Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرستان خوسف، هشتمین مقصد سفرهای شهرستانی استاندار خراسان جنوبی است که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی همراهی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، هشتمین سفر شهرستانی جواد قناعت، صبح امروز با استقبال ائمه جمعه و مسئولان خوسف آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برنامه‌های سفر استان با عطرافشانی گلزار شهدا آغاز شد.

بازدید از پروژه‌های در دست اقدام دارالقرآن، مجتمع فرهنگی هنری، بیمارستان 32 تختخوابی، گود زورخانه، استخر سرپوشیده، مخزن هزار متر مکعبی ماژان، شهرک صنعتی شهید رحمانی، ساختمان ستاد و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی، مجتمع گلخانه‌ای محمدیه و  بهسازی و مرمت راه‌های روستایی سطح شهرستان، از جمله برنامه‌های استاندار خراسان جنوبی در این سفر است.دیدار با خانواده شهید و حضور در شورای اداری شهرستان نیز در برنامه‌های این سفر دیده شده است.

ادای احترام به مقام آیت‌الله سید احمد عبادی 

استاندار خراسان جنوبی در ادامه سفر خود در محل آرامگاه آیت‌الله سید احمد عبادی حضور یافت و با ذکر فاتحه‌ای به این مقام شامخ ادای احترام کرد.

توضیحات استانداری خوزستان پیرامون سفر استاندار به حج تمتع29 مصوبه در سفر استاندار به آران و بیدگل تصویب شد/ سهم 4500 میلیارد ریالی از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به اصفهانسفر استاندار خراسان جنوبی به نهبندان/ از افتتاح طرح های کشاورزی تا گفتگوی چهره به چهره مردم

آیت‌الله سید احمد عبادی مؤسس مدرسه علمیه حضرت فاطمه زهرا(س) در شهرستان خوسف، برادر نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند و برادر امام جمعه فقید مشهد بود. آیت‌الله سید احمد عبادی در سال 1309 در خوسف به دنیا آمد و در طول عمر با برکت خود در حوزه‌های علمیه بیرجند، مشهد و قم تحصیل کرد. وی از سال 1338 حدود 11 سال از محضر آیت الله العظمی بروجردی، حضرت امام خمینی (ره) و آیت الله العظمی گلپایگانی در قم بهره‌مند شد و پس از گذراندن دروس خارج فقه در سال 1349 از قم به خوسف عزیمت کرده و به مدت 55 سال امامت مسجد جامع خوسف را بر عهده داشت. حاج سید احمد عبادی 12 آبان 1394 بر اثر بیماری سرطان خون دار فانی را وداع گفته و در آرمستان خوسف به خاک سپرده شد.

7 میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری خوسف نیاز است

استاندار خراسان جنوبی همچنین از پروژه نیمه تمام مجتمع فرهنگی هنری خوسف بازدید کرد. عملیات اجرایی پروژه مجتمع فرهنگی هنری یا  آمفی تئاتر خوسف از سال 1384 آغاز شده  و در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مجموع اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه در شهر خوسف 2 هزار و 600 میلیارد تومان است و تکمیل این پروژه بر اساس برآوردهای صورت گرفته هفت میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه سفر از محل برگزاری کنکور سراسری 1401 بازدید کرد. 

بازدید از پروژه در دست اقدام دارالقرآن 

استاندار خراسان جنوبی در جریان حضور در شهرستان خوسف از پروژه در دست اقدام دارالقرآن نیز بازدید کرد.عملیات اجرایی پروژه دارالقرآن خوسف در سال 1390  آغاز شده و بعد از گذشت یازده سال در حال حاضر 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیش بینی می‌شود اتمام این پروژه یک میلیارد تومان اعتبار نیاز داشته باشد و برای اجرای این پروژه تاکنون 700 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

بازدید از پروژه استخر سرپوشیده شهرستان

استاندار خراسان جنوبی همچنین از پروژه استخر سرپوشیده بازدید کرد. این پروژه، یکی از زیرساخت‌های ورزشی شهرستان است که از سال 1390 کلید خورده و در حال اجرا است.

اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه که در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، 3 میلیارد و  250 تومان بوده است و برای تکمیل این پروژه 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

تکمیل گود زورخانه شهر خوسف  میلیارد تومان نیاز دارد

استاندار خراسان جنوبی از گود زورخانه شهر خوسف بازدید کرد. عملیات اجرایی گود زورخانه خوسف از سال 1399 شروع شده و در حال حاضر 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

حجم اعتبارات هزینه شده برای اجرای این پروژه تاکنون 138 میلیون تومان است و پیش بینی می‌شود تکمیل این پروژه 4 میلیارد تومان اعتبار نیاز داشته باشد.

انتهای پیام/ 252

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس میلیارد تومان اعتبار نیاز استاندار خراسان جنوبی درصد پیشرفت فیزیکی آیت الله سید احمد عبادی برای اجرای این پروژه مجتمع فرهنگی هنری گود زورخانه حال حاضر هزینه شده آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: مدیران با تمام توان گره‌ها و مشکلات مردم را باز کنند.

وی افزود: استخر دانش آموزی شهر خورموج سریعاً فعال و تکمیل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: از محل اعتبارات سفر ۲۰۰ میلیارد ریال به این پروژه اختصاص داده شده است که می‌طلبد مطالبات دانش آموزان رفع شود.

وی تصریح کرد: از اجرای پروژه‌های مسکن در سطح شهرستان تقدیر می‌شود و انتظار داریم دیگر فازها نیز تسریع و تکمیل شود.

رستمیان بیان کرد: ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان از هم اکنون پیگیری‌های لازم در زمینه آب، برق و گاز این واحدها انجام دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: اداره کل نوسازی و راه و شهرسازی از هم اکنون نسبت به احداث یک فضای آموزشی جدید در طرح نهضت ملی مسکن شهر خورموج اقدام کنند.

وی بیان کرد: ادارات آب و برق نسبت به تسریع در خدمات طرح جوانی جمعیت اقدام کنند.

رستمیان خاطر نشان کرد: اداره کل راهداری با مشارکت شهرداری پروژه تقاطع غیر همسطح شهر خورموج را سریعاً شروع کنند.

وی اضافه کرد: پروژه ساختمان مرکز رشد شهرستان تا پایان شهریور تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: سالن ورزشی کارگران شهرستان تا پایان هفته دولت تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی گفت: محور خورموج - لاور روند خوبی ندارد و انتظار داریم تا پایان خرداد ماه تکمیل و آسفالت آن شروع شود.

رستمیان یادآور شد: علی رغم تأمین اعتبار محور ناصری - شنبه ولی هنوز پروژه شروع نشده که موجب نارضایتی مردم شده است.

وی افزود: پل کاکی_ شیخیان دارای پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی است که روند خوبی ندارد و باید شتاب بیشتری بگیرد که باید تلاش شود تا هفته دولت تکمیل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر یادآور شد: قطعه دوم محور گزدراز - شیخیان تا پایان هفته دولت تکمیل شود.

وی یادآور شد: مطالعات میدان چهار راه کردوان ها تا پایان تیرماه انجام شود.

رستمیان بیان کرد: اصلاح حریم محور، تلخو و کاکی سریعاً انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: انتقال آب کاردنه به دهستان شنبه به طول ۱۶ کیلومتر تا پایان اسفند ماه تکمیل شود.

کد خبر 6096901

دیگر خبرها

  • ۲۸۹ هزار نفر از اهالی خراسان جنوبی واجد شرایط رأی دادن هستند
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود