Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: دولت در سال جدید در مجموع ۹۷۵ میلیارد ریال اعتبارات در بخش مشاغل خانگی استان البرز پیش‌بینی کرده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز،ابراهیم شادمهر اظهار کرد:این تسهیلات برای طرح های گروهی پشتیبان تا سقف ۲۰ میلیارد ریال برای حداقل اشتغال ۴۰ نفر و به ازای هر نفر حداکثر ۵۰۰ میلیون ریال و سقف پرداخت طرح های فردی مستقل به ازای هر نفر هزار میلیون ریال و در مجموع ۱۰ میلیارد ریال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: علاوه بر اعطای تسهیلات اشتغال مشاغل خانگی برای گروه ها و نفرات متقاضی جدید، در خصوص اعطای تسهیلات به پیشران های فعال در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خود نیز اعتباراتی پیش بینی شده است که در صورت ارایه طرح های توسعه ای خود می توانند از این اعتبارات استفاده کنند.

ابراهیم شادمهر در ادامه افزود: منابع اعتباری به بانکهای عامل استان شامل بانک توسعه تعاون به میزان ۳۵۰ میلیارد ریال، بانک کشاورزی ۱۵۰ میلیارد ریال، پست بانک ۹۵ میلیارد ریال و بانک رفاه کارگران نیز ۳۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

وی در ادامه گفت : دستورالعمل اجرایی ایجاد ۹۷۵۰ شغل خانگی در استان البرز پیرو ابلاغیه مورخ پنجم تیر ماه ۱۴۰۱ بر پرداخت تسهیلات به صورت فردی و پشتیبان و همچنین اولویت پرداخت به پشتیبان فعال و تعاونی ها و پرداخت مجدد اعتبارات خاص پشتیبان که تعهدات قبلی را انجام داده‌اند و قصد توسعه فعالیت پشتیبانی را دارند تاکید دارد. 

معاون اشتغال داره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی از پرداخت تسهیلات به متقاضیان که آمادگی لازم جهت ورود به مشاغل خانگی را دارند خواست نسبت به ثبت نام در سامانه مشاغل خانگی و طی مراحل و صدور مجوزهای لازم نسبت به پیگیری استفاده از تسهیلات اعتباری قرض الحسنه مشاغل خانگی از آدرس http://mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir/  اقدام کنند.

شایان ذکر است متقاضیانی که فاقد گواهی تجربه یا مهارت می باشند در طرح جدید ۶ ماه فرصت دارند تا نسبت به ارائه مدارک مهارت اقدام کنند و در ابتدا فقدان مدارک مربوط به گواهی تجربه و مهارت مانعی برای ثبت نام و استفاده از تسهیلات مربوط نخواهد بود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی البرز تعاون مشاغل خانگی میلیارد ریال استان البرز مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی

علی رحیمی آذر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده تقلب در ارائه خدمات صافکاری نقاشی خودرو به میزان ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت ۵ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: بازرسان سازمان صمت اردبیل، گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد صافکاری و نقاشی خودرو کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی اردبیل ارسال کردند.

کد خبر 6093205

دیگر خبرها

  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان