Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:45:16 GMT

دروازه‌بان انگلیس از اورتون جدا نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۵۸۳۹

دروازه‌بان انگلیس از اورتون جدا نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اورتون، قصد دارد تا سالهای سال جردن پیکفورد، دروازه‌بان تیم ملی انگلیس را درون دروازه‌اش ببیند و به همین‌خاطر آماده است تا با پیشنهادی قابل توجه قرارداد او را برای مدتی طولانی تمدید کند.

پیکفورد در سال 2018 به اورتون پیوسته و از قرارداد قبلی‌اش دو سال دیگر باقی مانده. او با قراردادی 35 میلیون یورویی از ساندرلند به اورتون پیوست و در این تیم بود که موفق شد به دروازه‌بان اول تیم ملی انگلیس تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه انگلیسی گاردین می‌گوید باشگاه اورتون در روزهای آینده مذاکرات با پیکفورد را برای تمدید طولانی‌مدت قراردادش آغاز می‌کند.

این در حالی است که باشگاه اورتون در حال حاضر با مشکلات مالی روبه‌رو است و چاره‌ای ندارد جز اینکه با فروش چند بازیکن، بودجه باشگاه را به تعادل برساند. با اینکه پیکفورد می‌تواند یکی از گران‌ترین فروش‌های اورتون باشد ولی مشخص است که این باشگاه حاضر نیست سنگربان ملی‌پوش خود را به هیچ بهایی از دست بدهد.

پیکفورد سال گذشته در فرار اورتون از منطقه سقوط نقش کلیدی بازی کرد. گاردین می‌گوید پیکفورد شخصا تمایلی به ترک اورتون ندارد و انتظار نمی‌رود مذاکرات دو طرف درباره تمدید قرارداد با مشکل خاصی مواجه بشود.

دیگر ستاره گران‌قیمت اورتون که خداحاحافظی‌اش با باشگاه قطعی به نظر می‌رسد ریچارلیسون برزیلی است. در حالی‌که گفته می‌شد او راهی چلسی می‌شود اما امروز رسانه‌ها در انگلیس اعلام کردند که مهاجم برزیلی به احتمال زیاد در روزهای آینده با مبلغی قابل توجه به تاتنهام خواهد پیوست.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود

انتظار می‌رود در روزهای آینده، قرارداد جدیدی بین جانپیرو گاسپرینی و آتالانتا امضا شود

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، آتالانتا از عملکرد جانپیرو گاسپرینی کاملا رضایت دارد و می‌خواهد در روزهای آتی، قرارداد جدیدی به این سرمربی 66 ساله پیشنهاد کند. آتالانتا علاوه بر حضور در فینال کوپا ایتالیا و فرصت کسب جام این رقابت‌ها، در لیگ اروپا نیز عملکرد درخشانی داشته و با حذف لیورپول، به مرحله نیمه نهایی راه یافته است. برگامویی‌ها همچنین با قرارگیری در رتبه ششم سری آ و اختلاف ۲ امتیازی با رم رده پنجمی (با ۱ بازی کمتر نسبت به جالوروسی)، از شانس بسیار خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز برخوردارند.

گاسپرینی هم می‌خواهد بماند

در کنار علاقه آتالانتا، خود گاسپرینی نیز از ادامه همکاری با با این تیم استقبال می‌کند و به احتمال زیاد، به پیشنهاد تمدید قرارداد پاسخ مثبت خواهد داد. سرمربی ایتالیایی تا سال ۲۰۲۵ با آتالانتا قرارداد دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، آن را به مدت یک فصل دیگر نیز تمدید خواهد کرد.

ناپولی شانسی ندارد

در روزهای اخیر، شایعاتی مبنی بر علاقه ناپولی به مانوئل گاسپرینی شنیده شده بودند و از این سرمربی به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت پارتنوپی نام برده می‌شد اما طبق ادعای گاتزتا، گاسپرینی و آتالانتا هیچ یک تمایلی به ترک یکدیگر ندارند و اورلیو دی لورنتیس باید روی دیگر گزینه‌ها برای نشستن روی نیمکت تیمش سرمایه‌گذاری کند.

آنتونیو کونته، استفانو پیولی و جانپیرو گاسپرینی جدی‌ترین گزینه‌های هدایت ناپولی

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • طرح فجرانه کالابرگ تمدید می‌شود؟
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا