Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ "تندروها"  مراسم بزرگداشت شهید صدوقی در مسجد حظیره را به آشوب کشیدند.

به رسم هر ساله مراسم بزرگداشت شهادت سومین شهید محراب، آیت الله صدوقی و فرزندش امام جمعه فقید یزد با حضور مقامات و اقشار مختلف مردم در مسجد حظیره و با سخنرانی حجت الاسلام " مسیح مهاجری" مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی و یکی از نجات یافتگان حادثه بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما "تندروها" در یزد در میانه سخنان مهاجری، با فریاد زدن حرمت این مراسم را نگه نداشتند و باعث شدند سخنران مراسم مجبور شود سخنان خود را نیمه کاره رها کند و از منبر مسجد حظیره پایین بیاید!

هنگامی که " مسیح مهاجری" در سخنرانی خود آیت الله هاشمی را یکی از دلسوزان و بزرگان انقلاب اسلامی نامید و چند نفر که برخی از آنها ملبس به لباس روحانیت بودند با فریاد به مخالفت با سخنان مهاجری پرداختند موضوعی که باعث شد وی بدون تکمیل سخنانش، منبر را پایان دهد.

اما این پایان ماجرا نبود چرا که گروه معترض به دور مهاجری حلقه زدند و با طرح اتهاماتی علیه آیت الله هاشمی و سید محمد خاتمی، مسجد حظیره را به عنوان پایگاه انقلاب دانسته و طرح چنین سخنانی را در این مسجد برنتابیدند.

حرکت تندروها در مسجد حظیره (پایگاه انقلاب) و در خلال مراسم بزرگداشت یکی از بانیان انقلاب در حالی اتفاق افتاد که هنوز یک ماه از آشوب تندروها در مراسم سالگرد امام(ره) به هنگام سخنرانی سید حسن خمینی نمی گذرد، اتفاقی که رهبر معظم انقلاب به شدت از آن انتقاد کردند و به صراحت اعلام کردند " با این حرکت ها مخالفم" حال مشخص نیست چرا کسانی که بیشتر از همه داعیه دار ولایت مداری هستند خود به فرمان رهبری هیچ اعتنایی ندارند.

اعتراض به سخنران مراسم بزرگداشت شهید صدوقی آن هم در مسجد و پایگاه انقلاب نشان می دهد عده‌ای نه تنها حرمتی برای شهید سوم محراب و خانه خدا قائل نیستند بلکه با هرگونه آزادی بیان و سخنرانی آنهم در وصف یکی از شخصیت‌های برجسته انقلاب و یار رهبری نیز مخالفند و با طرح اتهام "فتنه گر" به دنبال حاکم ساختن سکوت اجباری هستند!

 

 

اتفاق مسجد حظیره آزمون بزرگی برای دستگاه های امنیتی است که با توجه به دستور صریح رهبری مبنی بر نادرست بودن تندروی ها و اتهام افکنی ها در کشور و همچنین شکسته شدن حرمت مراسم بزرگداشت شهید صدوقی، آیا برای یکبار هم که شده با پشت پرده این جریانات برخورد خواهند کرد و آنها را به مردم معرفی می کنند؟ 

در روزهایی که نفاق، بزرگترین آرزوی دشمنان ایران است آیا برخوردی با جریان نفاق و گروه های فشار در یزد صورت می گیرد؟

گفتنی است از مسیح مهاجری؛ مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی به عنوان شهید زنده حادثه هفتم تیر نام برده می شود.

 

منبع: باران کویر

حجم ویدیو: 11.00M | مدت زمان ویدیو: 00:01:11 دانلود ویدیو

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا آیت الله هاشمی آیت الله هاشمی رفسنجانی سید محمد خاتمی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا مراسم بزرگداشت مسجد حظیره شهید صدوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و معلم استان آذربایجان غربی در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست، افرادی که در این عملیات شرکت داشتند توانستند به موفقیت دست پیدا کنند، چون چون اعتقاد و ایمان محکم به راه و آرمان خود داشتند؛ اکثریت افراد شرکت کننده در این عملیات قرآن کریم را حفظ هستند

وی افزود: حمله به کنسولگری ایران اشتباه بزرگی بود که کشور‌های متخاصم مرتکب شدند که ایران اسلامی با عملیات وعده صادق پاسخ شجاعانه‌ای را داد.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: به فضل الهی با این عملیات ابهت باقی مانده آمریکا و صهیونیسم فرو ریخت، برای نخستین بار از داخل خاک مقدس نظام جمهوری اسلامی این اتفاق مبارک به نیابت از همه نیرو‌های مسلح انجام شد که این موضوع از عظمت اسلام، انقلاب، حضرت امام و رهبر معظم انقلاب سرچشمه گرفت.

وی اضافه کرد: علت ماندگاری نام و یاد و راه آیت‌الله شهید مطهری باید واکاوی و برای نسل جدید کشورمان مشخص شود که در این موضوع والدین، عنایات اهل بیت (ع) و تلاش شخص ایشان تاثیرگذار بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی تصریح کرد: تکریم والدین، دعای پدر و مادر و همچنین زحمات اساتیدی همچون علامه طباطبایی باعث شد که نام و یاد آیت‌الله مطهری به معنای واقعی کلمه در تاریخ انقلاب ماندگار شود.

وی عنوان کرد: شهید مطهری دائم الوضوء بودند و در نماز همواره خضوع و خشوع را رعایت می‌کردند، تحقیق و پژوهش پیرامون همه موضوع‌ها و مباحث در راس فعالیت‌های ایشان قرار داشت و به نیازمندی‌ها و اقتضائات روز جامعه از جمله سینما، مطبوعات و ... اشرافیت داشتند.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی