Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان رئیس پپلیس راه  فرماندهی انتظامی استان اصفهان از مسدود شدن محدوده تونل رُخ در محور اصفهان _ شهرکرد و بالعکس به دلیل واژگونی یک دستگاه تانکر حامل سوخت خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع با اعلام این خبر، گفت: صبح امروز (پنجشنبه_۹تیرماه) ماموران پلیس راه استان اصفهان از واژگونی یک دستگاه کامیون حامل بنزین درمحور اصفهان _ شهرکرد محدوده تونل رُخ مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیچ گونه آسیبی به راننده خودرو وارد نشده، گفت: به دلیل نشت بنزین از خودروی مذکور و احتمال انفجار بلافاصله محدوده تونل رُخ در محور اصفهان – شهرکرد و بالعکس به صورت موقت مسدود شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در همین راستا سه راهی سامان، محور جعفر آباد، محور سامان – شهرکرد و سه راهی گاز، تونل فجر – شهرکرد به عنوان راه‌های جایگزین درنظر گرفته شده و دستگاه‌های امدادی در حال پاکسازی صحنه هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ زارع با بیان اینکه هر زمان محور مذکور به طور کامل پاکسازی و ایمنی لازم در آن فراهم شود محدودیت برداشته خواهد شد، افزود: از رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را دارند تقاضا می‌کنیم با ماموران پلیس راه همکاری کرده و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حوادث حوادث رانندگي پليس راهور استان اصفهان محور اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین + فیلم

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین به علت آبگرفتگی محدوده گردنه زنجیرگاه انارک مسدود شد.

علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین، اظهار کرد: به علت بارش شدید باران و تگرگ و وقوع سیل در برخی نقاط شهرستان نائین و خوروبیابانک و همچنین شرق استان اصفهان، محور خوروبیابانک به سمت انارک و نائین به علت آب‌گرفتگی محدوده گردنه زنجیرگاه انارک مسدود شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه بارش‌ها از صبح امروز آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد، گفت: به رانندگانی که قصد تردد از سمت خور به سمت نائین را دارند توصیه می‌شود تا اطلاع ثانوی از مسیر چوپانان‌اردکان به نائین تردد کنند.

کد خبر 747301

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • افتتاح ۲۰ کیلومتر از جاده شهرکرد به ناغان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • آبگرفتگی محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین + فیلم
  • محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد