Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز پنجشنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری استان قزوین و سایر مسئولان قضایی استان به مناسبت هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: رضایتمندی مردم و شاخص های مطلوب کشوری نشان دهنده ارائه خدمات خوب دستگاه قضا در استان است که این رویه قابل تقدیر و تشکر می باشد.

اعلایی گفت: در فضای جدید مدیریتی و نحوه جدید خدمت رسانی، بسترهای تعالی، پیشرفت و پیشبرد بهتر امور به وجود آمده و با تعامل و همکاری، کمیّت و کیفیت خدمت گذاری گسترش پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین اضافه کرد: در این مسیر با تمام توان آماده کمک به دستگاه قضا هستیم و از طرفی هم انتظار یاری رسانی دستگاه قضا را داریم تا مسائل و مشکلات استان با سرعت بیشتری برطرف شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: برخی از حوزه های توسعه ای استان نیاز به حضور، همراهی و تغییر نگرش مسئولان استان دارد و باید فضای نگرشی خود را در مسیر هموارتری قرار دهیم.

وی افزود: استانداری با تمام توان آماده تعامل و همکاری با دستگاه قضا است و باید با همراهی یکدیگر ظرفیت های استان را شکوفا کنیم.

برچسب‌ها دادگستری استان قزوین قوه قضاییه محمدمهدی اعلایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری استان قزوین قوه قضاییه دادگستری استان قزوین قوه قضاییه محمدمهدی اعلایی دستگاه قضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی رئیس دفتر ویژه قوه قضائیه، ارتباط بین دستگاه قضائی با مردم را مهم دانستند و اظهار کردند: حضور مسئولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

معظم له افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

وی پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضائیه ارتباط ندارد را مهم دانستند و تصریح کردند: مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

منبع:خبر حوزه

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی