Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب آقاجری گفت: آقای رئیس جمهور تا چه زمانی باید شاهد انتخاب مدیران پروازی برای پتروشیمی‌های حوزه انتخابیه باشیم، در حالی که ممنوعیت چنین انتصاباتی را لحاظ کرده‌اید و مدیران بومی متخصص در این زمینه دارید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر و بندر امام در صحن علنی مجلس به وزرای جهاد کشاورزی و صمت تذکر داد و از گرانی افسار گسیخته اجناس و عدم نظارت برقیمت‌ها در بازار انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب آقاجری گفت: آقای رئیس جمهور تا چه زمانی باید شاهد انتخاب مدیران پروازی برای پتروشیمی‌های حوزه انتخابیه باشیم، در حالی که ممنوعیت چنین انتصاباتی را لحاظ کرده‌اید و مدیران بومی متخصص در این زمینه دارید.   عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان تاکید کرد: همچنین وزیر راه و شهرسازی درخصوص عدم راه‌اندازی قطار بندر ماهشهر به تهران و مشهد با وجود داشتن بهترین ایستگاه، توضیح دهد.    وی اضافه کرد: از سوی دیگر شاهد تصادفات هفتگی در جاده‌های امیدیه به اهواز و امیدیه به دیلم هستیم، به مدت دو سال پیگیر چهاربانده شدن این جاده‌ها هستیم، و به نتیجه‌ای نمیرسیم.   این نماینده مجلس خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: مردم حوزه انتخابیه با مشکل جدی آب شرب و کشاورزی مواجهند، تا دیر نشده فکری به حال مردم کنید.    آقاجری در پایان به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد و افزود: اسکله نیمه کاره بحرکان هندیجان به دلیل عدم تخصیص اعتبار سال‌ها به صورت نیمه کاره رها شده است است و صیادان به دلیل نبود موج‌شکن، جاده و روشنایی لازم در رنج هستند که انتظار داریم با تخصیص بودجه نسبت به تکمیل این اسکله اقدام شود.   انتهای پیام/    

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، صادق بوستانی در بازدید از سازمان منطقه آزاد بوشهر، بیان کرد: بر اساس گزارش‌های متعدد رسیده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور گروهی از مدیران پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

وی با اشاره به این‌که شناسایی مدیران پروازی با توجه به ماموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر اساس بررسی‌هایی انجام شده در سازمان منطقه آزاد بوشهر، متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن کجی به مردم استان است.

مدیر کل بازرسی استانداری بوشهر اضافه کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و گاهی در هر ماه به‌مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

وی اظهار کرد: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی گفت: مکاتبات لازم در سریع‌ترین زمان با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و با توجه به تأکیدات ریاست محترم جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را نیز شناسایی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟