Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اثر یورش نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان تندرو به فلسطینیان در مقبره یوسف نبی در نابلس ۲۲ فلسطینی از جمله شماری کودک زخمی شدند.

به گزارش ایران اکونومیست از خبرگزاری «معا»، نظامیان صهیونیست با پرتاب گاز اشک آور و همچنین شلیک گلوله‌های جنگی به فلسطینیان حمله کردند.

این گزارش می‌افزاید، نظامیان صهیونیست برای حمایت از شهرک نشینان صهیونیست که به مقبره حضرت یوسف (ع) یورش برده بودند، با فلسطینیان درگیر شدند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز بامداد (پنجشنبه) گزارش دادند که در واکنش به یورش ارتش و شهرک نشینان افراطی یهودی به مقبره حضرت یوسف (ع) در شهر نابلس واقع در کرانه باختری و تیراندازی، سه شهرک نشین نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظامیان رژیم صهیونیستی در پی این اقدام متقابل فلسطینی ها مقبره حضرت یوسف (ع) را از شهرک نشینان مهاجم تخلیه و ۳ شهرک نشین مجروح را برای مداوا منتقل کردند.
خبرگزاری «معا» گزارش داد که افراد مسلح فلسطینی پس از یورش نیروهای رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان افراطی به نابلس و مقبره حضرت یوسف (ع) در پاسخ متقابل به تیراندازی صهیونیست ها، با شلیک گلوله سه تن از مهاجمان شهرک نشین را زخمی کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه موج خشونت شدید و جنایت‌های گسترده هفته‌های اخیر در حق فلسطین‌ ها، سحرگاه روز سه‌شنبه نیز ۶ فلسطینی را در مناطق جداگانه کرانه باختری بازداشت کرده بودند.
روز دوشنبه هم در جریان یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به مناطق جداگانه در کرانه باختری، دو فلسطینی زخمی و ۱۸ نفر دیگر بازداشت شدند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: حمله نژادپرستانه ، رژیم صهیونیستی ، فلسطین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حمله نژادپرستانه رژیم صهیونیستی فلسطین مقبره حضرت یوسف رژیم صهیونیستی شهرک نشینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب،  همزمان با حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و یورش‌های پیاپی ارتش این رژیم به منطقه‌های مختلف کرانه باختری، تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به حریم مقدس مسجدالاقصی نیز ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در سومین روز از عید یهودی موسوم به «پسح» تاکنون بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست حریم مبارک مسجدالاقصی را مورد تعرض قرار داده‌اند.

بر اساس گزارش‌های رسیده شهرک‌نشینان صهیونیست در ورودی «باب القناطین» مسجدالاقصی آیین‌های یهودی را اجرا کرده‌اند.

اوقاف اسلامی فلسطین نیز ضمن تایید این خبر از اجرای آیین‌های یهودی از سوی شهرک‌نشینان در محوطه مسجدالاقصی خبر داد و اعلام کرد که پلیس رژیم صهیونیستی مانع از حضور فلسطینیان در این محل مقدس شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی به سرکردگی خاخام صهیونیست