Web Analytics Made Easy - Statcounter

روملو لوکاکو پس از یک فصل بازی در چلسی به صورت قرضی به اینتر بازگشت. لوکاکو روزهای خوبی را در لندن تجربه نکرد و از نظر روحی بسیار تحت فشار بود. اتفاقات زیادی باعث ناراحتی لوکاکو شد که به مرور دو مورد می پردازیم.

به نقل از نیزار کینسلا از وبسایت گل؛ در جریان دیدار چلسی و تاتنهام، توماس توخل با لوکاکو روی نیمکت چلسی مکالمه طنز و کنایه آمیزی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توخل با اشاره کردن به آنتونیو کونته، خطاب به لوکاکو گفته است:

پدرت هم که اینجاست.

لوکاکو از این شوخی توخل کاملاً ناراحت شده است. این در حالی است که مهاجم بلژیکی در سال 2020 گفته بود کونته همچون پدر اوست. همچنین لوکاکو از پوستر چلسی برای تبریک سال 2022 ناامید و دلخور شده؛ او این موضوع را به اطلاع سران باشگاه هم رسانده است. در این پوستر، لوکاکو به سختی پیدا می شود.

اخبار داغ 

شادی گل معروف محمد دانشگر در لباس سپاهان! / عکس واکنش باشگاه پورتو به قرار گرفتن طارمی در تیم منتخب فصل ناصر الخلیفی پشت پرده لغو بازی بارسلونا و آاس رم! روملو لوکاکو آماده پیوستن به اینتر / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری خطاب به اسرائیلی‌ها

پوستر جدید رسانه KHAMENEI.IR بر اساس سروده رهبر انقلاب و با اقتباس از تصویر عبور موشک‌ها و پهپادهای ایرانی از فراز کنیست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در عملیات وعده صادق رونمایی شده است.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی چلسی و تاتنهام
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری خطاب به اسرائیلی‌ها
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا