Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، نقل و انتقالات باشگاه هوادار پس از انتخاب ساکت الهامی به عنوان سرمربی تا این لحظه روند قابل قبولی داشته و این مربی که فصل گذشته نساجی را به قهرمانی در جام حذفی رسانده در فصل پیش‌رو با تیم هوادار قصد دارد با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه تیمش را راهی لیگ برتر کند.

در همین راستا الهامی که رابطه‌ خیلی خوبی با اشکان دژاگه و مسعود شجاعی دارد طی روزهای گذشته شخصا مذاکراتی را با این دو داشته که آن‌ها را برای پیوستن به هوادار متقاعد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان‌های سابق تیم ملی که در زمان سرمربیگری کارلوس کی‌روش جزو بازیکنان مورد علاقه مرد پرتغالی به شمار می‌رفتند به درخواست سرمربی هوادار پاسخ مثبت داده‌اند و درصورتی‌که از نظر مالی نیز با باشگاه به توافق برسند دژاگه و شجاعی فصل بیست‌ودوم را در تیم فوتبال هوادار توپ خواهند زد.

کد خبر 687185 برچسب‌ها خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان داخلی لیگ برتر فوتبال ایران اشکان دژاگه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران اشکان دژاگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری جالب اوسمار برای میثاقی

 اوسمار ویرا دوشنبه گذشته دعوت محمد میثاقی را پذیرفت و سرمربی پرسپولیس چند شب پیش مهمان برنامه فوتبال برتر شد. میثاقی بعد از پایان این برنامه تصویری از خودش در کنار اوسمار در اینستاگرام منتشر و نام مربی برزیلی را تگ کرد.

اکنون سرمربی برزیلی نیز با ری‌استور کردن مجری فوتبال برتر به حضور در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد و به انگلیسی نوشت: «ممنوم... این مصاحبه عالی بود».

اوسمار در همین مدتی که جانشین یحیی گل‌محمدی شده با رفتار و مصاحبه‌هایش تصویر خوبی در ذهن اهالی فوتبال به جا گذاشته و می‌توان گفت با این شیوه رفته رفته در بین هواداران پرسپولیس نیز به یک چهره محبوب تبدیل شده است.

منبع: برترین‌ها

tags # اوسمار ویرا ، محمد حسین میثاقی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!