Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مازندران در نشست با کارآفرینان شرق استان، گفت: برای تحقق توسعه و رشد اقتصادی استان، مدیران باید در میدان و کنار تولیدکنندگان استان باشند. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ،  سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در نشست با کارآفرینان شرق استان که در حاشیه بازدید از واحد تولیدی حلاوت شهرستان نکا برگزار شد، با بیان اینکه برای تحقق توسعه و رشد اقتصادی، مدیران باید در میدان و کنار تولیدکنندگان استان باشند ،گفت: امروز خرسندیم که توانستیم مجددا یکی از واحدهای صنعتی دیگر این استان را از نزدیک بازدید کنیم تا فرصت ها و امکاناتی که باید در اختیار این مجموعه قرار داده شود مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی پور، افزود: تولید مواد غذایی امروزه یکی از مهم ترین مولفه های رشد اقتصادی هم در سطح بین المللی و هم در سطح داخلی محسوب می شود.

حسینی پور با اعلام اینکه دو موضوع مهم مطرح شده از سوی تولید کنندگان در جلسه امروز، حذف بوروکراسی زائد و قطع فساد اداری بود، گفت: تعهدات بانکی و اجرایی نشدن مصوبات در کارگروه های تخصصی که بدون ضمانت اجرایی بوده نیز یکی از مشکلات دیگر واحد های تولیدی است.

وی با بیان اینکه دولت مردمی سیزدهم طی یکسال اخیر بیشترین تلاش را در مبارزه با فساد اداری انجام داده است، اظهار داشت: امروز ما در مبارزه با فساد مصمم هستیم و یکی از راهکارهای کاهش فساد اداری ایجاد ساختارهای دقیق و بروز اداری است که در دستور کار استانداری قرار دارد.

مقام عالی دولت در استان، ادامه داد: برای صدور مجوزها برنامه ریزی مفصلی انجام‌ شده است که داشبورت مدیریتی برای مدیران، بویژه دستگاه های نظارتی بزودی طراحی می شود تا کسی نتواند از روند صدور مجوزها سوءاستفاده کند.

استاندار مازندران با بیان اینکه خروج از وضعیت کنونی ملزم به همکاری و همیاری تولیدکنندگان و مسئولین است، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های بالای استان، مراکز تولیدی موجود باید بدنبال توسعه باشند و مسئولین نیز باید با اقدام جهادی، موانع تولید را رفع کنند.

حسینی پور با عنوان اینکه شعار مازندران قوی را با دانش، تخصص و همدلی انقلابی میان مدیران و تولیدکنندگان استان می توانیم عملی کنیم، گفت: به توسعه استان در آینده امیدواریم چرا که در این مدت با تلاش ها و اقدامات انجام شده در استان، این چشم انداز مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه حل مشکل بیکاری و اشتغال مهم‌ترین دغدغه دولت است، تاکید کرد: هدف اصلی ما در استان، تحقق اشتغال جوانان تحصیلکرده با فعالیت دانش بنیان واحدهای تولیدی است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مازندران استاندار مازندران استاندار مازندران حسینی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم

استاندار لرستان به فراهم‌کردن زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی و برقراری رفاه اجتماعی در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت در مراسم گرامی‌داشت روز شورا که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر و روستا باید بدون دغدغه و با آرامش دوره شناخت را بگذرانند.

او اضافه کرد: اعضای شورا برای جمع‌آوری اطلاعات از اقدامات انجام‌شده، ادامه‌ کارهای نیمه‌کاره و همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم در توسعه و پیشرفت لرستان منابع شناخت هستند.

اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور

استاندار لرستان با تأکید به خدمت شوراها به حوزه‌های شهری و روستایی، عنوان کرد: اصول عدالت رفتاری و ارتباطی در شوراها و ارگان‌های دولتی این استان در برقرار شود.

شفقت بیان کرد: مشکلات موجود در لرستان به فعالیت و توسعه در حوزه زیرساخت‌ها و آمادگی برای دعوت سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال و فعالیت  کسب‌وکار نیاز دارد.

او خاطرنشان کرد: محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌‌وکار و اشتغال گذاشته‌ام و باید تلاش کنیم تا با ارتقای سطح درآمد مردم رفاه اجتماعی را بالا ببریم.

استاندار لرستان با اشاره به فراهم‌کردن زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی در این استان، تأکید کرد: تشکیل اتحادیه‌های اقتصادی از جمله تعاونی‌های روستایی  و مشارکت مردم بسیار مهم است.

شفقت لازمۀ پیشرفت لرستان را اتحاد عمومی و یکپارچگی همه اقشار و آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: به همه ارگان‌ها به‌ویژه معاونان خود عدالت رفتاری را تذکر می‌دهیم.

انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم