Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولی هونس گفت نمی توان همزمان خواهان قهرمانی در اروپا بود و قانون 50+1 را حفظ کرد. 

اولی هونس، رئیس افتخاری بایرن مونیخ در مورد مسائل مختلفی از جمله قانون 50+1 در فوتبال باشگاهی آلمان و همچنین نقل و انتقالات بایرن مونیخ صحبت کرد. بخشی از سخنان اولی هونس را در طرفداری خواندید و ادامه مصاحبه او با اسکای آلمان را مرور می کنیم:

اولی هونس: لواندوفسکی؟ بارسلونا پیشنهادات را برای خودش نگه دارد

اولی هونس در مورد عدم تمدید قرارداد سرژ گنابری گفت:

من اطلاع دارم که او پیشنهاد بسیار خوبی از بایرن دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا همه چیز به خودش بستگی دارد که تصمیم بگیرد. 

وی در مورد خرید سادیو مانه از لیورپول گفت:

برای خودنمایی این خرید را انجام ندادیم بلکه می خواستیم تیم مان را قوی تر کنیم. وقتی مشخص شد که چنین انتقالی امکان پذیر است، همه مشتاق آن بودیم. هیچکس در بایرن مخالف خرید مانه نبود. مدیر ورزشی ما، حسن صالح حمیدزیچ طی تابستان به سختی در حال کار کردن بوده است. کار ما در بازار هنوز کاملا تمام نشده اما تا اینجا فکر می کنم تیم خوبی برای ناگلزمن فراهم کرده ایم. 

برخلاف دیگر لیگ های معتبر اروپایی، قانون 50+1 در آلمان مانع سرمایه گذاری خارجی ها در فوتبال این کشور شده است. اولی هونس در این مورد گفت:

من قبلا مخالف لغو این قانون بودم اما حالا ایتالیایی ها و انگلیسی ها در حال فاصله گرفتن از ما هستند. اگر می خواهیم بخشی از فوتبال برتر اروپا باشیم، مجبوریم قانون 50+1 را تغییر دهیم. این قانون می تواند لغو شود. از سویی ما می خواهیم لیگ قهرمانان را ببریم، از سوی دیگر می خواهیم به قانون 50+1 بچسبیم. نمی توان هر دو را با هم داشت. حضور سرمایه گذاران و پایداری اقتصادی مانع یکدیگر نیستند. بیایید به لیورپول نگاه کنیم. مالک آنها یک آمریکایی است اما باز هم هر بار سرود "هرگز تنها قدم برنخواهی داشت" را می خوانند، مو به تن شما سیخ می شود. این دو موضوع در تضاد با هم نیستند. 

به طور خلاصه قانون 50+1 می‌گوید هیچ باشگاهی نمی‌تواند بخش اصلی سهام خود را به یک سرمایه‌ گذار واحد واگذار کند و این هواداران هستند که با در دست داشتن بیش از 50 درصد سهام باشگاه، حق اصلی رای دادن را حفظ می‌کنند. لیگ فوتبال آلمان می‌گوید هیچ سهامدار تجاری حق ندارد بیش از 49 درصد حق یک باشگاه را در اختیار داشته باشد. بنابراین سرمایه گذاران خارجی یا آلمانی، میلی برای خرج کردن در آلمان ندارند. 

گفته می شود اگر بایرن مونیخ اجازه جدایی به روبرت لواندوفسکی ندهد، مهاجم لهستانی در تمرینات پیش فصل شرکت نمی کند و به نوعی اعتصاب می کند. هونس در این مورد گفت:

روبرت لواندوفسکی مریض نیست و بهانه های دیگری هم ندارد که بخواهد در تمرینات حاضر نشود. روبرت یک ورزشکار است و همیشه بی نقص رفتار کرده است. من مطمئنم او فصل آینده در بایرن بازی خواهد کرد. 

اخبار داغ 

شادی گل معروف محمد دانشگر در لباس سپاهان! / عکس واکنش باشگاه پورتو به قرار گرفتن طارمی در تیم منتخب فصل ناصر الخلیفی پشت پرده لغو بازی بارسلونا و آاس رم! روملو لوکاکو آماده پیوستن به اینتر / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اولی هونس قانون 50 1

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند

روبرت لواندوفسکی می‌گوید اگر حتی چهار سال بعد هم توپ طلای 2020 را به او بدهند با افتخار آن را قبول می‌کند.

طرفداری | روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بارسلونا در مورد عملکرد درخشان خود در سال‌های 2020 و 2021 که در بایرن مونیخ توپ می‌زد، صحبت کرده است.

مهاجم 35 ساله بارسلونا در مورد جایزه توپ طلا صحبت کرده و به اعتقاد او دو ستاره انگلیسی و فرانسوی رئال مادرید و پاری سن ژرمن بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان هستند. لواندوفسکی در مورد درخشش خود در سال‌های 2020 و 2021 صحبت کرده است.

عملکرد درخشان در سال‌های 2020 و 2021

در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، بهترین دوران حرفه‌ای خودم را سپری کردم. اخیراً یکی از دوستانم آماری برایم فرستاد که نشان می‌داد در ۸۵ بازی، ۱۰۰ گل به ثمر رسانده‌ام.

توپ طلای 2021 حق مسی بود

توپ طلای 2021 به حق به مسی رسید، اما هنوز تکلیف توپ طلایِ ۲۰۲۰ مشخص نشده است. دیدم که شایعاتی مبنی بر احتمال دریافت این جایزه توسط من وجود دارد. اگر چهار سال بعد هم توپ طلایِ ۲۰۲۰ را دریافت کنم، ناراحت نمی‌شوم. این یک افتخار برای من خواهد بود و جایزه را می‌پذیرم.

بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا

در حال حاضر کیلیان ام باپه و جود بلینگام از نظر من برجسته‌ترین و بهترین بازیکنان دنیا هستند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • توخل جواب رئیس بایرن را داد
  • کمک بایرن به کین
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد