Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@22:43:53 GMT

بهترین گلزن آلومینیوم یک‌ساله بست

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۵۸۹۹

بهترین گلزن آلومینیوم یک‌ساله بست

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل شریفات پس از دو فصل موفق در آلومینیوم اراک و در حالی که صحبت از جدایی او از جمع شاگردان سید مهدی رحمتی مطرح بود، تصمیم به تمدید قراردادش گرفت و در ایرالکو ماند.

این بازیکن که سابقه حضور در استقلال، فولاد خوزستان، ذوب‌آهن و ... را دارد، ظهر امروز پس از حضور در دفتر باشگاه آلومینیوم در شهر اراک و توافق با مدیران این باشگاه، برای ادامه همکاری با آنها به توافق نهایی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل شریفات که در فصل گذشته در تمام مسابقات لیگ برتر و جام حذفی برای آلومینیوم اراک به میدان رفت و با سه گل زده بهترین گلزن این تیم در لیگ بود، قراردادش با این باشگاه را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

باشگاه آلومینیوم اراک پیش از این قرارداد محمود قائدرحمتی و وحید محمدزاده را تمدید کرده و محمدجواد کیا، امین جهان‌کهن و احمدرضا جلالی را به‌صورت رسمی به خدمت گرفته بود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود

وینگر انگلیسی پس از حواشی فراوان در اسپانیا احیا شد و ممکن است در این کشور بماند.

طرفداری | میسون گرینوود، وینگر ۲۲ ساله و انگلیسی منچستریونایتد که به صورت قرضی در ختافه بازی می کند، احتمال ماندن در این تیم را در سر راه خود می بیند.

به گزارش اتلتیک، ختافه مذاکرات بر سر تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود را با منچستریونایتد آغاز کرده است. این وینگر 22 ساله در 32 بازی برای ختافه، ده گل زده و شش پاس گل داده است. منچستریونایتد ترجیح می دهد گرینوود را در انتقالی دائمی بفروشد و از فروش او درآمد کسب کند اما در صورت عدم دریافت پیشنهادی مناسب، ممکن است این انتقال قرضی را نیز در نظر بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد