Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@16:41:54 GMT

استایل جدید خواهران حدید با سر کچل + عکس

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۶۴۱۵

استایل جدید خواهران حدید با سر کچل + عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از برترین ها، فشن شو برند معتبر Marc jacobs برگزار شد. در این بین بلا حدید ۲۵ ساله و جی جی حدید ۲۷ ساله نیز حضور داشتند که استایلشان حسابی مورد بحث قرار گرفته.

همچنین تصاویری از این دو خواهر با گریم سر تراشیده در پشت صحنه این فشن شو خبرساز شده است.

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر بلا حدید اخبار مرتبط اعتراف خانم سلبریتی به جراحی زیبایی بینی اش ۱۴۰۱/۱/۱۵ شباهت بازیگران؛ هالیوودی هایی که با هم اشتباه می شوند! ۱۴۰۱/۱/۴ آخرین ویدیو ها کنکور حذف شدنی نیست ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۲۳:۲۳ کلاهبرداری با ادعای فروش سوالات کنکور + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۲۳:۰۸ تمرین پرویز پرستویی با یک کشتی گیر + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۲۲:۵۴ صدور بلیت برای اتباع غیر ایرانی تنها از طریق شرکت های هواپیمایی ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۲۲:۴۳ جاده ای عجیب شبیه اژدها + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۲۲:۳۲ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۰۰:۰۷ استایل جدید خواهران حدید با سر کچل + عکس ۰۰:۰۳ دختران این کشورها بی شوهرند! ۲۳:۵۹ باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد ۲۳:۵۴ فال حیوان ماه تولد ۲۳:۵۳ تست جالب؛ هوش ریاضی خود را بسنجید ۲۳:۴۸ ۷ نشانه که خبر از گرفتگی رگ ها می دهد ۲۳:۴۲ چگونه چت های واتساپ را از اندروید به iOS منتقل کنیم؟ ۲۳:۳۵ ویژگی زنان قوی، چطور یک زن قدرتمند باشیم؟ ۲۳:۲۹ آیا استفاده از تلفن همراه در پمپ بنزین واقعا خطرناک است؟ ۲۳:۲۷ تنها غذای بنفش جهان را بشناسید / با خواص طلایی این غذای بی نظیر ایرانی آشنا شوید ۲۳:۲۳ کنکور حذف شدنی نیست ۲۳:۲۰ ۱۰ کشور اول عصبانی دنیا را بشناسید / مردم این کشورها عصبانی ترین افراد جهان هستند ۲۳:۱۷ میزان تولید نفت اوپک پلاک تغییر نمی ‌کند ۲۳:۰۸ کلاهبرداری با ادعای فروش سوالات کنکور + فیلم ۲۳:۰۴ مذاکرات دوحه به پایان رسید ۲۳:۰۳ مورا: پیشرفت در مذاکرات به وجود نیامد ۲۳:۰۲ بهترین ماسک حنا برای درمان شوره، ریزش و پرپشتی مو + دستور ۲۲:۵۴ تمرین پرویز پرستویی با یک کشتی گیر + فیلم ۲۲:۵۱ تصویر بازیکن ملی پوش سوژه شد + عکس ۲۲:۴۷ روبوسی خبرساز پوتین و رییسی + عکس و فیلم ۲۲:۴۳ صدور بلیت برای اتباع غیر ایرانی تنها از طریق شرکت های هواپیمایی ۲۲:۳۸ بررسی خواص و فواید شیر الاغ + نظر پزشکان در مورد مصرف آن ۲۲:۳۲ جاده ای عجیب شبیه اژدها + فیلم ۲۲:۲۹ ۷ عدد مهم که سلامت و حیات شما در گروی میزان بودن آن است ۲۲:۲۶ آزمون: تیم ملی را با بازیکنانی که داریم می سازم ۲۲:۲۵ چطور یک خانم خوش تیپ و با وقار باشیم + رازهای مهم ۲۲:۲۳ پوشش کامل جام جهانی ۲۰۲۲ ۲۲:۱۴ دوستان ما بوی بدن شبیه به ما دارند ۲۲:۱۱ علائم بر جای مانده بر روی جوراب حاکی از مشکل قلب است ۲۲:۰۸ رفع سریع چین و چروک صورت در ۷ روز با سیر و عسل ۲۲:۰۳ روایتی کوتاه از شازده کوچولو و آنتوان دو سنت اگزوپری + فیلم ۲۱:۵۴ مذاکرات دوحه سازنده نبوده است ۲۱:۵۲ کرونا در خوزستان بی صدا در حال خیز برداشتن است ۲۱:۴۹ واقعا ایستاده غذا خوردن برامون ضرر داره؟ + پاسخ پزشک ۲۱:۳۰ طرز تهیه آب دوغ خیار + فیلم ۲۱:۳۰ هزینه ۶ شب اقامت در آلانیا چقدر است؟ + جدول ۲۱:۲۷ آمریکا نیازمند حل و فصل پرونده برجام است ۲۱:۲۲ گوشی جدیدی که حریم خصوصی را متحول می کند! ۲۱:۲۰ پاک آیین: آمریکا نیازمند حل و فصل پرونده برجام است ۲۱:۱۴ نکات مهم در استفاده از داروهای مغز و اعصاب + فیلم ۲۱:۰۲ مرگ ۱۲ نفر در عربستان به خاطر سقوط الاهلی! ۲۱:۰۰ نخستین واکنش شورای نگهبان به تشکیل وزارت بازرگانی ۲۰:۵۳ چرا نسبت به قبل، موهام نازک و ضعیف تر شده؟ ۲۰:۴۵ عبور بشقاب پرنده بر فراز اقیانوس آرام + فیلم ۲۰:۳۰ درمان خانگی و قطعی ترک کف پا با روش های فوری ۲۰:۲۱ راهکار‌های طب سنتی برای فرار از گرمازدگی ۲۰:۱۹ اصلی ترین علائم زخم معده و راههای تشخیص و پیشگیری ۲۰:۰۹ KMC J۷ ؛ سدان جدید کرمان موتور دیده شد ۲۰:۰۳ قهرمانپور: توافق نهایی در دوحه یا وین؟ ۱۹:۵۶ خبر خوب و بد به اونایی که زیاد سلفی میگیرن اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بلا حدید ۱۴۰۱ ۰۴ ۰۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دانشی افزود: طرح فجرانه از هفدهم بهمن آغاز شده و فردا به پایان می‌رسد و مشمولان تا فردا مهلت دارند مرحله سوم این یارانه را دریافت کنند.

وی بیان داشت: استقبال هم استانی‌ها از اجرای این طرح مطلوب بوده به طوری که امروز بیش از ۹۳۸ هزار و ۲۵۰ تراکنش در استان ثبت شده است.

دانشی تصریح کرد: با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا سه به جای دریافت ۴۰۰ هزار تومان یارانه، ۶۲۰ هزار تومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزار تومان، ۵۲۰ هزار تومان یارانه دریافت خواهد کرد.

وی اظهار داشت: در این طرح یک سبد ۱۱ قلمی برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد منطبق با نظر انستیتو تغذیه ایران با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است.

دانشی با بیان اینکه مابه التفاوت قیمت سبد مبنا سال ۱۴۰۱ با قیمت روز از محل یارانه جدید دولت تأمین می‌شود، گفت: قیمت روز سبد مشتمل بر ۱۱ قلم ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان بوده که خانوار دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان از جیب خود پرداخت کنند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان از محل اعتبار جدید دولت تأمین می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۲۶۶ هزار و ۷۲۴ خانوار از این طرح بهره‌مند شده‌اند و ۶۵۲ میلیارد و ۲۷۷ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان هم اعتبار در استان استفاده شده است و در مرحله دوم حدود ۲۷۷ هزار خانوار از این طرح استفاده کردند و این رقم در این مرحله کاهش داشته که انتظار می‌رود جاماندگان تا فردا از این طرح بهره‌مند شوند.

کد خبر 6098313

دیگر خبرها

  • بهنوش بختیاری با این استایل کاراگاه جنایی شد!
  • استایل هانده ارچل بازیگر زن فیلم مست عشق در یک مهمانی استانبول (عکس)
  • مقطع سطح ۴ در حوزه علمیه خواهران اردبیل اجرا می‌شود
  • جدیدترین تصویر از وضعیت اسفناک تئاتر شهر + عکس
  • عکس‌| خواهران منصوریان در یکی از عجایب هفتگانه جهان
  • ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است
  • پیشگوی معروف، تاریخ زلزله جدید را اعلام کرد
  • قیمت پژو پارس افزایش یافت +جدول
  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • ببینید | حجاب‌استایل‌ها، ضدحجاب