Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «یک روز با کیارستمی» در قالب نمایش و بررسی سه فیلم در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، ویژه‌برنامه «یک روز با کیارستمی» در آستانه سالگرد درگذشت زنده‌یاد عباس کیارستمی کارگردان فقید سینمای ایران در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان در روز پنجشنبه ۹ تیرماه می‌توانند از ساعت ۱۴ الی ۲۲ در این برنامه حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه مستند «طرح» به کارگردانی بهمن کیارستمی در ساعت ۱۴ الی ۱۵:۴۵ پخش می‌شود و سپس با حضور محمد شیروانی، محمدرضا دلپاک و صالح نجفی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

در ساعت ۱۶ الی ۱۹ نیز فیلم «گزارش» ساخته عباس کیارستمی به نمایش گذاشته می‌شود و پس از آن نشست نقد و بررسی با حضور محمدشیروانی، نوید پورمحمدرضا و محسن آزرم برگزار می‌شود.

نمایش پشت صحنه فیلم سینمایی‌ «بلیط‌ها» که عباس کیارستمی کارگردانی یکی از اپیزودهای آن را برعهده داشته است، با همراهی چشمه علایی و بابک کریمی، دیگر برنامه ویژه این روز است که از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۱:۳۰ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

عباس کیارستمی کارگردان برجسته سینمای ایران روز ۱۴ تیر سال ۱۳۹۵ در سن ۷۶ سالگی درگذشت.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عباس كيارستمي عباس کیارستمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست صمیمی جمعی از مدیران ملی و استانی با محوریت شکرانه خدمات ماه رمضان و نوروز و همچنین بررسی برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما، محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی، محمدحسین کشکولی دبیر شورای معارف سیما، علیرضا زاکانی شهردار تهران، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای قم و جمعی از مدیران دیگر از جمله حاضران در این نشست بودند.

در این نشست ضمن تبادل تجربه‌های موفق از برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای ایام نوروز و ماه رمضان، بر تقویت اقدامات ویژه در حوزه رسانه و تجهیز زیرساخت‌های رسانه‌ای حرم مطهر تاکید شد و مسئولان حاضر آمادگی خود را برای حمایت از برنامه‌های گوناگون حرم مطهر اعلام کردند.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت، گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به صورت سراسری در کشور و به صورت متمرکز در قم از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بوده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) از طرف تولیت و دیگر خدام این آستان مقدس، از همراهی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای برگزاری مراسم نوروز و رمضان تقدیر کردند.

کد خبر 6086018

دیگر خبرها

  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • تمرین تیم ملی ایران در «بانکوک آره‌نا» برگزار شد
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد