Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، آلانیا از شهرهای تاریخی ترکیه است که در ۱۳۵ کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد.  آلانیا از شمال به رشته کوه‌های توروس و از جنوب به دریای مدیترانه و از شرق به قاضی پاشا و از غرب به ماناوگات و سیده منتهی می‌شود.

آلانیا از شهرهای توریستی و گردشگری در کشور ترکیه است، که ترکیب با شکوهی از دریا و جنگل های آرام و بی نظیر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین آرامش و زیبایی رویایی سبب شده تا بسیاری از گردشگران این شهر را به شهرهای شلوغ ترجیح دهند.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته، برای ۶ شب سفر رفت و برگشت هوایی به آلانیا و اقامت در هتل ۵ ستاره Rubi Platinum Alanya قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۳۹,۵۵۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۶۴,۷۵۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این درحالی است که هتل ۳ ستاره Granada Luxury Okurcalar Alanya برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۳۴,۳۵۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۴۶,۲۵۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ ارز و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

قیمت تور هوایی آلانیا (۶ شب / تیر ماه ۱۴۰۱) هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت (هرنفر / تومان)
Rubi Platinum Alanya ۵ ۲ تخته ۳۹,۵۵۰,۰۰۰
Rubi Platinum Alanya ۵ ۱ تخته ۶۴,۷۵۰,۰۰۰
Haydarpasha Palace Alanya ۵ ۲ تخته ۳۸,۳۵۰,۰۰۰
Haydarpasha Palace Alanya ۵ ۱ تخته ۶۲,۲۵۰,۰۰۰
 Mylome luxury Alanya ۵ ۲ تخته ۳۸,۰۰۰,۰۰۰
 Mylome luxury Alanya ۵ ۱ تخته ۶۱,۸۵۰,۰۰۰
Long Beach Resort Alanya ۴ ۲ تخته ۳۷,۱۵۰,۰۰۰
Long Beach Resort Alanya ۴ ۱ تخته ۵۹,۸۵۰,۰۰۰
Granada Luxury Okurcalar Alanya ۳ ۲ تخته ۳۴,۳۵۰,۰۰۰
Granada Luxury Okurcalar Alanya ۳ ۱ تخته ۴۶,۲۵۰,۰۰۰
Kirman Sidera Luxury & Spa Hotel Alanya ۴ ۲ تخته ۳۴,۱۵۰,۰۰۰
Kirman Sidera Luxury & Spa Hotel Alanya ۴ ۱ تخته ۵۳,۹۵۰,۰۰۰
لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر تور آلانیا اخبار مرتبط ۶ شب اقامت در آلانیا چقدر پول می خواهد؟ + جدول ۱۴۰۱/۳/۲۶ ۶ شب اقامت در هتل های آلانیا چقدر پول می خواهد؟ + جدول ۱۴۰۱/۳/۱۶ ۶ شب اقامت در آلانیا چقدر پول می خواهد؟ + جدول ۱۴۰۱/۲/۲۷ هزینه های میلیونی برای ۶ شب سفر لاکچری به آلانیا + جدول ۱۴۰۱/۲/۱۶ هزینه ۷ شب اقامت در هتل های آلانیا چقدر است؟ + جدول ۱۴۰۱/۱/۲۸ ۱۲ شب سفر نوروزی به آلانیا؛ ۵۴ میلیون تومان! + جدول ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ آخرین ویدیو ها آمریکا نیازمند حل و فصل پرونده برجام است ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۲۱:۲۷ گوشی جدیدی که حریم خصوصی را متحول می کند! ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۲۱:۲۲ نکات مهم در استفاده از داروهای مغز و اعصاب + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۲۱:۱۴ انهدام سامانه توپخانه ای اوکراین + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۲۱:۰۷ عبور بشقاب پرنده بر فراز اقیانوس آرام + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۲۰:۴۵ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۲۱:۳۰ هزینه ۶ شب اقامت در آلانیا چقدر است؟ + جدول ۲۱:۲۷ آمریکا نیازمند حل و فصل پرونده برجام است ۲۱:۲۲ گوشی جدیدی که حریم خصوصی را متحول می کند! ۲۱:۲۰ پاک آیین: آمریکا نیازمند حل و فصل پرونده برجام است ۲۱:۱۴ نکات مهم در استفاده از داروهای مغز و اعصاب + فیلم ۲۱:۰۲ مرگ ۱۲ نفر در عربستان به خاطر سقوط الاهلی! ۲۱:۰۰ نخستین واکنش شورای نگهبان به تشکیل وزارت بازرگانی ۲۰:۵۳ چرا نسبت به قبل، موهام نازک و ضعیف تر شده؟ ۲۰:۴۵ عبور بشقاب پرنده بر فراز اقیانوس آرام + فیلم ۲۰:۳۰ درمان خانگی و قطعی ترک کف پا با روش های فوری ۲۰:۲۱ راهکار‌های طب سنتی برای فرار از گرمازدگی ۲۰:۱۹ اصلی ترین علائم زخم معده و راههای تشخیص و پیشگیری ۲۰:۰۹ KMC J۷ ؛ سدان جدید کرمان موتور دیده شد ۲۰:۰۳ قهرمانپور: توافق نهایی در دوحه یا وین؟ ۱۹:۵۶ خبر خوب و بد به اونایی که زیاد سلفی میگیرن ۱۹:۵۵ تفاهم نامه همکاری مجمع عالی کارآفرینان و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ۱۹:۵۰ توافق نهایی در دوحه یا وین؟ ۱۹:۴۸ گزینه خط حمله پرسپولیس تمدید کرد ۱۹:۴۲ اتوبوس هایی که جای سوزن‌ انداختن ندارد + فیلم ۱۹:۴۱ هندبال ساحلی ایران با حمایت ایرانسل، جزء ۱۰ تیم برتر جهان شد ۱۹:۴۰ نحوه استفاده صحیح از تمام شوینده ها + نکات مهم ۱۹:۲۸ افزایش قیمت مسکن همه را غافلگیر کرد ۱۹:۲۵ لاغری با یونجه و اثرات چربی سوزی آن ۱۹:۲۰ برجام باید به نتیجه برسد ۱۹:۱۷ یه پیشنهاد برای وقتی حال انجام هیچ کاری رو نداری ۱۹:۱۴ آخرین قیمت دلار و یورو در بازار ۱۹:۱۳ قالیباف: برای مجلس قابل قبول نیست که تخصیص های بودجه بی حساب و کتاب باشد ۱۹:۱۰ آخرین قیمت طلا و سکه در بازار ۱۹:۱۰ اختصاص ۵۰۰ ظرفیت بومی دستیار پزشکی برای نخستین بار در کشور ۱۹:۰۵ تبعات سنگین در انتظار عدم خروج از گروه‌های مدعی تقلب در کنکور ۱۸:۵۸ هشدار سطح زرد درباره وزش باد در شرق و جنوب شرق کشور ۱۸:۵۳ این علائم نشانه بیماری قلبی است ۱۸:۴۸ راههایی برای داشتن زندگی شاد و انرژی مثبت ۱۸:۴۷ روابط دوستانه با همسایگان، ظرفیت‌ های فراموش‌ شده اقتصاد ملی را فعال می‌کند ۱۸:۴۲ حمایت چین از مذاکرات غیر مستقیم ایران و آمریکا ۱۸:۳۹ باقری: میزبانی مذاکرات نشانه حسن‌نیت قطر در ترویج گفت‌وگو و تعامل است ۱۸:۳۴ چند درصد کنکوری ها دواطلبان ریاضی و فنی بودند؟ ۱۸:۳۱ همه مردان دنیا، از این اتفاق ترس دارن!! ۱۸:۱۹ تیبا بالاخره ارزان شد / بازار بی ثبات خودرو با چاشنی رکود + جدول قیمت ۱۸:۱۲ دلیل و چگونگی برخورد با جیغ زدن کودکان ۱۸:۱۲ گل محمدی خواهان ماندن اسدی شد ۱۸:۰۲ حال صادرات محصولات کشاورزی خوب نیست ۱۷:۵۸ تیراندازی امروز کرج ۱۷:۵۴ پرداخت تسهیلات بانکی به زنبورداران خسارت دیده از سمپاشی‌ ۱۷:۵۳ قیمت شکر در عمده‌ فروشی ها کاهش یافت ۱۷:۵۰ قیمت مرغ در مقطعی تا ۶۴ هزار تومان رسید ۱۷:۴۸ با فروش غیر قانونی VPN ها مقابله می کنیم ۱۷:۳۹ تصاویر متفاوت از کنکوری های هنر ۱۷:۲۹ سخنگوی وزارت خارجه: مذاکرات ادامه دارد ۱۷:۲۲ مذاکرات در دوحه ادامه دارد اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تور آلانیا قیمت اتاق ۰۰۰ تومان جدول ۱۴۰۱ ۱ تخته ۲ تخته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد

دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان با تاکید بر این‌که نباید معیار تعرفه خدمات مهندسی، قیمت ماست باشد، اقدام وزارت راه و شهرسازی در نحوه ابلاغ تعرفه‌های جدید را هوشمندانه دانست. - اخبار اقتصادی -

فرشید پورحاجت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به تعیین تعرفه حق‌الزحمه مهندسان، اظهار کرد: افزایش 27 درصدی اعلام شده در واقع با بدیهیات اقتصاد و حقوق مهندسان و فعالان صنعت ساختمان و تورم کشور تورم هم‌خوانی ندارد.

وی افزود: بارهای گفته‌ام که بنیان این رویه در خصوص اتصال نرخ خدمات مهندسی به هزینه ساخت ایراد دارد، چراکه همواره هزینه‌های ساخت و سازها با تورم در ایران رقابت تنگاتنگی دارد و استفاده از این الگو مناسب حق‌الزحمه خدمات مهندسی نیست.

وی با تاکید بر این‌که لازم است شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان رویه جدیدی را برای تعیین تعرفه مهندسان به وزارت راه و شهرسازی اعلام کند، گفت:‌ البته با توجه به رویه موجود، این کار در اولویت شورای مرکزی نیست و اولویت آن رسیدگی به مسائل دیگری است که گاها در شان نزول این شورا و فعالیت‌های مهندسی نیست.

مصوبات کمیته 4 نفر برای افزایش نرخ خدمات مهندسی متوقف شد

دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان در عین حال در خصوص عملکرد وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: این وزارتخانه یک اقدام هوشمندانه در رابطه با ابلاغ تعرفه خدمات مهندسی انجام داده است.

پورحاجت توضیح داد: این اقدام وزارتخانه حاوی نکات مثبتی برای قانون‌مداران و نکات تنبیهی است. در واقع وزارت راه  وشهرسازی سازمان‌های نظام مهندسی استان‌ها که بر مدار قانون بوده را تشویق کرده و اجازه اعمال این 27 درصد را داده که رقم قابل توجهی است. اما برخی سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان که خود را فراتر از قانون می‌بینند فقط 5 تا 6 درصد اجازه افزایش تعرفه را دارند.

وی یادآور شد: مرداد سال گذشته وزیر راه و شهرسازی طی ابلاغیه‌ای دستور توقف مصوبات کمیته 4نفره استان درخصوص افزایش نرخ خدمات مهندسی ساختمان را صادر کرد. سازمان‌هایی که مصوبات را متوقف کردند امسال می‌توانند 27 درصد تعرفه خدمات مهندسی را افزایش دهند.

وی در ادامه با تاکید بر این‌‌که معتقدیم باید نرخ خدمات در نقاط کشور شناورتر شود، اضافه کرد: قطعاً هزینه خدمات مهندسی در شمال تهران و در جنوب تهران متفاوت است. قطعاً هزینه‌های دفتری و ستادی مهندسان در شمال و جنوب تهران با هم خیلی تفاوت دارد. به‌عنوان مثال هزینه دفتر مهندسی در شمال تهران ماهانه 60 تا 100 میلیون تومان است که در  مناطق جنوبی این هزینه به مراتب کمتر است. این موضوع برای کل جغرافیای کشورمان صادق است.

دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان اظهار کرد:‌ این در حالی است که به‌نظر می‌رسد برای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی تعیین نرخ خدمات مهندسی ساختمان اهمیتی ندارد.

وی اضافه کرد: هفته گذشته با رئیس شورای نظام مهندسی ساختمان جلسه‌ای داشتم و گفتم تعیین تعرفه خدمات مهندسی یکسان برای کل کشور عادلانه نیست که وی در پاسخ اعلام کرد نرخ ماست در سراسر کشور یکسان است. این‌که معیار تعیین تعرفه خدمات مهندسی، ماست باشد کار درستی نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت پژو پارس افزایش یافت +جدول
  • برای خرید؛ قیمت هر شاخه میلگرد ساده را چگونه محاسبه کنیم؟
  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • دولت ایران کم‌ خرج‌ ترین دولتِ در حال‌ توسعه معرفی شد + جدول