Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@08:13:49 GMT

شلیک مرگبار پدر عصبانی به دخترش

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۷۹۳۶

شلیک مرگبار پدر عصبانی به دخترش

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا ، ظهر دوشنبه 6 تیر خبر هولناک قتل دختری نوجوان به دست پدرش در خانه‌ای واقع در شهرستان ممسنی نورآباد فارس به پلیس اعلام شد.

وقتی تیم جنایی برای بررسی ماجرا به محل حادثه رفتند، مشخص شد این دختر 16 ساله که آریانا نام داشت، به دنبال  اختلافات خانوادگی با پدرش به خانه مادربزرگش رفته بود اما پدر او در حالی که عصبانی بود با اطلاع از اینکه دخترش از خانه خارج شده با حالت عصبانیت پس از برداشتن اسلحه شکاری به خانه مادرش رفته و پس از بحث و جدل با دخترش، در نهایت او را با شلیک یک گلوله به قفسه سینه‌اش به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازداشت این مرد 43 ساله، وی ضمن اعتراف به جرم خود گفت: من قصد کشتن دخترم را نداشتم؛ آریانا فرزند بزرگ من بود و یک دختر 12 ساله دیگر هم داریم اما  مدتی بود که با دختر بزرگم بر سر موضوعی اختلاف پیدا کرده بودیم. آن روز بر سر همین اختلافات آریانا به خانه مادرم رفت و من هم به یکباره نتوانستم عصبانیتم را کنترل کنم و با اسلحه شکاری خودم به آنجا رفتم تا او را بترسانم. واقعاً قصدم کشتن دخترم نبود اما بی اختیار شلیک کردم و مرتکب قتل دخترم شدم. تحقیقات از متهم در این باره ادامه دارد.

منبع: رکنا لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر شلیک اخبار مرتبط علت شلیک پلیس در شرق پایتخت ۱۴۰۱/۳/۲۹ شلیک دقیق پلیس پایان فرار سارق حرفه ای ۱۴۰۱/۳/۲۳ شلیک مرگ به خانم دکتر زیبایی در مطب / قاتل خودکشی کرد ۱۴۰۱/۳/۱۴ آمادگی مسکو جهت شلیک به ناوها و کشتی های متجاوز ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ شلیک به همسر مقابل ساختمان شورای حل اختلاف ۱۴۰۰/۴/۸ شلیک مرگ به خادم امامزاده ۱۴۰۰/۳/۱۰ آخرین ویدیو ها چرا قرارداد وریا غفوری با استقلال تمدید نشد؟ ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ ۰۹:۱۴ تصویری بی‌نظیر و زیبا از کوسه نهنگ در شب ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ ۰۹:۱۱ کنکور حذف شدنی نیست ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۲۳:۲۳ کلاهبرداری با ادعای فروش سوالات کنکور + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۲۳:۰۸ تمرین پرویز پرستویی با یک کشتی گیر + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۲۲:۵۴ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۰:۱۸ جشن تولد ١۵سالگی اولین گوشی آیفون ۱۰:۱۱ ودیعه میلیاردی برای املاک شمال پایتخت! ۱۰:۰۸ متولدین کدام ماه زندگی شادتری دارند؟ ۰۹:۵۷ مرندی: مذاکرات دوحه شکست نخورده و ادامه دارد ۰۹:۵۶ مجسمه فردوسی دوررنگ شد، دلیل: شست و شوی نیمه کاره! ۰۹:۵۴ تاکید رییسی و پوتین بر توسعه همکاری ها ۰۹:۵۲ انحلال باشگاه خبرنگاران جوان تکذیب شد ۰۹:۲۴ با بودجه ۴ میلیارد‌ تومان در چه منطقه ای یک واحد نوساز بخریم؟ ۰۹:۱۴ چرا قرارداد وریا غفوری با استقلال تمدید نشد؟ ۰۹:۱۱ تصویری بی‌نظیر و زیبا از کوسه نهنگ در شب ۰۹:۰۶ دومین روز کنکور ۱۴۰۱؛ آغاز رقابت داوطلبان ۲ گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی ۰۹:۰۲ امضای قرارداد مهاجم پرسپولیس با تیم پرتغالی تکذیب شد ۰۹:۰۰ ناکامی احسان حدادی در کسب سهمیه قهرمانی جهان ۰۹:۰۰ قیمت موبایل سامسونگ چند؟ (جدول مشخصات) ۰۹:۰۰ نسخه جدید همراز و همراه بانک تجارت ویژه ios ۰۷:۳۰ ۴ روز سفر به آنکارا چقدر هزینه دارد؟ + جدول ۰۱:۰۴ فال ابجد روزانه امروز پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ ۰۰:۵۶ متفاوت ترین خانه پایتخت که موجب حیرت خارجی ها شد! ۰۰:۴۸ این پسر ایرانی تبار، دختر شایسته جهان شد! ۰۰:۴۴ آکسیوس: مذاکرات دوحه بدون پیشرفت پایان یافت ۰۰:۴۱ رایزنی وزیر خارجه قطر و ایران درباره تحولات توافق هسته ای ۰۰:۳۹ کنعانی: باقری و مورا در تماس خواهند بود ۰۰:۳۶ تاکید روسای جمهور کشور‌های ساحلی دریای خزر بر عدم حضور نیرو‌های مسلح بیگانه ۰۰:۳۱ گزارش توییتری امیرعبداللهیان از حضور رییس جمهور در اجلاس سران خزر ۰۰:۲۹ علت روشن شدن چراغ هشدار ایربگ چیست؟ ۰۰:۱۹ پیش غذای محبوب ایرانی ها، جهانی شد ۰۰:۱۷ بنت نامزد انتخابات آتی نخواهد شد ۰۰:۰۷ استایل جدید خواهران حدید با سر کچل + عکس ۰۰:۰۳ دختران این کشورها بی شوهرند! ۲۳:۵۹ باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد ۲۳:۵۴ فال حیوان ماه تولد ۲۳:۵۳ تست جالب؛ هوش ریاضی خود را بسنجید ۲۳:۴۸ ۷ نشانه که خبر از گرفتگی رگ ها می دهد ۲۳:۴۲ چگونه چت های واتساپ را از اندروید به iOS منتقل کنیم؟ ۲۳:۳۵ ویژگی زنان قوی، چطور یک زن قدرتمند باشیم؟ ۲۳:۲۹ آیا استفاده از تلفن همراه در پمپ بنزین واقعا خطرناک است؟ ۲۳:۲۷ تنها غذای بنفش جهان را بشناسید / با خواص طلایی این غذای بی نظیر ایرانی آشنا شوید ۲۳:۲۳ کنکور حذف شدنی نیست ۲۳:۲۰ ۱۰ کشور اول عصبانی دنیا را بشناسید / مردم این کشورها عصبانی ترین افراد جهان هستند ۲۳:۱۷ میزان تولید نفت اوپک پلاک تغییر نمی ‌کند ۲۳:۰۸ کلاهبرداری با ادعای فروش سوالات کنکور + فیلم ۲۳:۰۴ مذاکرات دوحه به پایان رسید ۲۳:۰۳ مورا: پیشرفت در مذاکرات به وجود نیامد ۲۳:۰۲ بهترین ماسک حنا برای درمان شوره، ریزش و پرپشتی مو + دستور ۲۲:۵۴ تمرین پرویز پرستویی با یک کشتی گیر + فیلم ۲۲:۵۱ تصویر بازیکن ملی پوش سوژه شد + عکس ۲۲:۴۷ روبوسی خبرساز پوتین و رییسی + عکس و فیلم ۲۲:۴۳ صدور بلیت برای اتباع غیر ایرانی تنها از طریق شرکت های هواپیمایی ۲۲:۴۰ دیدار پوتین و رییسی در حاشیه اجلاس خزر ۲۲:۳۸ بررسی خواص و فواید شیر الاغ + نظر پزشکان در مورد مصرف آن اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شلیک ۱۴۰۱ ۰۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد

هواداران و بازیکنان اینتر با توهین به ستاره همشهری، بیستمین قهرمانی‌شان را در سری آ جشن گرفتند.

طرفداری | جشن قهرمانی بازیکنان اینتر، عصبانیت بازیکنان و هواداران میلان را در پی خواهد داشت.

اینتر هفته گذشته و با پیروزی مقابل میلان بیستمین قهرمانی خود در سری آ را قطعی کرد و بازیکنان و هواداران نراتزوری امروز و پس از پیروزی تیمشان مقابل تورینو، در خیابان‌های میلان به جشن و شادی پرداختند. اما یکی از حواشی بزرگ خوشحالی هواداران و بازیکنان اینتر، بنر توهین‌آمیز آنها در دستان دنزل دومفریز خطاب به تئو هرناندز بود.

در این بنر که تصویر آن برگرفته از بازی GTA است تصویر دومفریز را نشان می‌دهد که قلادۀ سگی با چهره تئو هرناندز، ستاره میلان را در دست دارد. این بنر توهین‌آمیز ابتدا در دستان هواداران نراتزوری بود که بعد از آن دنزل دومفریز، وینگ بک راست هلندی اینتر آن را گرفته و به اهتزاز در می‌آورد. باید دید چنین بنر توهین‌آمیزی درنهایت چه واکنشی را از سوی هواداران رقیب همشهری در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اینتر 2-0 تورینو؛ خروش قهرمانانه

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • تصاویری تلخ از تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی‌ در خاک ارمنستان
  • تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان
  • تصاویر تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان
  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!
  • بوفالوی عصبانی شیر را به هوا پرتاب کرد (فیلم)
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • سلبریتی تراز یعنی پهلوان رزاز
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....