Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدای از گل به خودی کولویل مقابل ناتینگهام فارست در پلی آف چمپیونشیپ، این بازیکن در جمع تریرها عالی کار کرد. 

لسترسیتی و ساوتهمپتون به جذب لوی کولویل علاقه نشان داده‌اند. خود این مدافع میانی هم در صورتی که بداند در تیم اصلی چلسی فرصتی نصیبش نخواهد شد، مایل است سراغ چالش جدیدی برود. 

طرفداری | به گزارش گاردین، کولویل یکی از بهترین استعدادهای حال حاضر چلسی است و پس از سپری کردن فصلی درخشان در هادرزفیلد، به دنبال حضور مستمر در ترکیب تیمش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط این بازیکن ۱۹ ساله باعث گوش به زنگ شدن چندین باشگاه شده است و در صورتی که او تصمیم به جدایی بگیرد، احتمالا خیلی‌ها برای جذب او پا پیش خواهند گذاشت. 

جستجوی چلسی برای یافتن جانشین‌هایی به جای آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن، می‌تواند روی تصمیم کولویل تاثیرگذار باشد. توماس توخل در این مدت به دنبال نام‌هایی همچون ناتان آکه، کالیدو کولیبالی، ژول کونده و ماتیاس دلیخت بوده است. آکه می‌تواند جانشین رودیگر در سمت چپ خط دفاعی سه نفره توخل باشد؛ همان پستی که کولویل در آن بازی می‌کند. 

لسترسیتی و ساوتهمپتون وضعیت کولویل را به دقت زیر نظر گرفته‌اند. ساوتهمپتون تابستان گذشته هم دو بازیکن مستعد را از چلسی به خدمت گرفت: تینو لیورامنتو و آرماندو برویا. از سوی دیگر روباه‌ها هم مدتی است که وضعیت کولویل را دنبال می‌کنند. لسترسیتی حتی در ژانویه برای قرض گرفتن کولویل تلاش کرد ولی چلسی علاقه‌ای به بر هم زدن توافقش با هادرزفیلد نداشت. 

اخبار داغ 

شادی گل معروف محمد دانشگر در لباس سپاهان! / عکس واکنش باشگاه پورتو به قرار گرفتن طارمی در تیم منتخب فصل ناصر الخلیفی پشت پرده لغو بازی بارسلونا و آاس رم! روملو لوکاکو آماده پیوستن به اینتر / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی ۲ - تاتنهام صفر ؛ پیروزی آبی‌های لندن در استمفوردبریج

دریافت 29 MB کد خبر 6095492

دیگر خبرها

  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • چلسی ۲ - تاتنهام صفر ؛ پیروزی آبی‌های لندن در استمفوردبریج
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • یان ماتسن گزینه جانشینی آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ
  • دوری سرجینیو دست از میادین تا سال 2025؛ آینده نامشخص مدافع آمریکایی در پی مصدومیت
  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!