Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفدرخان تهیه کننده نمایش « ناله‌های بی صدا » گفت: این نمایش همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع)  شهادت نهمین اختر تابناک آسمان هدایت و ولایت به مدت دو روز در یزد اجرا می‌شود که اولین اجرا شب گذشته بود و امشب نیز دومین اجرا در حسینیه بزرگ مریم آباد خواهد بود. 

او هدف از این نمایش را آشنایی مردم با زندگانی امام رضا (ع) و امام جواد (ع) عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او این برنامه در قالب نمایش و مقتل به ذکر مصائب اهل بیت (ع) پرداخته و در حاشیه آن نیز کمک‌های برای افراد بی بضاعت جمع آوری می‌شود.

صفدرخان گفت: این آمادگی را داریم تا نمایش‌های مذهبی را به کارگردانی محسن ایرجی به مناسبت‌های مختلف در قالب «هر حسینیه، یک نمایش» در سراسر استان اجرا کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقتل خوانی امام جواد علیه السلام مراسم سوگواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی راهکار‌های تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح‌های ریلی کشور از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد و خط‌آهن رشت-آستارا پرداختند.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح‌ها، راهکار‌های رفع موانع و بررسی منابع تامین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • «شب نغمه‌های اذان ایرانی» روی صحنه می‌رود
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور
  • شب نغمه‌های اذان ایرانی روی صحنه می‌رود