Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-09@02:24:19 GMT

بنت نامزد انتخابات نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۵۸۴۰

بنت نامزد انتخابات نمی‌شود

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نفتالی بنت نخست وزیر نمی شود و از دنیای سیاست کناره گیری می کند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم موقت صهیونیستی گزارش داده‌اند «نفتالی بنت»، نخست‌وزیرمستعفی این رژیم در انتخابات زودهنگام آتی نامزد نمی‌شود.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی است بنت این تصمیم را به اطلاع حزب خود (حزب یامینا) رسانده و تا ساعاتی دیگر بیانیه‌ای در این خصوص صادر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این، نفتالی بنت طی ماه‌های آینده نخست‌وزیر چرخشی اسرائیل باقی خواهد ماند.

ساعاتی قبل‌تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انتظارها در تل‌آویو برای اعلام رسمی انحلال کنست و نخست‌وزیری «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه فعلی این رژیم تا برگزاری انتخابات زودهنگام خبر داده بودند.

 بعد از توافق‌ بین ائتلاف حاکم در تل‌آویو و مخالفان درخصوص انحلال کنست، انتظار می‌رود که قانون مربوط به آن امروز در قرائت‌های دوم و سوم تصویب و لاپید فردا به جای «نفتالی بنت» نخست‌وزیر کابینه تل‌آویو معرفی شود.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز روز گذشته (سه‌شنبه) اعلام کرد که انتظار می‌رود نخست‌وزیر جدید محل سکونت خود را به مقر رسمی در «بالفور» [قدس اشغالی] انتقال ندهد و به ساختمان موقتی که قبلاً محافظان «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق از آن استفاده می‌کردند، برود.

گزارش‌ رسانه‌های عبری زبان حاکی از آن است که اگر اتفاقات غیرمنتظره‌ای در لحاظات آخر اتفاق نیافتد، انتظار می‌رود امروز بیست‌وچهارمین پارلمان رژیم صهیونیستی رسماً منحل گردد و تل‌آویو به سوی پنجمین انتخابات پارلمانی طی سه سال و نیم گذشته حرکت کند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت نفتالی بنت رژیم صهیونیستی تل آویو پارلمان رژیم صهیونیستی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رژیم صهیونیستی نفتالی بنت نخست وزیر تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل گذرگاه رفح به دست یک شرکت آمریکایی می‌افتد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان دقایقی قبل گزارش دادند که یک توافق میان رژیم صهیونیستی و آمریکا مبنی بر انتقال کنترل گذرگاه رفح به یک شرکت آمریکایی حاصل شده است.

در این گزارش آمده است که بعد از اتمام لشکرکشی رژیم صهیونیستی به شهر رفح و پایان اقدامات نظامیان صهیونیست در گذرگاه رفح اداره این گذرگاه به دست یک شرکت آمریکایی می‌افتد.

رسانه‌های صهیونیستی اضافه کردند: حیطه فعالیت‌های شرکت آمریکایی مذکور در مناطق جنگی است.

این در حالی است که کنترل گذرگاه باید توسط طرف‌های فلسطینی و یا مصری که در این منطقه ذی نفع هستند صورت گیرد. به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها با توجه به تحولات کنونی به دنبال باز کردن جای پا برای خود در این منطقه هستند.

لازم به ذکر است که ارتش رژیم اشغالگر قدس از روز گذشته حمله زمینی خود را به شهر رفح آغاز کرده است. این در حالی است که با وجود هشدارهای جهانی نسبت به استقرار بیش از یک و نیم میلیون آواره فلسطینی در این شهر، رژیم صهیونیستی به شدت از هوا و زمین رفح را می کوبد.

کد خبر 6100132

دیگر خبرها

  • احتمال عبور آمریکا و اروپا از نتایاهو پس از حمله به رفح/ حکم تعقیب جنایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی عملیاتی خواهد شد؟
  • کنترل گذرگاه رفح به دست یک شرکت آمریکایی می‌افتد!
  • چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای عملیات «محدود» در رفح
  • زدوخورد معترضان اسرائیلی با عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • تصمیم کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای ادامه حملات به رفح
  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • اسموتریچ: ارتش باید امروز وارد رفح شود
  • احتمال توقف مذاکرات میان حماس و تل‌آویو در سایه تهدید علیه رفح
  • گیر کردن نتانیاهو در میان آرواره‌ها