Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، اصغر زارع رئیس پلیس راه  فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: صبح امروز مأموران پلیس راه استان اصفهان از واژگونی یک دستگاه کامیون حامل بنزین در محور اصفهان-شهرکرد محدوده تونل رُخ مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه هیچ گونه آسیبی به راننده خودرو وارد نشده بود، افزود: به دلیل نشت بنزین از خودروی مذکور و احتمال انفجار بلافاصله محدوده تونل رُخ در محور اصفهان– شهرکرد و بالعکس به صورت موقت مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زارع گفت: در همین راستا سه راهی سامان، محور جعفر آباد، محور سامان– شهرکرد و سه راهی گاز، تونل فجر– شهرکرد به عنوان راه‌های جایگزین در نظر گرفته شده و دستگاه‌های امدادی در حال پاکسازی صحنه هستند.

 

رئیس پلیس راه  فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه هر زمان محور مذکور به طور کامل پاکسازی و ایمنی لازم در آن فراهم شود، محدودیت برداشته خواهد شد، بیان کرد: از رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را دارند تقاضا می‌کنیم با مأموران پلیس راه همکاری کرده و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصغر زارع رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان واژگونی تانکر سوخت تصادف نشت بنزین تونل ر خ تانکر حامل سوخت پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم

آقای شمسی پور اظهار داشت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری رانا در محور آلیکوه به سمت کاج باعث مصدومیت پنج نفر شد.

وی افزود: پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده

شمسی پور اضافه کرد: پنج مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی برای تکمیل درمان به بیمارستان امام رضا (ع) اردل انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • فیلم | انسداد تونل راهدار فداکار محور بندرعباس حاجی آباد
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • واژگونی تریلی در محور خوشاب -دوغایی
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد