Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@18:44:14 GMT

عدم گزارش‌دهی مردم گرانی بازار را رقم می‌زند

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۵۸۵۷

عدم گزارش‌دهی مردم گرانی بازار را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عین‌الله اخوان در نشست خبری با اصحاب رسانه یکی از علل افزایش و متغیر بودن کالاها را عدم گزارش‌دهی مردم عنوان و اظهار کرد: در گشت‌های نظارت بر بازار، جریمه تا ۴۸میلیون تومان هم داشتیم و قلم‌مان برای جریمه نمی‌لرزد.

رییس اتاق اصناف کهگیلویه واحدهای صنفی این شهرستان را ۸هزار واحد عنوان و تصریح کرد: هیچ کدام از واحد‌های صنفی بدون پروانه نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بازرسی ۶ هزار و ۵۸۸واحد صنفی در سال‌جاری خبر داد و گفت: در این بازدید‌ها ۷۱ واحد متخلف شناسایی و به منظور رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شدند.

اخوان ارزش ریالی تخلفات کشف شده را ۸۰۹ میلیون ریال عنوان کرد.

وی افزود: طی این مدت ۱۶ واحد متخلف پلمب شدند.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

منبع: فارس

کلیدواژه: دهدشت گرانی پلمب خبرگزاری فارس امور صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا

ایسنا/گیلان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از پلمب ۲ تالار پذیرایی متخلف به علت عدم رعایت قوانین مربوطه خبر داد.

سرهنگ جعفر عدلی‌مژدهی امروز، هشتم‌ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در راستای پیشگیری از وقوع جرائم، اظهار کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش جرائم است.

وی با بیان اینکه با هدف ساماندهی و تحقق برنامه‌های پیشگیرانه در تالارهای پذیرایی، طرح کنترل و نظارت بر این اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی چهار روز گذشته در شهرستان صومعه‌سرا به مرحله اجرا درآمد، افزود: در این مدت شش تالار مورد بازدید قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با اعلام اینکه در این راستا برای یک واحد اخطار پلمب صادر، به سه واحد تذکر داده و دو واحد صنفی متخلف نیز به علت عدم رعایت قوانین مربوطه پلمب شد و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد، تصریح کرد: متصدیان واحدهای صنفی متخلف با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت