Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@17:04:07 GMT

«استرالیا» با تدوین جدید سریال می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۸۱۲۲

«استرالیا» با تدوین جدید سریال می‌شود

نامه عاشقانه حماسی باز لورمن نسبت به زادگاهش هر چند در باکس آفیس سال ۲۰۰۸ به نتیجه‌ای نرسید و منتقدان هم با آن چندان موافق نبودند، اما با نمایش‌های مکرر در شبکه‌ها و سرویس‌های مختلف، شهرتش افزایش یافت و حالا قرار است نسخه جدیدی از آن هم دیده شود.

اعلام شده «استرالیا» با تدوینی جدید در قالب یک سریال کوتاه ۶ اپیزودی با عنوان «زمین‌های دوردست پایینی» به صورت انحصاری از سوی «هولو» در بازارهای بین‌المللی پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب هر شاتی که از زمین‌های ناهموار استرالیا وجود داشت یا از نگاه‌های بین نیکول کیدمن و هیوجکمن که در فیلم اصلی مجال ارایه نیافته بود، اکنون در تدوین جدید به آن اضافه می‌شود تا یک سریال از دل آن بیرون بیاید.

کات ۶ قسمتی کارگردان قرار است زمستان برای نخستین بار به نمایش درآید. لورمن قول داده یک پایان‌بندی و نیز موسیقی متن جدید برای سریال تدارک ببیند.

لورمن که از نتیجه فیلم جدیدش «الویس» در گیشه‌ها راضی است گفته سبک حماسی «برباد رفته» را در نظر دارد و این راهی است که یک داستان عاشقانه را با درامی حماسی ترکیب کند و از زخم‌های دردناک مردم در تاریخ استرالیا بگوید.

وی افزود این قالب جدید اپیزودی این امکان را فراهم کرده تا داستانی را که در دل داستان اصلی نهفته بود بیرون بکشد و پیچش‌های داستانی بیشتری را تصویر کند.

داستان فیلم «استرالیا» هم‌زمان با جنگ جهانی دوم و بر اشراف انگلیسی شامل لیدی سارا اشلی با بازی نیول کیدمن متمرکز است که با مرگ همسرش یک مزرعه بزرگ گاوداری را در استرالیا به ارث می‌برد. وقتی بارون‌های استرالیایی نقشه می‌کشند تا زمین را از او بگیرند او با اکراه یک دامدار با بازی هیو جکمن را برای محافظت از مزرعه‌اش استخدام می‌کند. یک پسر نوجوان بومی استرالیایی هم که اسیر سیاست‌های نژادپرستانه است و امروز به عنوان «نسل دزدیده شده» از آنها یاد می‌شود در دل ماجرا حضور دارد و بر همه گرفتاری‌ها باید حمله ژاپنی‌ها را هم افزود.

نسخه سینمایی این فیلم ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه بود و درباره اینکه هر اپیزود سریال چند دقیقه‌ای خواهد بود توضیحی داده نشده است.

گفته شده بعید نیست باز لورمن چنین نقشه‌ای را برای فیلم «مولن روژ» هم در سر داشته باشد.

کد خبر 1646490

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان نیکول کیدمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هم‌اندیشی فعالان فرهنگی و گردشگری دزفول با استاندار خوزستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این نشست گفت: برنامه‌های گردشگری باید به شکل جامع و همراه با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود.

وی بیان کرد: رودخانه‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم در حوزه گردشگری است و در این خصوص اقدامات زیادی می‌توان انجام داد.

کد خبر 6088702

دیگر خبرها

  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا 
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • انتقاد چین از تاثیرات منفی گسترش «آکوس» بر صلح و ثبات منطقه