Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از مسئولان استان اردبیل با حضور در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) سپاه، با فرمانده این قرارگاه دیدار و مصوبات مهم و اساسی برای پروژه‌های مختلف استان اردبیل مصوب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، سردار غلامحسین محمدی اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به همراه دکتر سید حامد عاملی استاندار اردبیل و حجت الاسلام میرکاظم موسوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، صفری شهردار و جمعی از  اعضای شورای شهر اردبیل عصر دیروز با حضور در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) سپاه  با سردار سیدحسین هوش‌السادات، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) سپاه دیدار و  تصمیمات بسیار مهم و اساسی برای پروژه‌های مختلف استان اردبیل مصوب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل در خصوص نتایج نشست با فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) به خبرنگار ما گفت: تصمیمات بسیار مهم و اساسی برای پروژه‌های مختلف استان اردبیل از جمله بزرگراه‌ها، بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی و عمران شهری مصوب گردید.

وی با اشاره به تصمیمات اتخاذشده در حوزه راه‌های استان اردبیل گفت: در این نشست مقرر گردید تا زیرسازی ۱۰ کیلومتر بزرگراه اردبیل - سرچم و آسفالت ۱۰ کیلومتر از این مسیر، تکمیل نهایی بزرگراه اردبیل - مشگین‌شهر‌ و جمع‌بندی و بررسی فنی ۱۴ کیلومتر بزرگراه گرمی - بیله‌سوار تا پایان سال ۱۴۰۱ اجرایی شود.

وی افزود: همچنین در این نشست مقرر شد پل نیایش اردبیل تا پایان پاییز امسال تکمیل شود و عملیات اجرایی پل بسیج اردبیل نیز آغاز گردد؛ البته پیشنهاداتی نسبت به دیگر پروژه‌ها نیز ارائه کردیم که جمع‌بندی آن به جلسات بعدی موکول شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خاتم الانبیا ص استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند

به گزارش جماران؛ مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه گفت: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

سرلشکر محمدعلی جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه، گفت: «یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رویت می‌کنند».

وی اضافه کرد: «این دو تذکر در مورد انجام همه ماموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است زیرا ممکن در اجرا یک ماموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل ماموریت زیر سوال نمی‌رود و باید ماموریت به‌درستی اجرا شود».

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: «بنابر اطلاعی که دارم هم با آن ماموری که خطا کرده برخورد شده و تذکر داده‌اند و هم در دست کنترل است تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد تا این ماموریت درست انجام شود».

حجم ویدیو: 3.99M | مدت زمان ویدیو: 00:04:22 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند