Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شوراهای اسلامی شهرهای تویسرکان همدان و محمود آباد نمونه قزوین در نشستی تجربیات مدیریت شهری خود را تبادل کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در راستای افزایش بهره وری و استفاده از تجارب دیگر استانها و شهرداریها و نیز بررسی راهکارها برای حل معضلات مدیریت شهری، نشست هم اندیشی با حضور رئیس شورای اسلامی استان همدان به همراه اعضای شورا و شهردار تویسرکان در شهر محمودآباد نمونه برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست در خصوص تجارب اجرای طرح های عمرانی و شهری، داشته ها و نیز کاستی ها و مشکلات مدیریت شهری تبادل نظر شد.

همچنین جلسه ای با حضور محسن اسماعیلی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین در خصوص بازدید از طرح های عمران شهری و انتقال تجربه کارشناسی تبادل نظر شد.

محسن اسماعیلی در این نشست اظهارداشت: ایجاد فرصت های جدید در ارتباطات مدیران شهری مهیا می شود و با تداوم این نشست ها و سفر به مناطق مختلف می توان تجربه مفیدی برای اجرای طرحها کسب کرد.

وی اضافه کرد: با ایجاد بستر ارتباط تخصصی کارشناسان شهرهای مختلف می توانیم با بررسی مشکلات و نواقصی که در اجرای طرحهای دیگر استانها ایجاد شده در اجرای طرحها هزینه کمتری داشته باشیم.

اعضای شورای اسلامی شهر تویسرکان همچنین از برخی مناطق شهری و گردشگری قزوین بازدید کردند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهشتی شهرداری محمود آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی گفت: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نقی کریمی در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی ضمن تشکر از حمایت‌های ویژه از مدیریت شهری در مواقع مختلف که قابل توجه است، اظهار کرد: من چهار سال در دوره اول شورا شهردار ارومیه بودم، در آن زمان به ندرت جلسات کمیسیون ماده ۵ تشکیل می‌شد اما با مدیریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری این کمیسیون در سال ۱۴۰۲ و در جهت رفع موانع و مشکلات شهری بیش از ۱۷ جلسه برگزار کرده که واقعاً قابل توجه بوده است و جای تقدیر و تشکر دارد و این نشان از حمایت و نگاه ویژه مقام عالی استان به موضوع مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر توان بالایی برای کمک به مأموریت دولت دارند، گفت: امروز در تهران نگاه‌ها به شوراهای شهر نگاه تمرکزگرایی است تا تمرکز زدایی و از این رو از شخص استاندار آذربایجان‌غربی انتظار می‌رود تا پیگیر این موضوع و پیاده‌سازی آن در استان باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شوراهای اسلامی به نحو احسن در تمام زمینه‌ها استفاده کرد، یادآور شد: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود، می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

کد خبر 748634

دیگر خبرها

  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است