Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@00:12:51 GMT

شهریار به فرمانداری «ویژه» ارتقاء یافت

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۷۴۳۵

شهریار به فرمانداری «ویژه» ارتقاء یافت

با دستور رییس جمهوری و تصویب هیأت دولت ،شهرستان شهریار به فرمانداری ویژه ارتقاء یافت.

 به گزارش ایران آنلاین ، محسن منصوری استاندار تهران با اعلام این خبر گفت: ارتقاء ساختار اداری و اجرایی شهرستانها یکی از سیاست های دولت سیزدهم با هدف اصلاح فرایند خدمت رسانی است که ارتقاء شهریار در غرب استان تهران به فرمانداری ویژه در همین راستا به تصویب هیأت دولت رسید که پیش از این در سفر استانی رییس جمهوری به غرب استان تهران دستوربررسی و تحقق آن داده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود. به نظر می رسد ساختار اداری و اجرایی استان تهران  با جمعیتی  حدود ۱۶میلیون نفر تاب آوری و‌توان پاسخگویی به نیازهای مردم  را ندارد و به همین علت با تصمیم رییس جمهوری  تصمیم بر آن شد تا این ساختار اداری و اجرایی ارتقاء یابد.
استاندار تهران اضافه کرد: با این ارتقاء ،ساختار اداری خدمات رسانی تسهیل شده و اختیارات مجموعه شهرستان به سطح معاون استاندار و ۷دستگاه شهرستان نیز از سطح اداره به سطح  معاون اداره کل ارتقاء می یابند . بنابراین شاهد تحقق تمرکززدایی  و افزایش اختیارات و قدرت تصمیم  گیری در سطح شهرستان خواهیم بود.مراجعات مردم نیز به تهران و ادارات کل کاهش یافته و این تمرکززدایی منجر به تسهیل خدمات رسانی  وارتقاء فرایند خدمت رسانی خواهد شد.
شایان ذکر است در روزهای گذشته نیز با دستور رییس جمهوری  و تصویب هیات دولت ،فرمانداری ویژه در ورامین در شرق استان تهران تاسیس و ابلاغ شد. 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ساختار اداری رییس جمهوری استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: نظارت مستمر و تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایتمندی مردم در حوزه آرد و نان در اولویت کاری دستگاه‌های مرتبط قرار گرفته است.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش آرد و نان در سفره مردم، اظهار کرد: از ابتدای شروع به‌کار در فرمانداری شاهد مراجعات مکرر مردمی در خصوص اعلام نارضایتی از فعالیت نانوایی سطح شهرستان بودیم که با توجه به اهمیت موضوع اقدام در این زمینه را در دستور کار قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی جهت بالا بردن دانش فنی خبازان در چندین مرحله با پیگیری انجام شده نسبت به پشتیبانی قانونی درخصوص آرد اقدام شد.

سرپرست فرمانداری معمولان ادامه داد: به کارگروه آرد و نان شهرستان تکلیف کردیم تیمی متشکل از دبیر کارگروه و نمایندگان صمت، تعزیرات، جهاد کشاورزی و بهداشت به منظور نظارت و بازرسی های مستمر تشکیل شود.

این مسئول اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بشدت با متخلفان برخوردهای قانونی صورت پذیرد چراکه تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایت‌مندی مردم در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی