Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید رسول موسوی‌نژادیان در نشست شورای سینمایی این اداره کل گفت: در کنار پشتیبانی و هدایت مراکز و پویش‌گران سینمایی، نظارت پیوسته و دقیق در این زمینه باید به عنوان مهم‌ترین کارکرد همکاران گروه سینمایی اداره کل در دستور کار قرار گیرد.

او گفت: از آغاز سال تا کنون برای راه‌اندازی ۲ شرکت (مؤسسه) فیلم‌سازی موافقت اصولی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی‌نژادیان گفت: این موسسات برای صدور مجوز مراحل قانونی را می‌گذارنند، تا کنون ۳۵ شرکت فیلم‌سازی در شهرستان‌های شیراز، کازرون و لار مجوز فعالیت داشته‌اند که تنها نیمی از آن‌ها پویا بوده‌اند. کارکرد این شرکت‌ها برای ساخت فیلم‌های کوتاه و بلند است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، نظارت میدانی بر مراکز سینمایی به ویژه آموزشگاه‌ها که با آغاز تعطیلات تابستانی مدارس و دانشگاه‌ها، پذیرای دانش‌آموزان و دانشجویان هستند را ضروری دانست.

او گفت: شوربختانه ۲۲ آموزشگاه که تا کنون مجوز فعالیت را در شهر‌های شیراز و مرودشت دریافت کرده بودند، به ایستایی رسیده‌اند؛ با این همه از آغاز سال جاری تا کنون با راه‌اندازی ۳ آموزشگاه سینمایی دیگر برای شهر شیراز مورد موافقت قرار گرفته و روند قانونی خود را برای دریافت مجوز فعالیت، پی گرفته‌اند.

موسوی‌نژادیان گفت: از آغاز امسال ۵ فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی و هنری (ویدئوکلوپ) برای شیراز و یک مجموعه بازی‌های رایانه‌ای (گیم نت) برای شهرستان مرودشت نیز مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد فارس صدور مجوز ساخت فیلم مجوز فعالیت تا کنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،این بازیگر، فعالیت بازیگری‌اش را از سال ۱۳۵۱ با بازی در فیلم سرگروهبان ساخته سعید مطلبی آغاز کرد.

او در بسیاری از فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کرد. فیلم هایی، چون برخورد، روزی که خواستگار آمد، معصوم و ... از فعالیت‌های او پس از انقلاب است.

باشگاه خبرنگاران نوشت:طوفان‌پناه از دوستان نزدیک مرحوم رضا صفایی کارگردان قدیمی و مرحوم منوچهر وثوق هنرپیشه سینمای پیش از انقلاب است. او در کنار بازیگری به عنوان مدیر تولید فیلم هم فعالیت داشت.

علی‌اکبر طوفان‌پناه پیش از انقلاب در بیش از ۱۶ فیلم سینمایی بازی کرد. آخرین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد، عروسی مامان در سال ۱۳۸۵ بود.

این بازیگر در تعدادی از سریال‌های تلویزیونی، چون باغ گیلاس، عیاران و.. هم نقش‌آفرینی کرد.

همکاران این هنرمند با تایید این خبر از مردم خواستند برای بهبودی این هنرپیشه دعا کنند.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901629

دیگر خبرها

  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام