Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا عبدالسلام کریمی چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری استان کردستان در سنندج اظهار کرد: نظام هیچ تبعیضی میان اقوام و مذاهب کشور قائل نیست.

وی افزود: هر چقدر این اقوام وحدت و همبستگی داشته باشند، ایران قوی‌تر خواهد شد و قدرت و اقتدار کشور در همراهی و همدلی اقوام و مذاهب است.

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی خاطرنشان کرد: اقوام هم چالش و هم فرصت هستند و در صورت برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از ظرفیت آنان می‌توان همه این ظرفیت را به فرصت تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا کریمی افزود: دشمنان هدفی جز ایجاد اختلاف میان اقوام و مذاهب و بزرگ‌نمایی مشکلات ندارند لذا روشنگری و آگاهی بخشی نسبت به توطئه‌های دشمنان از جمله وظایفی است که باید همه ما نسبت به آن همت گماریم.

وی ناامیدی در شرایط کنونی را یکی از بزرگترین منکرها و ایجاد امید در جامعه را معروف خواند و گفت: امیدآفرینی و بازگو کردن مشترکات و تقویت وحدت از شاخص‌های جهاد تبیین است.

کریمی با ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به همه مردم کردستان، از انعکاس و پیگیری مشکلات و ضرورت حمایت بیشتر از دولتمردان در استان خبر داد و گفت: رفع تنگناهای کردستان نیازمند اعتبارات جهشی است که می‌طلبد مدیران و نمایندگان مجلس این مهم را به‌جد پیگیری کنند.

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در پایان سخنان خود بر استفاده از نیروهای متخصص و توانمند اهل‌سنت و بانوان در مسئولیت‌های استانی تأکید کرد و گفت: مدیران از ظرفیت نخبگان و جامعه دانشگاهی به‌عنوان مشاوران علمی استفاده کنند.

کد خبر 5527198

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج تقریب مذاهب اسلامی وحدت اسلامی عبدالسلام کریمی بوشهر کرمانشاه مشهد خراسان رضوی مواد مخدر ایلام شیراز بیرجند ویروس کرونا سنندج اردبیل قوه قضاییه آمار کرونا شهدای هفتم تیر اقوام و مذاهب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت

حسینی معاون رییس‌جمهور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به سفر رییس‌جمهور به سمنان همزمان با تحقق وعده صادق، گفت: کشورهای غربی از جمله انگلیس و آمریکا از حامیان رژیم غاصب صهیونیستی هستند و تحقق وعده صادق اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم در رفع مشکلات، اضافه کرد: امید می‌رود شاهد موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف باشیم.

معاون امور مجلس رییس جمهور با گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: فرهنگ کار و مهارت‌آموزی باید در جامعه بیش از پیش ترویج شود تا با کار و تلاش جوانان شاهد موفقیت کشور در عرصه اقتصادی باشیم.

وی افزود: ظرفیت‌های متعدد از معدن، اقتصاد دیجیتال تا اقتصاد دانش‌بنیان در برنامه هفتم توسعه دیده شده و تسلط بر مهارت و حرفه‌آموزی لازمه تحقق این برنامه‌ها، خودکفایی و افزایش صادرات است.

حسینی گفت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که ۵۰۰ هزار واحد تحویل داده شد.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: تحقق شعار امسال نیازمند همراهی کارگر، کارفرما و سرمایه‌گذار و رفع چالش‌های اقتصادی کشور در گرو جهش تولید است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • فصل پنجم «نون‌خ» را می‌توان پیوند غرب و شرق ایران دانست
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب