Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، اوپک و گروه اوپک پلاس از امروز یک سری نشست‌هایی را آغاز خواهند کرد که به گفته منابع آگاه احتمال تغییر سیاست این گروه در این ماه بعید است.

به گزارش رویترز، اوپک پلاس در نشست گذشته خود در اوایل ماه جولای تصمیم گرفت تا به افزایش تولید بیشتری داشته باشد و ماهانه 648 هزار بشکه در روز در ماه های جولای و آگوست تولید داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقم قبلی افزایش تولید این گروه 432 هزار بشکه در روز بود.

واشنگتن ماه‌ها به اوپک فشار می آورد تا تولید خود را افزایش دهد تا بتواند جلوی بالا رفتن قیمت نفت را بگیرد. قیمت نفت در اثر تحریم های روسیه بالا رفته است.

با این حال، قیمت نفت به علت کمی عرضه و نگرانی در مورد اینکه اوپک ظرفیت مازاد کافی برای افزایش تولید بیشتر ندارد، همچنان در حال افزایش است.

عربستان و امارات، تنها دو کشوری در اوپک بودند که به نظر می‌رسید، ظرفیت مازاد جبران نبود نفت روسیه را دارند.

امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه این هفته گفت، این دو تولیدکننده با افزایش بیشتر تولید مشکل خواهد داشت.

قیمت نفت امروز به مرز 120 دلار در هر بشکه نزدیک شد.

قرار است جو بایدن، رییس جمهور آمریکا ماه آینده به غرب آسیا از جمله عربستان سفر کند و انتظار می رود پس از این سفر ریاض میزان تولید نفت خود را افزایش دهد.

حداقل 5 منبع آگاه در اوپک پلاس گفته‌اند که نشست این هفته بر تایید میزان افزایش تولید ماه آگوست تمرکز دارد و در مورد ماه سپتامبر بحث نخواهد شد.

دو نماینده دیگر گفتند، موضوع تولید پس از ماه آگوست ممکن است مطرح شود، اما مشخص نیست چه اقداماتی می‌تواند انجام شود.

منبع: فارس لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر اوپک پلاس اخبار مرتبط تولید نفت اوپک کاهش یافت ۱۴۰۱/۳/۲۴ تولید نفت روسیه در آوریل ۹ درصد کاهش یافت ۱۴۰۱/۲/۲۷ عراق تولید نفت را افزایش می دهد ۱۴۰۱/۲/۲۵ کاهش تولید نفت اوپک پلاس در ماه گذشته میلادی ۱۴۰۱/۱/۲۰ بازسازی روابط بایدن با کشورهای خلیج فارس ۱۴۰۱/۱/۱۷ اوپک پلاس تولید خود را افزایش خواهد داد؟ ۱۴۰۱/۱/۱۱ آخرین ویدیو ها کلاهبرداری با ادعای فروش سوالات کنکور + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۲۳:۰۸ تمرین پرویز پرستویی با یک کشتی گیر + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۲۲:۵۴ صدور بلیت برای اتباع غیر ایرانی تنها از طریق شرکت های هواپیمایی ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۲۲:۴۳ جاده ای عجیب شبیه اژدها + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۲۲:۳۲ لحظه زورگیری وحشیانه تلفن همراه از یک دختر جوان وسط یک کوچه در دزفول + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۲۲:۰۸ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۲۳:۱۷ میزان تولید نفت اوپک پلاک تغییر نمی ‌کند ۲۳:۰۸ کلاهبرداری با ادعای فروش سوالات کنکور + فیلم ۲۳:۰۴ مذاکرات دوحه به پایان رسید ۲۳:۰۳ مورا: پیشرفت در مذاکرات به وجود نیامد ۲۳:۰۲ بهترین ماسک حنا برای درمان شوره، ریزش و پرپشتی مو + دستور ۲۲:۵۴ تمرین پرویز پرستویی با یک کشتی گیر + فیلم ۲۲:۵۱ تصویر بازیکن ملی پوش سوژه شد + عکس ۲۲:۴۷ روبوسی خبرساز پوتین و رییسی + عکس و فیلم ۲۲:۴۳ صدور بلیت برای اتباع غیر ایرانی تنها از طریق شرکت های هواپیمایی ۲۲:۳۸ بررسی خواص و فواید شیر الاغ + نظر پزشکان در مورد مصرف آن ۲۲:۳۲ جاده ای عجیب شبیه اژدها + فیلم ۲۲:۲۹ ۷ عدد مهم که سلامت و حیات شما در گروی میزان بودن آن است ۲۲:۲۶ آزمون: تیم ملی را با بازیکنانی که داریم می سازم ۲۲:۲۵ چطور یک خانم خوش تیپ و با وقار باشیم + رازهای مهم ۲۲:۲۳ پوشش کامل جام جهانی ۲۰۲۲ ۲۲:۱۴ دوستان ما بوی بدن شبیه به ما دارند ۲۲:۱۱ علائم بر جای مانده بر روی جوراب حاکی از مشکل قلب است ۲۲:۰۸ رفع سریع چین و چروک صورت در ۷ روز با سیر و عسل ۲۲:۰۳ روایتی کوتاه از شازده کوچولو و آنتوان دو سنت اگزوپری + فیلم ۲۱:۵۴ مذاکرات دوحه سازنده نبوده است ۲۱:۵۲ کرونا در خوزستان بی صدا در حال خیز برداشتن است ۲۱:۴۹ واقعا ایستاده غذا خوردن برامون ضرر داره؟ + پاسخ پزشک ۲۱:۳۰ طرز تهیه آب دوغ خیار + فیلم ۲۱:۳۰ هزینه ۶ شب اقامت در آلانیا چقدر است؟ + جدول ۲۱:۲۷ آمریکا نیازمند حل و فصل پرونده برجام است ۲۱:۲۲ گوشی جدیدی که حریم خصوصی را متحول می کند! ۲۱:۲۰ پاک آیین: آمریکا نیازمند حل و فصل پرونده برجام است ۲۱:۱۴ نکات مهم در استفاده از داروهای مغز و اعصاب + فیلم ۲۱:۰۲ مرگ ۱۲ نفر در عربستان به خاطر سقوط الاهلی! ۲۱:۰۰ نخستین واکنش شورای نگهبان به تشکیل وزارت بازرگانی ۲۰:۵۳ چرا نسبت به قبل، موهام نازک و ضعیف تر شده؟ ۲۰:۴۵ عبور بشقاب پرنده بر فراز اقیانوس آرام + فیلم ۲۰:۳۰ درمان خانگی و قطعی ترک کف پا با روش های فوری ۲۰:۲۱ راهکار‌های طب سنتی برای فرار از گرمازدگی ۲۰:۱۹ اصلی ترین علائم زخم معده و راههای تشخیص و پیشگیری ۲۰:۰۹ KMC J۷ ؛ سدان جدید کرمان موتور دیده شد ۲۰:۰۳ قهرمانپور: توافق نهایی در دوحه یا وین؟ ۱۹:۵۶ خبر خوب و بد به اونایی که زیاد سلفی میگیرن ۱۹:۵۵ تفاهم نامه همکاری مجمع عالی کارآفرینان و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ۱۹:۵۰ توافق نهایی در دوحه یا وین؟ ۱۹:۴۸ گزینه خط حمله پرسپولیس تمدید کرد ۱۹:۴۲ اتوبوس هایی که جای سوزن‌ انداختن ندارد + فیلم ۱۹:۴۱ هندبال ساحلی ایران با حمایت ایرانسل، جزء ۱۰ تیم برتر جهان شد ۱۹:۴۰ نحوه استفاده صحیح از تمام شوینده ها + نکات مهم ۱۹:۲۸ افزایش قیمت مسکن همه را غافلگیر کرد ۱۹:۲۵ لاغری با یونجه و اثرات چربی سوزی آن ۱۹:۲۰ برجام باید به نتیجه برسد ۱۹:۱۷ یه پیشنهاد برای وقتی حال انجام هیچ کاری رو نداری ۱۹:۱۴ آخرین قیمت دلار و یورو در بازار ۱۹:۱۳ قالیباف: برای مجلس قابل قبول نیست که تخصیص های بودجه بی حساب و کتاب باشد اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اوپک پلاس تولید نفت اوپک افزایش تولید اوپک پلاس قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۶۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مهدی نیا عصر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: به جز انسولین با نام تجاری «نوومیکس» که دارویی کاملاً وارداتی است، در هفته‌های اخیر با کمبود واردات مواجه بودیم و سایر اقلام تولید داخل را به میزان بیشتری در داروخانه‌ها توزیع شده است.

وی با اشاره به تاکید وزارت بهداشت بر استفاده از انسولین‌های تولید داخل افزود: در حال حاضر فقط در زمینه محصول خارجی دچار کمبود هستیم و سایر محصولات به میزان کافی وجود دارد و مصرف‌کنندگان باید برای مصرف با پزشک معالج خود مشورت کنند.

مهدوی نیا خبر داد: محصول وارداتی نوومیکس در روزهای گذشته وارد خوزستان شده است و در سه روز آینده با توزیع در داروخانه‌های استان، وضعیت موجودی به روال عادی بر می‌گردد.

کد خبر 6093604

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ بشکه ای تولید روزانه نفت اوپک
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • افزایش فرزندآوری در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال | روند صعودی زایمان فرزند چهارم و پنجم
  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳