Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین ، سردار سید تیمور حسینی چهارشنبه شب در آیین افتتاح واحد راهنمایی و رانندگی بخش اشکنان شهرستان لامرد فارس اظهار داشت: هنوز عقب ماندگی های زیادی در مجموعه راه های مواصلاتی حوزه جنوب و به ویژه مناطق جنوبی فارس و شهرستان لامرد وجود دارد.

وی بیان کرد: گام های مثبت و اقدامات و فرصت های مغتنمی در مجموعه دولت به وجود آمده و مسیر برای ساماندهی وضعیت راه های کشور هموارتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مراکز صنعتی سهم خود را در ساخت و ایمن کردن راه ها پرداخت کنند، تاکید کرد: با روش های مختلف باید مردم را به این باور برسانیم که ضامن سلامتی هر شخص، رعایت قوانین مقرارت راهنمایی رانندگی است.

وی گفت: همانگونه که مراکز صنعتی در قالب حق آلایندگی اعتباراتی را برای توسعه فضای سبز آن منطقه پرداخت می کنند با این حجم تردد در بحث محورهای مواصلاتی و راه ها نیز باید مشارکت داشته باشند.

وی تصریح کرد: پیشرفت شهرستان لامرد در بعد صنعتی و تجاری در مقابل خیلی از جاهای دیگر کشور در این سال ها قابل ملاحظه بوده اما شبکه راه ها و معابر در این منطقه به اندازه رشد و پیشرفت تجاری و اقتصادی این منطقه نبوده است.

حسینی از مسئولان و زیر مجموعه های سازمانی خود خواست تا با فراهم کردن تمامی امورات راهنمایی و رانندگی در بخش اشکنان از تردد زائد مردم این بخش به مرکز شهرستان کاسته شود.

حسینی همچنین با چند خانواده شهید ناجا در شهرستان لامرد نیز دیدار و از نزدیک در جریان دغدغه ها و درخوست های آنها قرار گرفت.

شهرستان لامرد در فاصله حدود ۳۶۰ کیلومتری شیراز واقع است.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای ایران شهرستان لامرد راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد

سیدرضا اسدنژاد جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: مرتکبان هشت هزار و ۵۶۲ فقره تخلفات راهور دیروز در مشهد جریمه شدند که ۲ هزار و ۹۷ فقره از این تعداد تخلف حادثه ساز است.

او افزود: ۴۷ فقره تصادف جرحی نیز دیروز در مشهد رخ داد که در پی وقوع آنها ۵۳ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی دیروز در این کلانشهر رخ داد و عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه از مهمترین عوامل وقوع تصادفات است.

اسدنژاد از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهور از وقوع حوادث تلخ جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • طرح ویژه پلیس راهور برای موتورسواران و عابران پیاده
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • فیلم/ گزارش جانشین پلیس راه از آخرین وضعیت محور های مواصلاتی به شمال کشور
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد