Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مقامات آمریکایی اعلام کردند که تعداد قربانیان فاجعه مهاجرانی که روز دوشنبه در یک تریلر کامیون رها شده در سن آنتونیو تگزاس در زیر آفتاب داغ رها شده بودند به 53 نفر افزایش یافت و خاطرنشان کردند که چهار نفرمظنون را دستگیری دستگیر کرده اند.

به گزارش سرویس بین الملل آریا؛دست داشتن آنها در قاچاق این مهاجران غیرقانونی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره مهاجرت آمریکا اعلام کرد 11 نفر از بازماندگان این فاجعه همچنان در بیمارستان های این شهر تحت مداوا هستند، بدون اینکه به شدت وضعیت آنها اشاره شود.

آمار قبلی منتشر شده در روز سه شنبه حاکی از کشته شدن 51 نفر از جمله 39 مرد و 12 زن در این فاجعه بود.

به گفته مقامات مکزیکی،از  53 کشته 27 مکزیکی، 14 هندوراسی و هفت گواتمالایی و سالوادورایی هستند، در حالی که ملیت سه کشته باقی مانده هنوز مشخص نشده است.

عصر دوشنبه، یک کارگر سن آنتونیو صدای ناله ای را از تریلر کامیونی که در نزدیکی جاده ای که او در آن کار می کرد پارک شده بود شنید و در تریلر را باز کرد تا فاجعه را پیش روی خود ببیند .

دادستان فدرال مسئول این پرونده شامگاه چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که 64 نفر در تریلر کامیون پیدا شدند که 48 نفر از آنها جان باختند و 16 نفر باقی مانده برای مداوا به بیمارستان های اطراف منتقل شدند اما پنج نفر از آنها به زودی جان باختند.

به گفته دادستان کل، پس از اینکه دمای هوا در روز دوشنبه در سن آنتونیو به حدود 40 درجه سانتیگراد رسید، بازماندگان از کم آبی شدید و قرار گرفتن در معرض دمای بالا رنج می برند.

دادستان عمومی تایید کرد که مقامات چهار نفر را به ظن دست داشتن در این فاجعه دستگیر کرده اند.

روز چهارشنبه، سفارت مکزیک در واشنگتن اعلام کرد که مکزیک، ایالات متحده، هندوراس و گواتمالا تلاش های خود را برای "همکاری" در تحقیقات مقامات آمریکایی در مورد این تراژدی هماهنگ خواهند کرد.

بر اساس این بیانیه، چهار کشور تصمیم گرفتند «گروه کاری فوری» را برای «تبادل اطلاعات و کار به طور هماهنگ برای از بین بردن شبکه های قاچاق انسان» تشکیل دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آمریکا تگزاس مهاجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| فرود پرندگان مهاجر در گرمه خراسان

گروهی از پرندگان مهاجر در راه بازگشت به عرض‌های شمالی کره زمین، میهمان شهرستان گرمه شدند.

کد خبر 751154

دیگر خبرها

  • پرندگان مهاجر در آب‌گیرهای گرمه فرود آمدند
  • فیلم| فرود پرندگان مهاجر در گرمه خراسان
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد؛ نگرانی در کابینه رژیم صهیونیستی
  • آکسیوس : تعویق ارسال محموله سلاح از آمریکا به اسرائیل
  • آکسیوس : آمریکا تحویل یک محموله مهمات به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا
  • آتش سوزی که در صورت عدم حضور پلیس فاجعه بارتر می‌شد
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید