Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحمید حمزه پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر ۴۳ سایت آب شیرین کن با ظرفیت تولید ۲۲۸ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز در هرمزگان فعال است.

وی ادامه داد: هم اکنون اجرای ۱۱ سایت جدید آب شرین کن در هرمزگان در دستور کار است که چهار سایت از این شمار امسال تکمیل و وارد مدارد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه پور تصریح کرد: با تکمیل این چهار سایت در شهرستان های قشم و سیریک، مجموع آب شیرین کن های هرمزگان از ۴۳ به ۴۷ واحد افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان بیان داشت: در حال حاضر ۴۷ درصد کل ظرفیت آب شیرین کن های کشور در استان تولید می شود که با اضافه شدن ظرفیت های جدید، سهم هرمزگان از آب تولیدی آب شیرین کن ها به ۶۱ درصد کل کشور می رسد.

وی با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب و با اشاره به خشکسالی های اخیر، ابراز داشت: هرمزگان با توجه به خشکسالی‌های پی در پی و همچنین پایین رفتن آب‌های زیرزمینی و کاهش آب سدها، سالیان سال است که با مشکل کم آبی مواجه می باشد.

این مقام مسوول بیان داشت: در سال‌های اخیر کاهش بارندگی موجب کاهش سطح آب‌های زیرزمینی و خشک شدن چاه‌های بسیاری شده است که در چنین شرایطی مشارکت مردم در برنامه ریزی و مدیریت منابع آب، استفاده از روش‌های نوین آبیاری و آبیاری قطره‌ای، جلوگیری از اتلاف آب و تغییر الگوی کشت توسط کشاورزان از مهم ترین عواملی است که در ‏مدیریت منابع آب موجود مهم و اثرگذار است.

برچسب‌ها آب شیرین کن های صنعتی آب و فاضلاب هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب شیرین کن های صنعتی آب و فاضلاب هرمزگان آب شیرین کن های صنعتی آب و فاضلاب هرمزگان آب شیرین کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا شهاب زاده عصر شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگر، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی دولت فعال نمودن حوزه تولید است که با توجه به شعار امسال با مشارکت مردم عزیز نیز همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت در راستای تحقق شعار سال این است که با کمک مردم بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی راکد را حل کرده و همچنین واحدهای جدید را هم با توجه به پتانسیل بالایی که شهرستان آستارا دارد راه اندازی کنیم.

فرماندار آستارا با بیان اینکه ۱۱۶۷ واحد کارگری در شهرستان آستارا در حال فعالیت هستند افزود: ۷۰۵۲ نفر نفر بیمه شده اجباری در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به وجود ۴۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان گفت: تعداد ۱۰ واحد از این واحدها غیر فعال شده بودند که در دولت سیزدهم ۸ واحد وارد چرخه تولید شدند و ۲ واحد نیز در حال احداث است که با فعال این واحدهای تولیدی ۳۰ کارگر مشغول به کار شده‌اند.

گفتنی است؛ فرماندار آستارا با حضور در برخی از واحدهای تولیدی شهرستان از تعدادی از کارگران زحمتکش با تقدیم لوح تقدیر تجلیل نمودند.

کد خبر 6090362

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • ۷ نوشیدنی خوشمزه که میل به شکر را در شما به صفر می‌رساند
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • شاید باور نکنید اما نوشیدن جوش شیرین این خواص را دارد!
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت