Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از کشف بیش از 500 کیلو گرم مرغ فاسد تاریخ گذشته در بازرسی از یکی از فروشگاه های این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسن کیخا گفت: مأموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود از دپوی مقادیری زیادی مرغ تاریخ گذشته و غیر بهداشتی در سردخانه یکی از فروشگاه های ایرانشهر مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

وی افزود: مأموران پس از حصول اطمینان از موضوع به همراه نماینده شبکه بهداشت شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل بیش از 500 کیلوگرم مرغ فاسد و غیربهداشتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به پلمپ فروشگاه متخلف خاطرنشان کرد: تمامی مرغ های فاسد کشف شده معدوم و متصدی متخلف فروشگاه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرجی گفت: هزار و ۵۳۹ کیلوگرم انواع مواد غذایی، نوشیدنی، بهداشتی، آرایشی، شوینده غیربهداشتی و تاریخ گذشته که از ۱۳۰۶ مورد بازرسی در ایام نوروز توسط واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان هشترود ضبط شده بود امحا شد.

وی گفت: در این بازه زمانی ۱۵ مورد به امور قضایی ارسال شد و ۲ واحد هم پلمب شد.

دیگر خبرها

  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • بدحالی چند تن از هواداران تراکتور
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند