Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری 40 نفر از سرشاخه‌های اصلی معامله گران ارز و طلافروشان متخلف خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ هدایت بهرامی گفت:در مدت یک ماه اخیر تعداد یک میلیون و 600 قلم انواع لوازم خانگی قاچاق کشف شده است که می‌توان به 212 هزار و 900 قلم انواع بلور‌های خارجی اشاره کرد که در بسته بندی و جعبه‌های ایران وارد کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: همچنین یک کامیون - خاور کشف شده است که بارش چمدان‌های خارجی بوده و در شهر‌های جنوبی بارگیری شده است، اما به دلیل اینکه بتواند از چشمان پلیس دور بماند روی چمدان‌ها را علوفه دام بار زده اند.
بهرامی افزود: معاملات فردایی هم از نظر شرعی و هم از نظر قانونی غیرمجاز است و به هموطنان توصیه می‌کنند وارد این بازار نشوند.
وی با بیان اینکه این معاملات تحت نظر اطلاعاتی و عملیاتی پلیس است، گفت: افرادی که وارد این بازار می‌شوند نوعی مجرم هستند که در صورت شناسایی با آن‌ها برخورد می‌شود.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: در یک ماهه اخیر با کار‌های اطلاعاتی و هدفمندی که انجام شده است تعداد 40 نفر از سرشاخه‌های اصلی معامله گران ارز و یا طلافروشان متخلف شناسایی و دستگیر شدند.
بهرامی تصریح کرد: همچنین کانال‌های قیمت گذار فردایی هم رصد شده است که تعداد 11 کانال قیمت گذار فردایی شناسایی و مسدود شده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور شده است (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سامانه بارشی در راه کشور / کدام استان ها بیشترین بارش را دارند؟ (فیلم) تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم) فیلمی ماهواره‌ای از سامانه بارشی بزرگی که هم‌اکنون در جنوب ایران سیل به راه انداخته است (فیلم)

دیگر خبرها

  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور شده است (فیلم)
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان