Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین به نقل از راشا تودی، بر اساس گزارش موسسه مالی مورگان استنلی شهر نیویورک کشورهای اروپایی در سه ماهه چهارم سال جاری با وجود کاهش واردات محصولات انرژی روسیه در رکود اقتصادی گرفتار خواهند شد.

بر اساس پیش‌بینی موسسه استنلی، تورم و رکود اقتصادی به نظر می‌رسد تا سال ۲۰۲۳ میلادی ادامه خواهد داشت که کاهش سرمایه‌گذاری‌های خارجی هم یکی از دلایل آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش چشم انداز اقتصادی بیشتر کشورهای اروپایی به خاطر عدم امنیت انرژی و گاز طبیعی روسیه غیرقابل پیش‌بینی شده است.

کارشناسان اقتصادی مورگان استنلی در گزارش خود نوشتند که خطرات سرمایه‌گذاری در کشورهای اروپایی تحت این شرایط شدیدتر شده است.

آنها اشاره کردند که علیرغم رکود اقتصادی، بانک مرکزی اروپا می تواند نرخ سپرده خود را در هر جلسه امسال افزایش دهد تا در دسامبر به ۰.۷۵ درصد برسد.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آمریکا نرخ تورم رکود اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم

صفحه لیگ قهرمانان اروپا ویدیویی از 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی فصل 2023/24 ( گل های لروی سانه، نیکلاس فولکروگ و وینیسیوس جونیور) را منتشر کرده است.

دانلود (5.7MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آاس رم ۰-۲ بایرلورکوزن (لیگ اروپا 2023/24)
  • گل های بازی مارسی 1-1 آتالانتا (لیگ اروپا 2023/24)
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس نقاب دروغین حقوق بشر را از چهره ایالات متحده انداخت
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • آمادگی دانشگاه کاشان برای پذیرش دانشجویان تعلیق شده آمریکا و اروپا
  • حکم دادگاه لاهه برای دستگیری نتانیاهو جدی است
  • تاکید کشورهای عربی و اروپایی بر پایان جنگ غزه و راه‌حل ۲دولتی در نشست ریاض
  • حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
  • تراژدی جدید برای پناهندگان در نزدیکی جزایر قناری اسپانیا
  • بورل: چند کشور بزودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهند شناخت