Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-دومین روز برگزاری کنکور سراسری با رقابت بیش از 563 هزار نفر از داوطلبان دو گروه آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی از صبح امروز پنج‌شنبه 9 تیر ماه در بیش از 2917 حوزه امتحانی آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در دومین روز از پنجاه و دومین آزمون سراسری کشور 145 هزارو 615 داوطلب در گروه آزمایشی ریاضی و 412 هزارو 525 داوطلب در گروه آزمایشی علوم انسانی به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش گفت: در آزمون سراسری امسال کمتر از 10 درصد داوطلبان در گروه آزمایشی ریاضی به خود رقابت می‌پردازند که کمترین داوطلبان در چهار روز رقابت آزمون سراسری را دارند.
حسن مروتی افزود: تعداد یک میلیون و 489 هزار و 220 داوطلب گروه‌های مختلف آزمایشی آزمون سراسری طی چهار روز یعنی چهارشنبه 8، پنج شنبه 9، جمعه 10 و شنبه 11 تیرماه به رقابت می کنند و داوطلبان کنکور امسال، در مقایسه با سال گذشته 121 هزار و 166 داوطلب (حدود 9.2 درصد) بیشتر شده‌اند.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه کنکور 1401 اواسط مرداد ماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
رقابت آزمون سراسری دیروز با گروه آزمایشی هنر سپری شد و امروز با گروه آزمایشی ریاضی و علوم انسانی در حال برگزاریست. حالا فردا پرمتقاضی‌ترین گروه آزمایشی با بیش از نیم میلیون داوطلب به رقابت می‌پردازند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کنکور گروه آزمایشی ریاضی آزمون سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، مسئول برگزاری مسابقات کورس بهاره یزد گفت:این مسابقات در مسافت یک هزار و ۴۰۰ متر برگزار شد.
یثربی افزود:۷۷ سوارکار از ۱۲ استان کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند و به برترین‌های این مسابقات سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال جوایز نقدی اهدا شد.
وی ادامه داد:این مسابقات سه هفته دیگر در مجموعه سوارکاری صفاییه یزد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • (تصویر) تصویر متفاوت از پوشش زنان در کنکور ۵۰ سال قبل
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • فرصت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی تا ۱۸ اردیبهشت
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد