Web Analytics Made Easy - Statcounter


آقای عبدالهی گفت: برای تحقق انتقال زندان های بزرگ و ملی از استان به صورت گام به گام و با پیگیری های مجدانه وارد عمل شده ایم.

او می گوید: این اقدام را با تشکیل کارگروهی ویژه در دستور کار قرار داده و در سفر رئیس جمهور به استان نیز موفق به اخذ دستور لازم شدیم.

عبداللهی گفت: اکنون بر اساس ابلاغی از سوی معاون اول رئیس جمهور مجوز فروش عرصه و عیان زندان قزلحصار صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این مجوز از سوی مخبر معاون اول رئیس جمهور آمده است:

بسمه تعالی
با صلوات بر محمد و آل محمد
وزارت دادگستری-سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور

وزیران عضو کمیسیون حقوقی و قضایی در خرداد ماه سال ۱۴۰۱ با پیشنهاد مطرح شده و به استناد قانون محاسبات عمومی کشور تصویب کردند:

قوه قضائیه (سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور)مجاز است نسبت به فروش عرصه و عیان زندان های قزلحصار و رجایی شهر واقع در استان البرز، با رعایت قوانین و مقررات مربوط اقدام و وجوه حاصل از فروش آن را به حساب درآمدعمومی کشور واریز مطابق ماده ۶ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت هزینه نماید.

سازمان یاد شده موظف است قبل از فروش املاک مذکور، در جهت ایجاد ارزش افزوده و در صورت موافقت کمیسیون ماده ۵ شورای عالی شهرسازی معماری ایران نسبت به تغییر کاربری املاک یاد شده اقدام کند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطالبات مردمی انتقال زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مشهد در حمایت از پلیس برای اجرای طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسئولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر صرفا با امضای رئیس جمهور؟ توصیه می‌کنم دوباره قانون را بخوانید
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد