Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@11:17:04 GMT

متولدین کدام ماه زندگی شادتری دارند؟

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۷۸۰۵

متولدین کدام ماه زندگی شادتری دارند؟

فروردین مرداد مهر آذر اسفند اردیبهشت خرداد تیر شهریور آبان بهمن دی

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از برترین ها؛ متولدین بعضی از ماه ها هستند که به خاطر اینکه به این موضوع توجه زیادی نشان می‌ دهند، زندگی شادتری را تجربه می‌ کنند و در واقع برای خود زندگی شادتری ساخته و این شادی را خود نصیب زندگی شان میکنند که در این قسمت قصد داریم آن ها را معرفی کنیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروردین

فروردین ماهی ها معمولا در زندگی، طرز فکر متفاوتی نسبت به بقیه دارند. آن ها تمایل دارند که مدام جوک بگویند و شوخی کنند و در کنار افراد دیگر سرگرم باشند؛ بنابراین جزو افراد شادی هستند که شما احساس می‌ کنید زندگیشان بسیار خوب است و مشکلی ندارند.

مرداد

مرداد ماهی ها افرادی هستند که سعی می کنند همیشه جنبه مثبت و نیمه پر لیوان را ببینند. فرقی ندارد که شرایط شان چگونه باشد. در هر صورت یک نکته مثبتی پیدا می‌ کنند که بخواهند به آن فکر کنند. قدرت اعجاب انگیزی برای از بین بردن غم در زندگی ندارند اما روی خودشان کار کرده‌ اند و تصمیم گرفتند که شاد زندگی کنند.

مهر

مهر ماهی ها خیلی مهربان هستند. سعی می کنند که همیشه در زمان حال زندگی کنند. به آینده و گذشته فکر نمی‌ کنند و بابت آن ترس و واهمه ای ندارند. از کشمکش‌ ها و جنگ و جدل ها خیلی راحت دوری می‌ کنند و سعی می‌ کنند که همیشه با دیگران با صلح آشتی رفتار کنند و می‌دانند که شاد زندگی کردن تا چه حد زیادی برای سلامتی شان و احساس خوشبختی شان اهمیت دارد.

آذر

آذر ماهی ها در بین دیگر ماه‌ ها جزء افراد شاد محسوب می‌ شوند. معمولاً حس آزادی و رهایی که داشته باشند، شاد می‌ شوند. ماجراجویی هم یک اتفاق خوب برای آن ها است. اگر احساس بدی داشته باشند، می‌دانند که چگونه با آن مبارزه کنند و به همین دلیل روی خودشان تسلط بسیار زیادی دارند.

اسفند

اسفند ماهی ها خیلی راحت گریه می کنند و احساسات خود را تخلیه می‌ کنند و همین باعث می شود که غم به آنها غلبه نکند؛ زیرا می‌دانند که چگونه احساسات خود را بروز دهند. به خاطر همین خیلی غم و غصه شان طول نمی کشد و معمولاً جزء افراد شاد محسوب می‌ شوند. علت هم این است که می‌دانند چگونه باید احساسات خود را ابراز کنند.

اردیبهشت

این افراد عاشق انجام کار های رمانتیک، غذاهای خوشمزه و همه چیز های زیبا هستند. افراد اردیبهشت ماهی دوست دارند در شادی زندگی کنند و چیز های خوبی را در زندگی تجربه کنند. آنه ا در بعضی از شرایط لجباز می شوند اما به هر حال در مورد شاد بودن جزء متوسط ها هستند. البته اگر زندگی آنطور که می خواهند پیش نرود؛ مستعد افسردگی هم خواهند بود.

خرداد

خرداد ماهی ها همیشه پر مشغله هستند. آن ها افراد کنجکاوی بوده و سعی می کنند که چند شخصیتی باشند و در کارهای مختلف فعالیت کنند. آن ها معمولاً به خاطر مشغله زیاد وقت غم و غصه خوردن ندارند اما از طرفی خیلی به تفریح هم نمی‌ رسند. شاید خیلی شاد نباشند اما افراد غمگینی هم نیستند.

تیر

تیر ماهی ها مدام روحیه شان تغییر می‌ کند و هر دفعه همه را متعجب می‌ کنند. تیر ماهی ها؛ افراد حساس اما وفاداری هستند و اطرافیانشان توجه زیادی به آن ها نشان می‌ دهند. خیلی مادرانه رفتار می کنند اما خیلی راحت هم افسرده می شوند که علت آن هم حساسیت بسیار بالای آن ها نسبت به مسائل مختلف است.

شهریور

شهریور ماهی ها خیلی همه چیز را تجزیه و تحلیل و آنالیز می‌ کنند. گاهی اوقات مانند یک کودک معصوم می شوند اما باز هم در چنین حالتی هیچ چیزی از جزئیات را از دست نمی دهند. شنونده های بسیار دقیقی هستند و همیشه بهترین پیشنهادات و توصیه ها را برایتان دارند اما خیلی راحت هم در دام افسردگی می افتند؛ مخصوصاً اگر یکی از نزدیکان شان را به هر دلیلی از دست بدهند؛ بنابراین شاید خیلی افراد شادی نباشند.

آبان

آبان ماهی ها سعی می کنند احساساتشان را کنترل کنند اما خیلی راحت در دام احساسات منفی می‌‌ افتند. آن ها افراد قدرتمندی هستند‌ و در زمان حال زندگی می کنند اما خیلی تمایل به شاد کردن خودشان ندارند و باید روی این مسئله بیشتر کار کنند. اگر احساس بدی داشته باشند، خیلی در موردش اغراق می‌ کنند و آن قدر به آن موضوع فکر می‌ کنند که حال شان خراب شود.

بهمن

بهمن ماهی ها کمی متفاوت از دیگران هستند و شاید برای بعضی از شما عجیب و غریب یا بیگانه به نظر برسند، زیرا روش زندگی خودشان را دارند. خیلی سخت کوش هستند و همیشه زمان زیادی را صرف تلاش برای رسیدن به اهدافشان می کنند. اکثر اوقات خنثی هستند و احساس شادی و غم خیلی برایشان فرقی ندارد، زیرا نسبت به مسائل مختلف بی تفاوت هستند اما در کل؛ افراد شادی محسوب نمی شوند.

دی

دی ماهی ها سعی می کنند که بیشتر به شغل شان توجه کنند. افراد سخت کوشی هستند و معمولاً در بین خانواده و دوستان محبوب می باشند. خیلی مودی عمل می‌ کنند و قابل پیش‌بینی نیستند. سعی می‌ کنند که احساسات شان را از دیگران پنهان کنند و به خاطر همین خیلی از اوقات شما متوجه شادی یا ناراحتی آن ها نمی شوید.

منبع: برترین ها لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر طالع بینی اخبار مرتبط فال ابجد روزانه امروز پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ ۱۴۰۱/۴/۹ فال حیوان ماه تولد ۱۴۰۱/۴/۸ فال امروز پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ / مهر ماهی ها به این توصیه عمل کنند ۱۴۰۱/۴/۸ متولدین کدوم ماه عاشق اظهار نظر و نظر دادنن؟ ۱۴۰۱/۴/۸ فال انبیاء روزانه امروز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ ۱۴۰۱/۴/۸ فال ابجد روزانه امروز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ ۱۴۰۱/۴/۸ آخرین ویدیو ها چرا قرارداد وریا غفوری با استقلال تمدید نشد؟ ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ ۰۹:۱۴ تصویری بی‌نظیر و زیبا از کوسه نهنگ در شب ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ ۰۹:۱۱ کنکور حذف شدنی نیست ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۲۳:۲۳ کلاهبرداری با ادعای فروش سوالات کنکور + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۲۳:۰۸ تمرین پرویز پرستویی با یک کشتی گیر + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۲۲:۵۴ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۰:۰۸ متولدین کدام ماه زندگی شادتری دارند؟ ۰۹:۵۷ مرندی: مذاکرات دوحه شکست نخورده و ادامه دارد ۰۹:۵۶ مجسمه فردوسی دوررنگ شد، دلیل: شست و شوی نیمه کاره! ۰۹:۵۴ تاکید رییسی و پوتین بر توسعه همکاری ها ۰۹:۵۲ انحلال باشگاه خبرنگاران جوان تکذیب شد ۰۹:۲۴ با بودجه ۴ میلیارد‌ تومان در چه منطقه ای یک واحد نوساز بخریم؟ ۰۹:۱۴ چرا قرارداد وریا غفوری با استقلال تمدید نشد؟ ۰۹:۱۱ تصویری بی‌نظیر و زیبا از کوسه نهنگ در شب ۰۹:۰۶ دومین روز کنکور ۱۴۰۱؛ آغاز رقابت داوطلبان ۲ گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی ۰۹:۰۲ امضای قرارداد مهاجم پرسپولیس با تیم پرتغالی تکذیب شد ۰۹:۰۰ ناکامی احسان حدادی در کسب سهمیه قهرمانی جهان ۰۹:۰۰ قیمت موبایل سامسونگ چند؟ (جدول مشخصات) ۰۹:۰۰ نسخه جدید همراز و همراه بانک تجارت ویژه ios ۰۷:۳۰ ۴ روز سفر به آنکارا چقدر هزینه دارد؟ + جدول ۰۱:۰۴ فال ابجد روزانه امروز پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ ۰۰:۵۶ متفاوت ترین خانه پایتخت که موجب حیرت خارجی ها شد! ۰۰:۴۸ این پسر ایرانی تبار، دختر شایسته جهان شد! ۰۰:۴۴ آکسیوس: مذاکرات دوحه بدون پیشرفت پایان یافت ۰۰:۴۱ رایزنی وزیر خارجه قطر و ایران درباره تحولات توافق هسته ای ۰۰:۳۹ کنعانی: باقری و مورا در تماس خواهند بود ۰۰:۳۶ تاکید روسای جمهور کشور‌های ساحلی دریای خزر بر عدم حضور نیرو‌های مسلح بیگانه ۰۰:۳۱ گزارش توییتری امیرعبداللهیان از حضور رییس جمهور در اجلاس سران خزر ۰۰:۲۹ علت روشن شدن چراغ هشدار ایربگ چیست؟ ۰۰:۱۹ پیش غذای محبوب ایرانی ها، جهانی شد ۰۰:۱۷ بنت نامزد انتخابات آتی نخواهد شد ۰۰:۰۷ استایل جدید خواهران حدید با سر کچل + عکس ۰۰:۰۳ دختران این کشورها بی شوهرند! ۲۳:۵۹ باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد ۲۳:۵۴ فال حیوان ماه تولد ۲۳:۵۳ تست جالب؛ هوش ریاضی خود را بسنجید ۲۳:۴۸ ۷ نشانه که خبر از گرفتگی رگ ها می دهد ۲۳:۴۲ چگونه چت های واتساپ را از اندروید به iOS منتقل کنیم؟ ۲۳:۳۵ ویژگی زنان قوی، چطور یک زن قدرتمند باشیم؟ ۲۳:۲۹ آیا استفاده از تلفن همراه در پمپ بنزین واقعا خطرناک است؟ ۲۳:۲۷ تنها غذای بنفش جهان را بشناسید / با خواص طلایی این غذای بی نظیر ایرانی آشنا شوید ۲۳:۲۳ کنکور حذف شدنی نیست ۲۳:۲۰ ۱۰ کشور اول عصبانی دنیا را بشناسید / مردم این کشورها عصبانی ترین افراد جهان هستند ۲۳:۱۷ میزان تولید نفت اوپک پلاک تغییر نمی ‌کند ۲۳:۰۸ کلاهبرداری با ادعای فروش سوالات کنکور + فیلم ۲۳:۰۴ مذاکرات دوحه به پایان رسید ۲۳:۰۳ مورا: پیشرفت در مذاکرات به وجود نیامد ۲۳:۰۲ بهترین ماسک حنا برای درمان شوره، ریزش و پرپشتی مو + دستور ۲۲:۵۴ تمرین پرویز پرستویی با یک کشتی گیر + فیلم ۲۲:۵۱ تصویر بازیکن ملی پوش سوژه شد + عکس ۲۲:۴۷ روبوسی خبرساز پوتین و رییسی + عکس و فیلم ۲۲:۴۳ صدور بلیت برای اتباع غیر ایرانی تنها از طریق شرکت های هواپیمایی ۲۲:۴۰ دیدار پوتین و رییسی در حاشیه اجلاس خزر ۲۲:۳۸ بررسی خواص و فواید شیر الاغ + نظر پزشکان در مورد مصرف آن ۲۲:۳۲ جاده ای عجیب شبیه اژدها + فیلم ۲۲:۲۹ ۷ عدد مهم که سلامت و حیات شما در گروی میزان بودن آن است اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: طالع بینی زندگی شادتری روزانه امروز سعی می کنند خیلی راحت افراد شاد تیر ۱۴۰۱ اما خیلی ۱۴۰۱ ۴ ۸ ماهی ها ۱۴۰۱ ۰۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها

همشهری آنلاین _ فاطمه عسگری‌نیا: زندگی با سگ‌ها! سبک زندگی جدیدی که خیلی‌ها به تقلید از زندگی اروپاییان و پز اجتماعی در برابر دوست و فامیل آن را انتخاب کرده‌ و البته حسابی هم گرفتار شده‌اند. از هزینه‌های مراقبت بهداشتی و خورد و خوراک این زبان‌بسته‌ها که بگذریم گردش و تفریح این سگ‌ها هم امروز برای صاحبان‌شان حسابی درد سرساز شده است. به‌طوری‌که خیلی اوقات ترجیح می‌دهند فردی را برای انجام این کار استخدام کنند و بابتش هم هزینه‌های هنگفتی را پرداخت کنند.

دنیا، یک سگ کوچک از نژاد پامرانین دارد، اما به قول خودش در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز نمی‌تواند آن‌طور که باید از سگش مراقبت کند: «صبح‌ها ساعت ۶ از خانه بیرون می‌زنم و ساعت ۸ شب به خانه می‌رسم. در ۴ ساعت باقیمانده مجبورم کارهای منزل را انجام دهم و فرصتی برای رسیدگی به لاکی ندارم. به‌خاطر همین مجبورم از داگ واکرها کمک بگیرم.»

او قبل از اینکه ازداگ واکرها برای این کار کمک بگیرد سری به پانسیون‌های نگهداری از سگ‌ها زده، اما قیمت‌های بالا پشیمانش کرده است: «پانسیون‌ها صرفا ۸ ساعت در روز کار نگهداری از سگ‌ها را انجام می‌دهند که قیمت‌های‌شان از ۲۰۰ هزارتومان تا ۶۰۰ هزار تومان متغیر است این در حالی است که ۸ ساعت برای من که یک کارمند هستم از لحاظ زمانی کافی و از لحاظ قیمتی ممکن نیست!»

داگ واکری؛ شغلی که دنیا از آن صحبت می‌کند این روزها طرفدارهای زیادی دارد، چراکه درآمدش در کنار زمان اندک کار، حسابی برای‌شان جذاب است. البته انجام این شغل شرط و شروطی هم دارد که مهم‌ترینش حسن رفتار با حیوانات و دوستی با آنهاست. برای گفت‌وگو با این افراد به یکی از بوستان‌های تهران سر زدیم.

درآمد میلیونی از سگ‌گردانی

تیپ و ظاهرش مرتب و منظم است. قلاده چارلی (سگی از نژاد شیتزو) را به‌دست گرفته و پابه‌پای او در بوستانک محله می‌چرخاند. با اینکه قد و قواره بزرگی ندارد، اما اغلب مردم و بچه‌ها از چارلی می‌ترسند، به‌خاطر همین سعی می‌کند کمتر در میان جمع حاضر شود. به بهانه نزدیکی با سگی که به همراه دارد با او گپ و گفت می‌کنم و مشخص می‌شود او صاحب چارلی نیست فقط یک «داگ واکر» است. البته این اسم پرطمطراق خارجی‌ها برای افرادی مانند پیمان است. ایرانی‌ها به او و همکارانش سگ‌گردان می‌گویند: «۲ سال پیش در بخش خدمات یک شرکت کامپیوتری کار می‌کردم. حقوق پایه‌ام حقوق وزارت کاری بود. هیچ مزایای دیگری هم نداشت. ساعات کار گاهی تا ۱۲ ساعت در روز هم طول می‌کشید و این رسما باعث می‌شد تمام روزم از دست برود. یک روز به پیشنهاد عموی یکی از همکارانم که مسافر خارج از کشور بود و خبر داشت خانه مجردی دارم و تنها زندگی می‌کنم قرار شد یک هفته مسئولیت نگهداری سگش را قبول کنم. ابتدا این پیشنهاد را آن زمان به‌خاطر رودربایستی قبول کردم، اما وقتی رقم پیشنهادی برای نگهداری از سگ را متوجه شدم با انگیزه بیشتری این کار را قبول کردم؛ به ازای ۲ هفته ۱۵ میلیون تومان! تنها مسئله‌ای که برای صاحب سگ مهم بود امنیت جا و اطمینان از غذای او بود که به نحو احسن انجامش دادم.» بعد از این قصه مزه مراقبت گران از سگ حسابی زیر زبان پیمان رفت به‌طوری‌که به‌گفته خودش دیگر بی‌خیال شغلش شد و از آن تاریخ یک داگ واکر حرفه‌ای شده است. او حالا روزی یک ساعت چارلی را برای گردش و تفریح بیرون می‌آورد و به ازای هر ساعت ۳۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند؛ ماهی ۷ میلیون‌و ۲۰۰ هزار تومان به غیر از جمعه‌ها که تعطیل است. آن‌هم فقط در ازای نگهداری از یک سگ: «کارم را دوست دارم. هم فال است هم تماشا. هر ‌ماه مسئولیت گردش و تفریح روزانه ۳ سگ را برعهده دارم.»

دانشجو هستم

بنی هم سگی از نژاد مالیتز است. ‌تر و تمیز و آراسته با کفش‌ها و لباسهایی که حکایت از شرایط زندگی او در یک خانواده متمول می‌دهد. اما کسی که قلاده او را به‌دست گرفته و در بوستان مشغول همراهی او در قدم زدن است پسرکی ساده پوش است که خود را سعید معرفی می‌کند. اطلاعات زیادی درباره سگ‌ها ندارد می‌گوید: «صاحب این سگ یک مرد جوان است که به‌خاطر شرایط شغلی و ماموریت‌های مداوم فرصت گردش او را ندارد. من فقط روزی یک ساعت هر روز صبح بنی را برای تفریح، بازی و البته دستشویی کردن به پارک می‌آورم.» سعید دانشجوست و چون پیدا کردن شغل پاره وقت برای او سخت است تن به این کار داده است: «نسبت به ساعت کاری که دارد درآمدم بد نیست، اما هنوز نتوانسته‌ام آنطور که باید با سگ‌ها ارتباط برقرار کنم.»

انگل‌پراکنی در معابر و بوستان‌های شهری

همین‌طور که با ما مشغول گپ و گفت است بنی هم در گوشه و کنار پارک می‌چرخد ضمن اینکه از فرصت استفاده و در فضای باز بوستان دستشویی می‌کند؛ رفتاری که دیدنش خانواده‌های دیگر را آزرده‌خاطر می‌سازد. چرا که معتقدند سگ‌گردان‌ها بی‌محابا سگ‌های خود را در فضای بوستان‌ها و پیاده‌راه‌ها رها می‌کنند و باعث آلودگی فضای تفریح بچه‌ها و سلامت خانواده‌ها می‌شوند. یکی از شهروندانی که این صحنه را می‌بیند، می‌گوید: «متأسفانه عده‌ای با گرداندن سگ‌های خود در فضای شهری، به‌خصوص بوستان‌ها، موجب انگل‌پراکنی در شهر می‌شوند.» به‌گفته این شهروند متأسفانه در کشور ما هیچ قانونی برای سگ‌گردانی در معابر عمومی وجود ندارد و همین مسئله باعث شده تا صاحبان سگ‌ها الزامی برای جمع‌آوری مدفوع رهاشده سگ خود در خیابان و بوستان‌های شهر ندارند. این در حالی است که در کشورهای اروپایی این‌طور نیست و قانونی برای محدود کردن این رفتارها وجود دارد.

قانونگذار وارد شود

با توجه به اینکه ژیاردیا، لارو مهاجر پوستی، اکینوکوکوس و اشریشیاکلی تنها چند نمونه از بیماری‌های باکتریایی بسیار خطرناک هستند که از طریق مدفوع سگ‌ها به انسان منتقل می‌شود باید به نگرانی مردم درباره رهاسازی مدفوع سگ‌ها در معابر شهری و محل زندگی انسان‌ها حق داد و به فکر چاره‌ای برای حل این مشکل بود.

نگهداری از سگ و سبک زندگی جدیدی که عده‌ای از روی چشم‌وهم‌چشمی دنبال ترویج آن در شهرها هستند موجب تولید مشاغل کاذب و درآمدهای ناشی از آن شده‌ است، علاوه بر این نه‌تنها چالش‌های اقتصادی و اجتماعی را پیش روی این افراد قرار داده که موجب نگرانی‌هایی برای به خطر انداختن بهداشت و سلامت افراد جامعه شده است؛ موضوعی که مدت‌هاست زنگ خطرش در جوامع شهری به‌صدا درآمده و نیازمند توجه قانونگذاران است.

کد خبر 847543 برچسب‌ها درآمد خبر مهم سگ بدون صاحب

دیگر خبرها

  • چرا بعد از رابطه جنسی غمگین می شوم و گریه می کنم؟
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • مصرف زیاد نوشابه رژیمی ما را به کدام سرطان مبتلا می‌کند؟
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • متولدین کدام ماه‌ها از همه آسیب‌پذیرترند!
  • کدام کشورهای جهان از سال ۲۰۱۰ غمگین تر شده‌اند؟ (+ اینفوگرافی)
  • از چه سنی به بعد جزو افراد پیر محسوب می‌شویم؟
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • از روان تا درمان