Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسی احمدی درباره افزایش قیمت بنزین و گازوئیل اظهار داشت: نه وزارت نفت و دولت و نه مجلس برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین، گازوئیل و فراورده‌های نفتی ندارند.  وزیر نفت هم در جلسه اخیر در کمیسیون انرژی به ضرص قاطع اعلام کرد هیچگونه افزایش قیمتی روی سوخت اعمال نخواهد شد.

وی تاکید کرد: موضوع قیمت بنزین چندین بار این در کمیسیون انرژی با حضور و بدون حضور وزیر مورد بحث و بررسی قرار گرفته و به طور جدی تصمیم بر این شده که افزایش قیمتی اعمال نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: افزایش قیمت در دستور کار قرار ندارد و بعبارت دیگر فعلا دولت، مجلس و وزارت نفت در بحث قیمت حامل‌های انرژی نگاهی ندارند، ضمن اینکه نباید اینگونه برداشت شود که ممکن است افزایش قیمت به ابتدای سال بعد موکول شود، یعنی تاکنون هیچ بحثی در خصوص تغییر قیمت سوخت چه برای سال جاری و چه سال آینده نشده است.

وی در خصوص تغییر شیوه سهمیه‌بندی نیز گفت: در این خصوص بحثی نشده و توزیع بنزین سهمیه‌ای و آزاد به همین شیوه کنونی ادامه خواهد داشت.

منبع: ایلنا

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت بنزین افزایش قیمت بنزین و گازوئیل افزایش قیمت قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «وحید جلال‌زاده» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، نوشت: زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه اروپا ایجاد می‌کند و نه گوش شنوایی در ایران دارد. فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.

دیگر خبرها

  • جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • دردسرهای افزایش بیش‌ از حد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • دردسرهای افزایش بیش‌ازحد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است