نقل از روابط عمومی محمدصادق معتمدیان امروز در جلسه پشتیبانی از حوزه امنیت مرزی، با اشاره به چالش‌ها و تهدیداتی که مرزهای استان همواره با آن روبرو بود اظهار داشت: نظارت بر تحرکات گروهک‌های تروریستی در مرزهای آذربایجان‌غربی با کشورهای همسایه، برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی از سوی این گروهک‌ها باید تشدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با تاکید بر گسترش تعاملات با کشورهای همسایه برای مبارزه با انواع مختلف قاچاق در مرزهای استان، افزود: برخی کاستی‌ها در پاسگاه‌های مرزی شایسته آذربایجان‌غربی نیست و شأن نیروهای مرزبانی باید در مقابل کشورهای همسایه حفظ شود.

معتمدیان از عزم جدی دولت سیزدهم برای ارتقای امنیتی مرزهای آذربایجان‌غربی خبر داد و یادآور شد: صعب العبور بودن مرزهای استان مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کرده و وظیفه سنگینی را بر دوش مرزبانان آذربایجان‌غربی در صیانت از امنیت استان نهاده است.

وی در ادامه تامین امنیت استان را اولویت اول دولت و نهادهای متولی اعلام کرده و افزود: امنیت پیش زمینه توسعه آذربایجان‌غربی در حوزه‌های مختلف است و باید شرایط برای حضور مقتدرانه نیروهای مرزبانی در مرزهای استان تسهیل و تقویت شود.

استاندار آذربایجان‌غربی در پایان، پایبندی دستگاه‌های متولی بر اجرای تعهدات خود در قبال مرزبانی را ضروری دانسته و تصریح کرد: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای تجهیز و تقویت مرزبانی استفاده شده و تدابیر لازم برای تسهیل تردد نیروهای مرزبانی در مرزهای استان اندیشیده شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مرزبانی امنیت تروریست آذربایجان غربی مرزهای استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»

به گزارش ایمنا، سامان غنی‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با توجه به انتشار فیلم درگیری و هنجارشکنی عده‌ای اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در پارک گوللرباغی ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آذربایجان‌غربی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه‌جانبه و تحقیقات پلیس، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: هفت متهم اصلی طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

غنی‌زاده در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند، به هنجارشکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»