Web Analytics Made Easy - Statcounter

« سید مسلم رییسی» روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: " سید ایلیا میرغیاثی " از مدرسه سید احمد خمینی  و " بهاره چالاکی " از مدرسه ایلیایی به ترتیب از آموزش و پرورش ناحیه یک و ۲ کرج رتبه برترکشوری را به خود اختصاص دادند.

وی بیان داشت: " مهرسا خدری،علی عالی ثانی، مطهره دهقان نیری، امیررضا کاظمی، ساجده علیدوست، نیایش رسول نژاد و فاضل ساریخانی مقدم " از دانش آموزان ناحیه چهار کرج موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: " محمد خالدی " از دانش آموزان آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ هم رتبه برتر کشوری را دراین مسابقه به دست آورد.

رییسی با اشاره به اینکه این مسابقه با همکاری محیط زیست، ‏آموزش و پرورش، بهداشت، درمان وجهاد کشاورزی درهفته سلامت برگزارشد، یادآورشد: مسابقه عکس " هردانش آمو، یک محیط ‏‏‌یار طبیعت " دراسفند ماه سال گذشته فراخوان شد و علاقمندان تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۱ فرصت بارگذاری آثار خود درآیدی تعریف شده در بستر شبکه شاد داشتند.

وی تقویت فرهنگ زیست محیطی و افزایش سطح توجه دانش آموزان و خانواده ها درحفظ محیط زیست با رویکرد ترویجی -اجتماعی را به عنوان مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه عکاسی ذکر کرد.

رییسی ادامه داد: این مسابقه با محوریت فعالیت های محیط زیستی همانند کاشت درخت،جمع آوری زباله از طبیعت، تفکیک زباله، زیبایی های طبیعت و راه های حفاظت از آن و حیات موجودات در طبیعت برگزار شد.

وی با بیان اینکه آثار دانش آموزان البرز از بین ۲ هزار و ۴۰۰ عکس راه یافته به دبیرخانه کشوری و ارزیابی داوران این مسابقه، رتبه برتر را کسب کرد، افزود: درآیینی از دانش آموزان برتر این مسابقات با حضور مسئوولان محیط زیست استان تجلیل شد.

استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها عکاسی البرز دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عکاسی البرز دانش آموزان عکاسی البرز دانش آموزان دانش آموزان رتبه برتر محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رویکرد پژوهشسرا، شناسایی استعداد‌ها و فراهم آوردن زمینه رشد توانمندی‌ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان است، در انجمن رباتیکِ پژوهشسرای تویسرکان ۳۰ دانش آموز فعال هستند.

ابوالفضل و امیرعلی محمدصالحی دو سال و نیم است که در حوزه رباتیک و هوش مصنوعی زیرنظر پژوهشسرای دانش آموزی و همچنین به صورت برخط با کارشناسان این رشته در تهران فعالیت می‌کنند.

تا اینکه با راهنمایی مربی و حمایت والدین در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران در تهران در بخش طراحی و ساخت شرکت کردند و بین ۴۳ تیم ۵ تا ۸ نفره، تیم این دو، قهرمان شد.

دانش آموزان علاقمند به این رشته، از پایه تحصیلی اول تا دوازدهم می‌توانند در پژوشسرا ثبت نام کنند و آموزش ببینند.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند