Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۸ تیرماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 توقیف کامیون حامل ۷ میلیارد کالای قاچاق در فارس

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: کامیون حامل انواع کالای قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال توسط ماموران یگان تکاوری توقیف شد.

سرهنگ کاووس محمدی گفت: ماموران یگان تکاوری استان حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی "فیروزآباد-شیراز" به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در بازرسی از این کامیون ۲ دستگاه لپ تاپ، ۳ دستگاه پیانو دیجیتال، ۵ هزار و ۹۰۰ عدد تیغه اره عمودبر چوب، ۶ هزار و ۷۰۰ عدد انواع باکس زیور آلات و یک عدد میله پولوس ماشین سنگین خارجی قاچاق کشف و راننده نیز دستگیر شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را ۷ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند که در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کشف موتورسیکلت قاچاق در اوز

فرمانده انتظامی اوز از کشف یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ هادی محمدیان گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل شخصی خود اقدام به نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق می‌کند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اوز گفت: کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند که در این راستا یک نفر به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۳۶۱ هزار نخ سیگار قاچاق در کوه چنار

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از کشف ۳۶۱ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ لطف‌الله محمدی گفت: ماموران انتظامی کوه‌چنار حین گشت‌زنی در محور "قائمیه-ممسنی" به یک سواری پژو حامل بار مشکوک و دستور ایست را صادر که راننده بدون توجه اقدام به فرارکرد.

او گفت: مأموران انتظامی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند خودرو را توقیف و در بازرسی از آن ۳۶۱ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند که در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستبند پلیس کازرون بر دستان سارق درون خودرو

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری سارق درون خودرو و کشف ۱۱ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در سطح حوزه کلانتری "۱۱ محمدیه"، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: ماموران کلانتری "۱۱ محمدیه" با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند سارق را حین سرقت شناسایی و در یک اقدام برنامه‌ریزی شده وی را دستگیر و به کلانتری انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: متهم در بازجویی اولیه به ۱۱ فقره سرقت درون خودرو اقرار کرد که در بازرسی از منزل سارق مقادیری اموال مسروقه از قبیل ضبط و باند، باطری، چراغ قوه، مدارک شناسایی و ... کشف شد.

سرهنگ زراعتیان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

او به شهروندان توصیه کرد: هنگام ترک خودرو از گذاشتن کیف پول، مدارک و یا سایر اشیاء با ارزش و قیمتی در داخل آن به ویژه در معرض دید اجتناب کنید و از پارک کردن وسایط نقلیه در مکان‌های خلوت که فاقد روشنایی کافی است پرهیز کنید.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۴۸ ساعت گذشته توسط ماموران این فرماندهی اجرا شد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: مأموران انتظامی لارستان در راستای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت و همچنین قاچاق کالا و ارز با بهره‌گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی خود، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با قدرت و جدیت اجرا کردند.

فرمانده انتظامی لارستان گفت: کشف ۴ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۴ نفر، ۲۰ راس احشام سرقتی و ۳۵ راس احشام قاچاق، ۱۸۹ ثوب پوشاک، ۱۴ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق، ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری سارق، کشف ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی و عمومی دستگیری سارق و اموال سرقتی، توقیف ۲۸ دستگاه خودرو و ۲۱ دستگاه موتور سیکلت متخلف و دستگیری ۱۶ نفر متهم از دستاورد‌های این طرح بوده است.

او گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند و کارشناسان ارزش احشام و کالا‌های قاچاق را ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ یوسفی با تقدیر از تعامل و همراهی مردم در اجرای طرح‌های انتظامی، گفت: هدف پلیس از اجری این طرح‌ها افزایش امنیت و آسایش و آرامش شهروندان است و موفقیت پلیس در این خصوص حاصل همکاری صمیمانه مردم فهیم است و ان‌شاالله با این تعامل سازنده در آینده شاهد پاک شدن همه محلات جرم خیز از وجود افراد هنجارشکن خواهیم بود و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و هشدار‌های انتظامی، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲۳ کیلو مواد مخدر درنی‌ریز

فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف ۲۳ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از سواری پژو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عظیم‌اله کرمی گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان، ماموران انتظامی نی‌ریز هنگام کنتزل خودرو‌های عبوری به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

او گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده با پرتاب بسته‌های مشکوک همچنان به سرعت خود ادامه و ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: در پاکسازی از محل تردد خودرو ۲۳ کیلو تریاک کشف شد که راننده و سرنشین دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز گفت: نیروی انتظامی در راه مبارزه با مواد مخدر، شهدای بسیاری را تقدیم نظام کرده است و مبارزه با سوداگران مرگ و باند‌های وارد کننده مواد افیونی به طور مستمر در دستور کار خود قرار داده است.

کاربر متقلب به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی فسا گفت: کاربری که با ترفند در فضای مجازی قصد فریب کادر مدرسه و تقلب در امتحانات پایانی را داشت توسط پلیس فتا این شهرستان شناسایی، احضار و روانه دادسرا شد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: در پی گزارش حراست اداره آموزش و پرورش مبنی بر ارسال پیامی از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی به یکی از دبیران مدارس با قصد تقلب در امتحان پایانی، رسیدگی به موضوع در دستور کار افسران پلیس فتا قرار گرفت.

او گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد کاربر با جعل هویت مدیر دبیرستان در فضای مجازی، به یکی از معلمان پیام فرستاده و ارسال سوالات امتحانات پایانی را از همان طریق درخواست کرده است.

فرمانده انتظامی فسا گفت: افسران پلیس فتا موفق شدند با اقدامات تخصصی کاربر متخلف که تمامی تلاش خود را برای فاش نشدن هویتش به کار گرفته بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را احضار کردند.

سرهنگ قسام گفت: کاربر متخلف برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، و استفاده صحیح از فرصت‌های فضای مجازی و همچنین حفظ هوشیاری به هنگام استفاده از این تکنولوژی همواره مورد تاکید است.

۴ هزار قطعه بلدرچین غیرمجاز کشف شد

فرمانده انتظامی اقلید گفت: کامیون حامل ۴ هزار قطعه بلدرچین که غیرمجاز و فاقد هرگونه مجوز بهداشتی بود توقیف شد.

سرهنگ مراد صارمی گفت: مأموران انتظامی اقلید حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: مأموران در بازرسی از این خودرو ۴ هزار قطعه بلدرچین زنده که غیرمجاز و فاقد هرگونه مجوز بهداشتی بود را کشف کردند.

سرهنگ صارمی گفت: ارزش بلدرچین‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است و راننده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۵ دستگاه ماینر قاچاق در داراب

فرمانده انتظامی شهرستان داراب از کشف ۵ دستگاه ماینر خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: مأموران انتظامی بخش "جنت" داراب با همکاری کارکنان اداره برق و با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی فعالیت غیرمجاز تعدادی دستگاه ماینر در یک واحد مسکونی شدند.

او گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مذکور اعزام و در بازرسی از آن منزل ۵ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه ۲ میلیارد ریال برآورده شده است و در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق و کشف کیاسورنتو مسروقه

فرمانده انتظامی شهرستان خرمبید از کشف سواری کیا سورنتو مسروقه با هوشیاری ماموران کلانتری "قادرآباد" خبر داد.

سرهنگ علی‌اکبر کریمی گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان و سارقان، روز گذشته ماموران کلانتری "قادرآباد" هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک سواری کیا سورنتو مشکوک و دستور ایست را صادر که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

او گفت: ماموران انتظامی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمبید گفت: در استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد که سواری مذکور از شهرستان خرمبید به سرقت رفته است و راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف تریاک در یکی از منازل روستایی

فرمانده انتظامی شیراز گفت: مأموران کلانتری "۳۷ بهارستان" در بازرسی از منزل یک قاچاقچی ۲۴ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: مأموران کلانتری "۳۷ بهارستان" با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی مقداری تریاک در منزل خود در یکی از روستا‌های شهرستان شیراز دپو و قصد فروش آن را دارد که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل ۲۴ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شیراز گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد و  برخورد با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی صورت ویژه در دستور کار فرمانده انتظامی شهرستان اقدامات فنی و تخصصی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد ۴ هزار قطعه بلدرچین دستگاه موتورسیکلت بازرسی از آن مأموران انتظامی ماموران انتظامی روانه دادسرا شد کارشناسان ارزش قاچاق به ارزش دستگیری سارق دستگاه ماینر میلیارد ریال میلیون ریال ریال برآورد خارجی قاچاق کامیون حامل مرجع قضائی مقام قضائی درون خودرو موفق شدند یک دستگاه کشف کردند ۷ میلیارد فقره سرقت مواد مخدر کوه چنار گشت زنی کشف شد نی ریز او گفت یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ "کیومرث پاکدل" فرمانده انتظامی خوی درجزئیات این خبر اظهار داشت: عوامل انتظامی شهرستان خوی  موفق شدند از ۲دستگاه خودروی  تریلی مسیر بازرگان _ تهران مقدار بیش از۴۲ هزار و ۶۴۴ کیلو گرم انواع مختلف غذای سگ و گربه را بصورت قاچاق کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد:  ارزش کالای کشف شده بیش از  ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده ودراین راستا ۲ نفر دستگیر  و ۲دستگاه خودرو توقیف شد.   سرهنگ پاکدل در پایان تاکید کرد:  شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک و قاچاق کالا و ارز را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر